Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Únik před emocí
Autor: wenusians (Občasný) - publikováno 6.4.2007 (14:14:43)


Poznámky k tomuto příspěvku
Dani (Občasný) - 6.4.2007 >
Doporučil 
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 9.4.2007 >
Body: 3
<reagovat 
Mima (Občasný) - 10.4.2007 > Motivující téma,i když zpracování mi tentokrát nic neříká.Jestli můžu špitnout,chtělo by to nějakou kultivaci komunikace, pokud lze.Jinak je to "Hora hoře", odpovídá obojí význam.Jde pak o umění  plivat lávu, a zda to někoho zajímá.Kdybyste si měli takto vyměňovat názory naživo, tak bez tý interpunkce v textu by došlo k individální destrukci z nedostatku kyslíku, nebo i dřív.No nic, už jsem radši došpitala.
<reagovat 
 wenusians (Občasný) - 10.4.2007 > Mima> Ja dekuji za nazor a hadat se nechci,ale co mam delat kdyz do me porad nekdo ryje...jen proto ze se mi nelibilo ze prokleti,nekouka na nazev a misto nakresleneho osudu rekl slunicko...take nevi co kreslim co tim myslim,ale bohuzel vsici jsou si jisti ze se jen vymlouvam....atd.....uz to vzdavam ....namam sanci na nazory jelikoz tu nikoho neznam abych mi treba nekdo rek ano tento clovet tomu rozum,ma za sebo umeleckou skolu tomu mohu verit,ani nevi clovek kolik komu je coz tu take chyby a je dulezite......a kdyz reknu nazor uz si o sobe myslim a urazi me......no a co se tyka konzultace,kreslim si pro sebe a bohuzel namam penize na konzultace,mam rodinu ,bydlime v malem byte i ten skener mame ten nejlevnejsi co vazne skenuje spatne ale bohuzel nikdo mi to neuveri.....no a je tu plno lidi co studuji umeni a bohuzel oni se pak povisuji ....a vadi mi jejich nekdy spatny humor....no uz radej bez komentaru ...jelikoz jedna ku 3...nemam sanci a uz mi to je jedno a hlavne nestoji mi za rozcilovani.Dekuju.
<reagovat 
 čtenář ten čtvrtý do party - 10.4.2007 > wenusians> neplač ještě nepřišel kouzelník ;)
<reagovat 
celulosa (Občasný) - 10.4.2007 >
Body: 4
<reagovat 
Prokletí (Občasný) - 6.4.2007 >

tentokrát fakt né... bez ohledu na obsah: paňácové se chudáci nevešli, černý je nepěkně prokreslený, jeho a la lopatky - prdýlka baví. zídka nestojí, židle je totálně rozjetá, asi zář za zídkou v nepochopitelné rovině bourá jakýkoli náznak prostoru. jediné, co tu za něco kresebně stojí, je "vodopádová podlážka"... a za ni bod ;o)

tak a teď do mě ;o)))


Body: 2
<reagovat 
 wenusians (Občasný) - 6.4.2007 > Prokletí> neni proc tentokrat souhlasim...uhlem asi neumim cernit nevim....no a nevesel se jen jeden panak...nemohu za skener ze usekl patu cernemu panacu.Takze diky za znamku pane profesore :o)
<reagovat 
 caesarborgia (Občasný) - 8.4.2007 > wenusians> to si asi děláš prdel..zase za neco může technika?..myslím že skener je sice chytřejší než ty když tu všechno tak směle obhájíš nicméně naskenuje co do něj vloží člověk..když to do něj vloží tele není to jeho chyba ..to sem zvědavej co na mě vybliješ teď ;) ..imho nauč se něco o kompozici to co předvádíš poslední dobou je děs
Body: 2
<reagovat 
 wenusians (Občasný) - 8.4.2007 > caesarborgia> Jsi trapnej ja se neomlouvam a skenr za to muze...davam to presne a tele rikej sobe...dela ti dobre urazet lidi blbecku???S prokletim sem souhlasila a uhlem nemaluji jen nekdy tak to pisu jak to je a ta pata usekla je taky podivej se na jiny mi obrazy ze se posouva o 4 milimetry....ty chytroline....nevim co me napadas....jak ma nekdo jiny nazor tak sup s nim do prcic co????A jestli je to des tak na mi obrazy necum at te nerozciluji...nerada bych aby jsi mel kvuli me infarkt.Podivej se na obrazek myslenky vjemu.....tam to krasne uvidis co dela skenr....davam ho tam presne!!!!!!Nejsem idiot....no ale kdyz je tu nekdo chytrej ...no tak nevim.....komu tady stoupa slava do hlavy me tedy ne!!!!
<reagovat 
 Prokletí (Občasný) - 9.4.2007 > wenusians> 

jestli chcete, budu vám to pískat.

mám jen drobnej nápad: a nezkusilas to třeba scanovat víckrát? trošku ten papír pošoupnout a tak ;o))))

to chce klíd


<reagovat 
 čtenář caesarborgia - 9.4.2007 > wenusians> 1) nechodím se sem dívat na to co komu dělá skener ..takových je tu už dost
2) když nechceš aby ti ty tvoje majstrštyky nekdo očumoval nebo ještě nedejbože kritizoval necpi je sem anebo dole nezaškrtávaj " mám zájem o hlubší kritiku.."
3) "kážeš vodu a piješ víno"..tato věta mě pobavila nejvíc > "dela ti dobre urazet lidi blbecku???" LOL :)
4) nejlepší ale je že mi napíšeš "at ti necumim na obrazky" a v další větě mě odkazuješ na tvuj obrazek :))))))))) seš tak vtipná že si tě za to i vážím ..rozhodně ti budu dál očumovat obrázky :P
<reagovat 
 čtenář caesarborgia - 9.4.2007 > Prokletí> neraď jí ty finty nebo jí to stoupne do hlavy ;))
<reagovat 
 wenusians (Občasný) - 9.4.2007 > Prokletí> Jen se bavte...potrebovali jste obet mate ji mit je do me :o))))

<reagovat 
 caesarborgia (Občasný) - 11.4.2007 > wenusians> bože další oběd:D
<reagovat 
 wenusians (Občasný) - 11.4.2007 > caesarborgia> Tak se neprecpavej obědem covece bude ti spatne a ja uz jeden mela :o)))))))))
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter