Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
popel volavky
Autor: frency (Občasný) - publikováno 6.4.2007 (14:09:39)

 tulipány odkvetly

do zprohýbaných větrníků

 

v ústech kalamář

 máčí prst,

 

ale vítr mešká

 

 čichne si

a do tepláků

utře tenkou prosbu

 

 jde se ke stánku -

číst zas titulní listy

každodenních podzimů



Poznámky k tomuto příspěvku
Šílená svině (Občasný) - 7.4.2007 >

ty nosíš tepláky?


<reagovat 
 frency (Občasný) - 7.4.2007 > Šílená svině> jenom adidasky:-)
<reagovat 
opožděné zrcadlo (Občasný) - 7.4.2007 > Interpretuju to dobře, že se lyrickýmu objektovi udělalo cestou dom trochu šoufl, že si strká do krku prst a nepoeticky bleje to záhonů? Že je to sídlištní dědek?
Ten kontrast jarních tulipů a jeho už až do smrti podzima (dokumentovanýho okukováním (!) pornografie za okýnkem zavřené (!) trafiky) je suprovej, se ti povedlo.
<reagovat 
 frency (Občasný) - 9.4.2007 > padlý padlí> no, řekl bych, že by to tak šlo také chápat:-).Já měl na mysli asi toto: bytost zpuchřelá a ztvrdlá životem zbůhdarma zkouší nasliněním si prstu vítr (jakýsi obraz možné změny), který stejně nepřichází, a proto není nic, co by změnilo směr cesty ke stánku (nezáleží zda je či není otevřen) za jehož málo mytými skly jsou titulní listy časopisů, které oné bytosti nepřináší nic nového, jen neustálé poznání, že jsou o někom jiném, a v tom je ten streotypní podzim nezastavitelného promeškávání jakékoliv příležitosti. Děkuju za hlubší kritiku, bylo na co reagovat!:-)
<reagovat 
 opožděné zrcadlo (Občasný) - 10.4.2007 > frency> 

Ještě jsem přemýšlelo o variantě krimi, ta volavka v názvu...

 

To máčení v hrdle ti asi jako naslinění prstu neprojde.


<reagovat 
 frency (Občasný) - 10.4.2007 > padlý padlí> ...to máš asi pravdu, tam jsem se seknul...díky za upozornění.
<reagovat 
Naty (Občasný,Redaktor) - 22.4.2007 >

Volavka by mě taky zmátla, ledaže by tam byla kvůli stejnému základu se slovem volat.

Trochu víc zašifrovaný, ale dobrý.


Body: 4
<reagovat 
 frency (Občasný) - 23.4.2007 > Naty> :-), v názvu šlo spíš o ten popel..a jeho šeď jako volavčí peří v kontextu s něčím nepříliš nadějným...o popel z něhož už nic nepovstane (taková odvrácená strana Fénixe).Děkuju za zastávečku.
<reagovat 
Levity (Občasný) - 24.4.2007 > jéje, s vysvětlivkama se mi to líbí ještě víc...:))
Body: 5
<reagovat 
 frency (Občasný) - 25.4.2007 > Levity> :-)pro mě nečekané, ale velmi ceněné....tahle básnička asi potřebovala vysvětlivky:-)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter