Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Zjevení Madony v Zauralsko Selo(Rusko)
Autor: SATANICSAINT (Občasný) - publikováno 7.4.2007 (20:11:08)


Poznámky k tomuto příspěvku
Prokletí (Občasný) - 7.4.2007 >

tentokrát bez muziky?

pravej horní moc pěknej, levá hrana hluchá, spodní hranu dojet. máš lepší ;)


<reagovat 
caesarborgia (Občasný) - 8.4.2007 > dostává mě jak se toho nedá dosáhnout jinak než totální neznalostí nejakých pravidel..jak těžký je jim uniknout..čím horší tím lepší je jediný prvidlo co mi připadne trochu skromný(vůči autorovi hlavně)
Body: 5
<reagovat 
caesarborgia (Občasný) - 8.4.2007 > moc se mi líbí přechod na tváři toho děvčete v centru ..je to krásně prostý a působivý zároveň
<reagovat 
damika (Občasný) - 10.4.2007 >
Doporučil 
<reagovat 
pořezaná_sluncem (Občasný) - 8.4.2007 > když si zakryju pravý dolní roh včetně ruky, potom se mi obrázek líbí natolik, že bych se na něj chtěla dívat pořád. silnej výraz i bez symbolismu..
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 SATANICSAINT (Občasný) - 13.4.2007 > pořezaná_sluncem> Za toto hodnocení jsem rád hodně,protože tento obrázek mám fakt rád(asi divný u vlastního,co?;-))Trefil se od hlavy k patě-ač jsem si to uvědomil až na základě jeho a Tvého komentáře-mám ho rád právě proto,že je to snad 1.pozitivní obrázek,co sem namaloval-a trvalo to přitom asi 5min.-většnou se otravuju s detaily-a pravidelně to přeplácám,protože nevím,kdy skončit,ale tady sem měl jasno,jakmile sem načmáral tu ruku,jíž sem přemaloval jakýsi nelogický xicht,co jí lezl z těla-a madona se naráz rozsvítila-jakobych se jí fakt dotknul.Původně to mělo být něco jako"freaks show"-surová realita kdesi uprostřed Ruska-pár postaviček ve stylu filmu"Jméno růže",a jejich konfrontace s"čistotou",a prostým půvabem-jak tu bandu nenapadne nic rozumnějšího,než:"bitte eine foto!"-to je ten kolchozník,co ji drží kol krku-měl tam být eště jeden,co jí dělá"růžky",ale bál jsem se,abych dalším zásahem nepodělal ten její svit.Ten pravý dolní růžek Tě asi irituje,protože je ta Siamka na čemsi nabodnutá"nabodnutá"-nejspíš sexuální motiv zároveň s Madonou,ale šlo spíš o to tam vrznout nějakou tragikomickou postavičku do obludária-jakože 1půlka chce sesednout,ale 2.to baví..a taky symbolickou schizofrenii-ale asi Ti to tam bude vadit i po vysvětlení...!?
<reagovat 
čtenář odhlavykpate - 9.4.2007 > tak ma ta kresomalba sva pravidla, i kdyz vim, co se snazis rici...hlavne je to ale uprimne a bezprostredni. Motivace je urcite silna a je ojedinelym dukazem, ze i kdyz kresba pokulhava, bohate ji zastoupi barva a vyraz. Pokud muzu neco drobne vycist, tak mi obcas vadila uniformita tvari, ale ta uz postupne a opatrne take mizi...jo a take je fajn, ze ti tam tentokrat probleskla nadeje na zvrat k lepsimu, ta centralni postava vypada vcelku pozitivne, no takze fajn :O)
<reagovat 
 SATANICSAINT (Občasný) - 13.4.2007 > čtenář> Diky za pochvalu-z těch věcí,jež mohu sám hodnotit,ses trefil skoro ve všem-až na tu motivaci.Já bych pochopitelně chtěl,a chci aby se to lidem líbilo,a jistěže bych nebyl proti,kdyby v Brně zčistanebe vyrostl nový..ať dám nějakého oblíbence..třeba Kubin;-),ale kdo by nechtěl,avšak myslím,že v tomto směru patřím ve zdejší kartotéce autorů,k největším realistům-jednak jsem skeptik od povahy,a hlavně ale když 40ka klepe na dveře,motivace klasického významu,ztrácí na významuJistěže se třeba chci zlepšovat,ale zároveň si tím nejsem úplně jistý-bojím se totiž toho,že ono"zlepšování"chodí ruku v ruce s"vyhasínáním"-tím myslím"nadšení".Já sem totiž držel štětec naposledy ve školce-když si ty kresby prohlížím,rozdíl 34let není zas tak zřetelný-a srandovní je,že témata jsou úplně stejná.Na základce,když sem jim namaloval čertíky do zadání:"VŘSR",tak rodiče šli na kobereček-potrefené husy mě trochu přecenily,když u 7letého dítěte očekávaly skrytý symbolismus.Poté mě malování přestalo bavit,a u toho zůstalo až do mých 35let,kdy sem nechtě šlápl na dceřinu červenou Ikeáckou temperu,a ta nahodila zeď,podlahu,okna a dveře celého obýváku.Chtěl jsem to uklidit,vzal hadru,a zjistil,že sic barva dolů nejde,zato když ji dřu houbou,dveře jsou náhle samí lidi-postavy,obličeje..Přidal jsem modrou,a můj 1.obraz od školky byl na světě.A od těch dob+-3roky maluju skoro všechen volný čas!Dcera už mě napomíná:"tati,nemaluj pořád,vypadáš jak blázen!"A o to"bláznovství",bych nerad přišel-to je moje veškerá motivace!Na 2.stranu je mě jasné,že si tím podvědomě něco,co mi schází nahrazuju!A když tak nad tím uvažuju,tak i tuším,co to je!Sakra!U Tvojí,a Pořezané sluncem poznámek,jsem si uvědomil 2pro mne zásadní věci!Kakraporte,kdo by to byl řekl;-)!Piš mě kritiky častěji-s takovou časem odhalím smysl života!(hele,to možná zní ironicky,nicménně to myslím naprosto vážně!Měj se!
<reagovat 
 odhlavykpate (Občasný) - 13.4.2007 > SATANICSAINT> tou motivací jsem myslel tvé vnitřní nutkání, které zde popisuješ...úspěch sám o sobě může přijít a nemusí nutně způsobit vyhasínání, pokud ovšem nezačne nahrazovat tvou skutečnou podstatu, ktera je nametem tve prace a vyvera zevnitr. Pokud uspech nakonec prijde, nech jej vstoupit, odejde-li, nech jej odejit, ale nikdy ho nezvi a nepremlouvej, aby zustal...a mej dobry den :O)
<reagovat 
Mira (Občasný) - 16.5.2007 > je to legrace takhle kreslit viď...jsi nejlepším divákem sám sobě,jak obtahuješ to co tam vidíš...znám to...má to dynamiku,autenticitu...bacha na to zastavení...když zastavíš kresbu dřív bude to lepší /vyzkoušeno/..jde to ale ztěžka
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter