Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí ve sbírce Střípky srdcí z kolekce Občas se mi svět zrýmuje do podivných řádků...
Autor: Garrett (Občasný) - publikováno 3.4.2007 (01:56:31)
další ve sbírce>

Střípky srdcí

 

v bolestech všelijakých já potácel se nocí

a zmatek v hlavě na divoké struny hrál

já myslel si že tohle zvládnu hravě

však osud se mnou tvrdě zametal

 

mé srdce puklo v jednu těžkou chvíli

ve kterou to ty moc moc dobře víš!

a tisíc střepů spadlých na podlaze

ty už k sobě nikdy neslepíš!

 

a můžu hledat přec všechny nenajdu je

já budu rád jen za zbylých hrstí pár

pak je týdny roky pracně skládat k sobě

kéž bych se s tebou nikdy nesetkal!

 

co nakonec nám z toho srdce zbude

když vždycky něco ze střípků poztrácíš?

když vždycky na tom světě někdo bude

kdo zlatem hříchy nikdy nesplácí

 

jsou malé lesklé tyhle střípky srdcí

a mnoho už jich sebral věčný čas

 zbyly tu po nich jenom kruté rány v nás

a těmi na svět bolest tupá pílí



Poznámky k tomuto příspěvku
Martin (Stálý,Redaktor) - 3.4.2007 > Spatne se ten text hodnoti, protoze je videt, ze jde z Tebe a je hodne osobni....ale po te rymovane strance je to moc hezky napsane..
<reagovat 
 Garrett (Občasný) - 3.4.2007 > Martin> Díky. Jsou tu, jak je vidět, i lide uvědomělejší. Ale když jsem to sem dával, očekával jsem, že se najdou i tací, co si s hodnocením "osobního textu" dělat servítky nebudou. Zajímají mne názory všech lidí. Nějak to skousneme ne? :)
<reagovat 
 Martin (Stálý,Redaktor) - 3.4.2007 > Garrett> 

Beres-li to tak, tedy podle mne ten text co se melodicnosti tyce, nema chybu. Po te obsahove strance pouzivas misty dost zname veci - napr. skripky neslepis. Timto cloveku tato mista moc dlouho v hlave nezustanou a to je podle mne skoda. Je mi jasne, ze je to ted muj ciste osobni nazor a postoj k basni. Navic nejsem zastancem umelych prekrucovani slov "aby byla za kazdou cenu zajimava". Nicmene pokud napriklad basnik prirovna vec k jine zname veci, je to neobvykle a pritom kazdy vi presne, o co jde, to pak te basni dava uplne jine rozmery.

Tedy mam-li tuto basen uprimne celkove bez citu:-) zhodnit, co jsem z ni citil, rad jsem si ji precetl a mnohem radeji, nez-li nejakou blaznivou umeleckou ducharinu, u ktere bych netusil, co se jejimu autoru mele v hlave. Dokonce bych si dovedl predstavit, ze bych si precetl knihu plnou techto basni a verim, ze by to byl prijemny zazitek. Nicmene proste, na Tvem miste bych si jeste pohral s tou barvitosti, jak jsem Ti psal vyse.


<reagovat 
 Garrett (Občasný) - 3.4.2007 > Martin> Díky za konstruktivní zhodnocení :o) Máš určitě pravdu, že neotřelé výrazové prvky, když se povedou, dají básním a vůbec jednotlivým veršům docela jiný náboj. Jenže, nějak jsem je v tomhle případě nenašel. Krom toho taky celá báseň vznikla... ano, uvnitř. Tam nebyl čas ani prostor na "vyumělkovávání". Jak vznikla, tak zůstala. Každopádně mně těší, že se mi tím povedlo někoho zaujmout. Určitě je to pro mne povzbuzení! Ještě jednou díky za Tvůj čas a názor ;o)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 3 (5) 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 23
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter