Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Sen Jonatanův-Část první Domov 06 z kolekce Sen Jonatanův
Autor: Efča (Občasný) - publikováno 5.4.2007 (09:32:50)
Po delší přestávce se Jonatan vrací(omlouvám se-moc projektů, málo spánku, rýsování, nesoustředěnost...ach jo)
Navíc, je konec části Domov:-)


Poznámky k tomuto příspěvku
Janele z Liků (Občasný) - 5.4.2007 > Připomíná mi to snové záznamy Ladislava Klímy, hodně se mi líbí ta technika-balící papír, jakýpak používáš, ten obyčejný balič, či jiný? Používám někdy hedvábný, miluji kaligrafii, kulturu písma, vyrábím koláže ze starých fotech, vpisuji také černou 0,7 k nim, pokládám jej na čouzený chamois nebo balící čtvrtku "ustřihni si sám"...Text se mi po stylistické stránce moc nelíbí, ani Tvá přidaná poznámka, člověk nemusí publikovat za každou cenu, jen aby bylo, omlouvat se, že toho má hodně...Tvář jakoby stála za papírem, ta jediná mě asi výrazněji zaujmula...
<reagovat 
 Efča (Občasný) - 5.4.2007 > Janele z Liků> ten papír mám z Českého Krumlova z prodejny Koh-i-nooru. Jmenuje se Tabac sketch pad. Vyrábí ho firma MONOTYP v.o.s., Ústí nad Labem, made in czech:-)
Píšu 0,4 rýsovacím perem ze sady Roting radiograph (Roting Germany), které mi sestra dovezla ze Španělska.
Snažím se skloubit obrázky, které kreslím teď, k textu, který jsem napsala zhruba před rokem. A ta omluva je na místě, si myslím, protože tenhle projekt bych chtěla dovést do konce a dvouměsíční přestávka mě zamrzela.
Jinak děkuji za hodnocení, vážím si:-)
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 5.4.2007 > Efča> Evko, 0,4 je málo, pak to obtahuješ jak v dětském památníčku, jednotlivé litery splývají... sedmička je tak akorát...Od dětství píšu, kreslím inkoustovým perem, chodí msi na lepší kusy do vetešnictví k pánovi s šedým zákalem, vyrábíme si s kamarádem iluze starých inkoustů tím, že injekční stříkačkou vpravujeme inkoustové koncentráty různých barev do uprázdněných bobmiček, často se snažíme o temně červené, hnědé a hnědofialové...Mám také Roting Germany, přímo z Německa, pero s výměnnými hlavicemi, se skosenou špičkou...Jsou i speciální papíry, na kterých se písmo rozpíjí...Jsem staromant a pokud používáš přírodních poctivých materiálů, zkus zapracovat i na věrohodnosti písma...Teď si tomé liščí poštěkávání můžeš vzít kam chceš, od srdce až víš kam.-)
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 5.4.2007 > Efča> Evko, 0,4 je málo, pak to obtahuješ jak v dětském památníčku, jednotlivé litery splývají... sedmička je tak akorát...Od dětství píšu, kreslím inkoustovým perem, chodí msi na lepší kusy do vetešnictví k pánovi s šedým zákalem, vyrábíme si s kamarádem iluze starých inkoustů tím, že injekční stříkačkou vpravujeme inkoustové koncentráty různých barev do uprázdněných bobmiček, často se snažíme o temně červené, hnědé a hnědofialové...Mám také Roting Germany, přímo z Německa, pero s výměnnými hlavicemi, se skosenou špičkou...Jsou i speciální papíry, na kterých se písmo rozpíjí...Jsem staromant a pokud používáš přírodních poctivých materiálů, zkus zapracovat i na věrohodnosti písma...Teď si tomé liščí poštěkávání můžeš vzít kam chceš, od srdce až víš kam.-)
<reagovat 
 Efča (Občasný) - 5.4.2007 > Janele z Liků> to vezmu. Ale k srdci;-)
<reagovat 
Nikkarin (Občasný) - 5.4.2007 > líbí se mi způsob, jakým jsi udělala ruku...i když není možná v nejlepší pozici....ale i tak...prima.
Body: 5
<reagovat 
damika (Občasný) - 5.4.2007 > Ruka i tvář, z textu bych nechala jen poslední dvě otázky (už vidím, jak by na jejich základě vznikaly různé snové příběhy)...jen moje cítění. :)
Body: 5
<reagovat 
 Efča (Občasný) - 5.4.2007 > Damika> ani nevíš, jak blízko jsi pravdě...
<reagovat 
praskunst (Občasný) - 5.4.2007 > umře?
Body: 1
<reagovat 
 Efča (Občasný) - 5.4.2007 > praskunst> ne
<reagovat 
Mima (Občasný) - 6.4.2007 > Ruku jsem hned napoprvé nerozšifrovala,textu je  opravdu moc, na úkor kresby.
<reagovat 
Prokletí (Občasný) - 6.4.2007 > obě kresby, text ukáznit sazbou i tokem. s malým stylistickým vyjkřičníkem, opět ;o)
Body: 4
<reagovat 
Oldboy (Občasný) - 8.4.2007 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 9.4.2007 >
Body: 4
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 2 3 4 5 (6)
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter