Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Oběť osudu
Autor: wenusians (Občasný) - publikováno 30.3.2007 (15:13:41)


Poznámky k tomuto příspěvku
Dani (Občasný) - 30.3.2007 >

Srdcem děláš mnohem hranatější věci než hlavou

Ruší mě tam ten čtverec v dolní polovině vpravo.

Zbytek se mi líbí moc!


Doporučil 
<reagovat 
praskunst (Občasný) - 31.3.2007 > když se ti nelíbí 3 body tak dám 1 abych tě nenasral
Body: 1
<reagovat 
 wenusians (Občasný) - 31.3.2007 > praskunst> Klidne mi dej nulu to je jedno....nevis o cem je ani rec mezi mnou a prokletim ale ....klidne davej....diky :o)))))Nejlepsi jsou lidi co delaji neco na just!!!!!Jestli kazdy hodnoti jako ty.....tak to umeni.....muzeme zakopad pod zem to je trochu smutne zjisteni.
<reagovat 
Prokletí (Občasný) - 30.3.2007 > je to trašně nesurodý - 2 nespolupracující dekory na pozadí, 2 na podkladu, nepochopitelný zahnutí cesty jen kvůli vlečkám, jakási scéna "za", byť vyjádřená jen sloupem, fifinkovsky zjednodušený obličej slnka... já ti nevim ;o)
Body: 3
<reagovat 
 wenusians (Občasný) - 30.3.2007 > Prokletí> Cetl jsi vubec nazev a zamyslel se nad nim a nad tim co je na te kresbe????To slunko jak ty rikas neni slunko to je ten osud......a mimochodem vse je umyslne....jak muzes vytykat nekomu spatne nakreslenou fantasii....kdyz ani nepremyslis o cem maluji......hmmm???Zrejme si ten obrazek ani nepochopil jak je videt.To se to pak krytizuje co???Porad nechapu jednu vec,kdyz mim obrazum nerozumis,tak jak muzes psat co mam spatne a co dobre........a proc je komentujes.....kdyz budu sem davat obrazky porad z nejakym dejem porad me budes davat 3...a pripominky......no,me to je jedno klidne vesele dal.......jen nevim co tim jako chces docilit....ale dik.
<reagovat 
 Prokletí (Občasný) - 30.3.2007 > wenusians> 

Jsem si kdysi myslel, že sem lidi dávají věci, aby na ně někdo koukl cizím okem, řekl jim, co se líbí a co ne, aby se autor mohl něco dovědět a někam se posunout. Nejsme tu od toho, abysme si mazali med kolem pusy, to je ztráta času. Jestli stojíš jen o chválu, jsi tu zbytečně.

A jinak, všimla sis, že proti jediné poznámce nemáš pádný argument krom výhrad vůči mně? ;o)))

Jako každý nemusíš řešit, jestli divák tvoje věci pochopí po fantazijní stránce, ale měla bys to co, nabízíš (fantazii), co nejlíp divákovi prodat. A v tý kresbě to zkrátka kulhá, fantazie nefantazie ;)

Měj se a nedej se ;o)


<reagovat 
 wenusians (Občasný) - 31.3.2007 > Prokletí> Ale ty jsi me vubec nepochopil a misto toho me hatis me nevadi 3 body dej mi treba jeden me jde jen o to jestli rozumis surealizmu????A dost me stve ze lidi nepremysli o cem kreslim a i jini......protoze surealizmus je totiz o tom.Vlez do kazdeho a u kazdeho kritizuj a nebo chval....me je to jedno.....dobra jak chces....jdu juknout na tve obrazy kterym nerozumim.....nic mi nerikaji....tak ti jdu napsat co se mi knim nelibi.....kdyz rikaz ze to tak ma byt.I presto ze tomu nerozumim jdu knim tedy neco rici........budu delat to co ty.Protoi tobe nic nemam.....jen verim vic luminku....minimax....atd. jednoduse....to by me mohl taky radit 10 kluk co tomu nerozumi a ja se podle neho ridit neminim....jen podle lidi co vim ze uz neco dokazali a poradi mi s technikou.:o)))))a ne ti co pisou nevim co to vlastne ma za smisl v sureailzmu co jsem nakreslila.!!!Samozdrejme kdyz me bradi lidi co rozumi surealizmu a technice kresby....nemam namitek a klidne hodnot....a bez takove ho toho hmmm nevim co ten obrazek mam znamenat....rozumis mi......staci prece nelibi 1bod nebo libi....vic bodu.Tod vse co jsem tim chtela rist....uz jsi si mockrat protirecil vsimnul jsi si toho???
<reagovat 
 Prokletí (Občasný) - 31.3.2007 > wenusians> Dej si sprchu, nějak ses rozohnila hodně ti ujíždí pravopis (a teď mi řekni, že si můžeš psát svbodně, jak chceš ;o))
Přečti si moje komenty a zjistíš, že ti nemluvím od obsahu, ale do tehcniky. V kompozici, prokreslení, stavbě obrazu jsi slabá. Neříkám, že nemáš nápady. Když je ale neprodáš náležitou formou, jde to vniveč.
Možná ti připadá, že těm obrazům nerozumím. Za ty leta jsem jich hodně viděl a trávil. A možná některým i porozuměl.

Jo a jen tak mimochodem, tahle věc moc surrealistická není, spíš symbolistní, viz např. kreslíř Drtikol. Oltář, osud, obřad - jasná symbolistická tématika.

A bodu od praskunsta si važ, to je čest ;o)
Čau
<reagovat 
jawka (Občasný) - 31.3.2007 >

nuž myslim že kritika tu bola oprávnená a dotyčný dostatočne dobre rozumie tomu čo ti vytkol

nejde o to žeby tomu divak nerozumel práve naopak je to až priveľmi symbolisticke a skutočne o surealizme by tu nebolo správne hovoriť Všetky tvoje kresby hoci menia stále námet a myšlienku pôsobia priveľmi jednotvárne s priliš výraznou symbolikou skús použiť menej symbolov vyjadriť to čo chceš menej čitateľnými symbolmi

no a k tomuto obrázku fantazia ok ale prečo su v tvojich kresbách vždy jednotvárne figúrky nekonečne opakujúci sa symbol oka? a osobne si myslim že pravá dolná časť s tým štvorcom pôsobi veľmi rušivo a kazí celú kresbu je to tam zbytočné a navyše človek sa v tom stráca a odvádza to oko pozorovateľa navyše je tam použitá všakovaká perspektíva resp žiadna pôsobí to veľmi plošne

skus poživať menej opakujucich sa symbolov resp prosim ťa vysvetli mi prečo v každom takmer každom obrázku sa vyskytuje motív oka, schodiska alebo takmer identickej figúrky ???

bodmi nehodnotím mám totiž vo zvyku bodov ohodnotiť iba veci ku ktorým nemám výhrady

ps: a ešte niečo kritika sa príjma ťažko a nie vždy všetci veci vnímame rovnao autor tvrdí že niečo robí zamerne no mnohí mu to neuveria, niekedy je to i nevedomosť autora pretože skutočne neovláda základy no niekedy je chyba v pozorovateľovi že tomu skutočne nepochopil ale obávam sa že v tomto pripade ma Prokletí pravdu či už sa ti to páči alebo nie skús sa odosobniť od neustále sa opakujúcich motívov pretože fantáziu máš len to čo sa opakuje človeka časom omrzi pretože je to príliš jednotvárne dotiahni svoje myšlienky dalej viac premýšľaj nad tým čo chceš povedať a potom začni kresliť nemyslim to nijak v zlom len nechcem aby si bola zaslepená vlastnou nevedomosťou to sa totiž nevyplaca  


<reagovat 
ondřej (Občasný) - 31.3.2007 > mně to připomíná Metropolis  a vůbec němé filmy
Body: 5
<reagovat 
wenusians (Občasný) - 1.4.2007 > ja ti dekuji...a hlavně za to ze ti to pripomina neme filmy....tak nejak to je....denik ale kresleny.....a ty jsi to jako jedina pochopila ,udelala jsi mi radost...dekuju :o)
<reagovat 
 praskunst (Občasný) - 1.4.2007 > wenusians> jestli to je denník tak zažíváš docela brutální věci ..jak ti mám dát tu nulu?
<reagovat 
 wenusians (Občasný) - 1.4.2007 > praskunst> ...jednoduse ...musis napsat cislo 0?A jinak zvlastni...mozna jo posledni dobou.Ty nemivas spatne nalady a dny???Vis kdyby jsi prosel kresby od zacatku......tak nenapises brutalni...anebo jo ale budes vyjimka vetsinou mi rikaji ze jsou pozityni....tak sup tu 0 at mohu udelat radost hmm:o)
<reagovat 
čtenář povzbuzovač - 9.4.2007 > sloupni fifinku a roztoč diamantek, ta němčina pude. fandím.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter