Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 2.5.
Zikmund
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Případ záhadného řezníka
Autor: lenkova (Občasný) - publikováno 30.3.2007 (07:44:26)

Tak nějak by mohl vypadat kartotéční lístek prvního podrobně popsaného případu tzv. mrzačení či zohavení dobytka. Dodejme jenom tolik, že od krku nahoru byly všechny tkáně zvířete odebrány až na kost, od krku dolů byl povrch těla neporušený. Zvířeti byly dále odejmuty všechny vnitřní orgány, aniž při tom vytekla jediná kapka krve. Stopy klisny končily patnáct metrů od jejího mrtvého tělo. Na místě nálezu byla naměřena poněkud zvýšená radioaktivity. Jakmile byly zveřejněny okolnosti tohoto případu, začala se objevovat další a další podobná hlášení. Mimochodem - objevují se dodnes. Je tedy na čase, abychom se pokusili sestavit profil možného pachatele.
Pachatel disponuje mimořádně vyspělou technikou, snad nějakým laserem o vysokém výkonu. Tomu odpovídá charakter provedených řezů. Tkáň na jeho krajích je doslova uvařena, což jasně potvrdilo mikroskopické zkoumání. Pachatel je dále schopen kruhovým řezem v kůži o průměru asi 3 cm, provedeným stejnou technikou, vyjmout i objemné vnitřní orgány. Pachatel disponuje technologií, která mu umožňuje odebrat oběti krev do poslední kapky. Je také schopen svoje až půltunové oběti snadno přemisťovat. Podle stavu poškozených tkání trvá celý zákrok 1 - 4 minuty.
Hlavním předmětem zájmu pachatele jsou pohlavní a smyslové orgány a zažívací trakt. Pachatel postupuje tak, že to, co potřebuje (oči, uši, nos, jazyk, pysky, varlata, dělohu, vemeno, konečník, štítnou žlázu aj.) si prostě vyřízne. Je možné, že orgány odebírá svým obětem zaživa. Účel takových odběrů není jasný. Pachatel snad získává genetický materiál anebo monitoruje znečištění životního prostředí.
Pachatelova činnost je velmi obsáhlá. Patrně jde o nějaký dlouhodobý výzkum, neboť zatím nejstarší případ pochází z roku 1956, nejmladší z roku 1997. Je téměř jisté, že ani zdaleka nebyla nalezena těla všech obětí. Pachatel postupuje systematicky, neboť některé zabité oběti byly předtím označena látkou viditelnou jen v ultrafialovém světle. Šlo o směs magnézia a potaše. Všechny kusy skotu byly označeny na pravém boku na stejných místech. Jejich mrtvá těla ležela označkovaným bokem dolů. Pachatel jeví největší zájem o hovězí dobytek (údajně až tisíce obětí), ale stejným způsobem zabíjí i jiná zvířata - koně, ovce, psi, kočky, jelení zvěř, losy, husy, kachny. Ve dvou případech se obětí stal i člověk. V roce 1956 to byl seržant Jonathan P. Lovette na základně White Sands a v roce 1988 neidentifikovaný Brazilec. Mezi zohavením lidských a zvířecích obětí není žádný rozdíl. Pachatel či spíše organizovaná skupina pachatelů působí po celém světě, např. v USA, Brazílii, Švédsku, Anglii, Izraeli.
Závěry plynoucí z předešlých faktů nejsou povzbudivé. Pachatel či pachatelé je zjevně technicky vyspělejší než my. Proto mohou nás i naše oprávněné zájmy zcela ignorovat. Berou si, co uznají za vhodné, kdykoliv a kdekoliv, rychle a efektivně. V jejich počínání jim nedokážeme bránit přesto, že oběťmi jejich neuvěřitelně krutého zacházení jsou i lidé. Rozsah jejich činnosti nelze přesně určit, ale je možné, že nesou odpovědnost i za mnoho pohřešovaných osob a ztracených zvířat. Je také možné, že mezi jejich oběti patřily i zavražděné prostitutky připisované Jacku Rozparovači, kterého se ostatně nikdy nepodařilo vypátrat. Máme k dispozici jen dva okruhy možných pachatelů - pozemšťany a mimozemšťany. V době zabití klisny Lady a vlastně ani dnes nedisponuje oficiální pozemská věda žádným přístrojem, kterým by bylo možné provádět výše popsané výkony. V blízkosti některých obětí byla pozorována UFO. Pokud by pachatelem byl přece jen člověk, potom by se nutně jednalo o nějaký přísně tajný projekt. Pachatel si zároveň musí být zcela jistý tím, že nemůže být odhalen, protože jinak by se snažil těla svých obětí odklízet a likvidovat. Místo toho je mu úplně jedno, zda budou nalezena či ne.
Máme tedy k dispozici jen těla některých obětí, nevíme nic o pachateli ani o jeho motivu. Za těchto okolností uvízl "případ záhadného řezníka" zatím na mrtvém bodě.
Jitka Lenková

O dalších záhadách se můžete dočíst na www.zahadno.mysteria.cz
 



Poznámky k tomuto příspěvku
Skafloc (Občasný) - 30.3.2007 >  
<reagovat 
Skafloc (Občasný) - 30.3.2007 > Naposledy jsem o tom slyšel v televizi... zavřeli pak nějakýho Róma když se ukázalo že si tímto způsobem zcela pozemskou mačetou ukrajoval zadní kýtu a plecka, případně krkovičku z živých krav domnívaje se, že jim to doroste.
<reagovat 
celulosa (Občasný) - 5.4.2007 > to je psycho,ale není to špatně napsané
Body: 3
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter