Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
krajinka :)
Autor: efa (Občasný) - publikováno 28.2.2002 (00:04:44), v časopise 30.5.2002


Poznámky k tomuto příspěvku
Cavalera (Občasný) - 28.2.2002 > hň ... pak že Ti krajinky nejdou, byť poněkud zindustriované:-))) *!
Body: 5
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 28.2.2002 > Hmno no asi nic, nebo něco nebo zas nic...myslím, že zajímavý atmosferický světlo fotku nezachrání...nelíbí se mi moc kompozice..nějak to tam celý padá...a ty dráty mi taky nepřijdou zrovna jako oslava dvacátejch narozenin...
<reagovat 
Neferkare (Občasný) - 28.2.2002 > Zrovna dneska cestou do práce jsem si postesk po umění v současné době zatracovaném - socialistickém realismu. Možná mi tam trošku chybí nové paneláky :) ale rozhodně dík, udělalo mi to radost
Body: 5
<reagovat 
efa (Občasný) - 28.2.2002 > TH: no padáto protože jsou ty sloupy zekřiva. Energii na to dojít s rýčem a narovnat je nemám. Já sem nechtěl oslavovat dvacetiny eeeh...
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 28.2.2002 > je pravda:proč to dělat jednoduše (natočení foťáku), když to de složitě (ukrajinci na to!!) :-)
<reagovat 
Typhoon (Občasný) - 28.2.2002 > ...delej dal, taky krajinky.
Body: 5
<reagovat 
Radovan (Občasný) - 28.2.2002 > Jasně.Průlet světla mezi mraky uchvátí snad všechny zraky... :-)
<reagovat 
Pavča (Občasný) - 1.3.2002 > móóóc pěkné
Body: 5
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 3.3.2002 > NO tak jo, ale neni to úplně ono...
Body: 3
<reagovat 
efa (Občasný) - 4.3.2002 > thomas hudson: takže. Je to kopeček. držel sem se toho levého sloupu. To že ta konstrukce je vychýlená za to nemůžou moje ruce ale dělníci co ten sloup stavěli a ten 3 dřevenej sloup to už by byl zázrak kdyby stál rovně.
<reagovat 
danniel (Občasný) - 4.3.2002 > skoda ze ty sloupy lezou az do ty tmavy plochy
Body: 3
<reagovat 
čtenář Akir - 5.3.2002 > Mraky dobry, ale ten spodek moh byt trochu svetlejsi..
Body: 3
<reagovat 
čtenář myf - 14.5.2002 > obdivuji hudsonuv dokonaly emapticko - esteticky jemnocit, ktery odhalil, ze smyslem dila byla VYVAZENA kompzice a stabilita oslavne fotky. Konecne mi doslo, ze dila s naladou a flisofii jsou spatna dila a jedine esteticky dokonale propracovane filigrany (jake ostatne Mistr Thomas zvlada dokonale). Przyc od reality. Obsah dilo nici. A hlavnim poslanim "umelce" je navest na spravnou cestu nebohe zbloudile dusicky tech tapajicich ubozacku. Jen tak dale a preji mnoho napravenych, kteri se vydaji cestou svetla a kompozice. (pardon, prispevatel ma dneska spatnou naladu je ponekud pecitlively na estety s VLASTNIM NAZOREM, k nimz se timto presmutne zarazuje...)
<reagovat 
Mari (Občasný) - 12.8.2003 > To světlo působí efektně, ale nějak je to prázdné
Body: 3
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter