Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Tibeťanka
Autor: vierita (Občasný) - publikováno 11.4.2007 (21:22:49)

undefined



Poznámky k tomuto příspěvku
kajina (Občasný) - 11.4.2007 >
Body: 5
<reagovat 
SATANICSAINT (Občasný) - 11.4.2007 > Sakra,moc pozdě pro mě,naučit se takto zvládat portrét
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
oleandr (Občasný) - 12.4.2007 > hezký zub
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
celulosa (Občasný) - 12.4.2007 > Než sem viděl toto měl jsem Tibet rád,sakra teď už žádnej trojúhelníček nevyvěsím a v konci mi zbude jen Pisoárův šestiúhelník,nic proti hlavě,ale to pozadí. Zkrátka semi to nelíbí a Pasta
Body: 1
<reagovat 
caesarborgia (Občasný) - 12.4.2007 > to pozadí není sice dobrý ale za jeden bod.. to si tady někdo zas hraje na praskunsta
Body: 4
<reagovat 
head (Občasný) - 12.4.2007 >
Body: 5
<reagovat 
damika (Občasný) - 12.4.2007 > Název zní Tibeťanka a ne Tibet, proto kašlu na pozadí a zajímá mě obličej.
Doporučil 
<reagovat 
čtenář Reník - 12.4.2007 > Mně se to moc líbí.
<reagovat 
Dani (Občasný) - 12.4.2007 >
Body: 5
<reagovat 
himsouls (Občasný) - 12.4.2007 > Krásne!
...a dobré farby
:-)
Body: 5
<reagovat 
Mima (Občasný) - 12.4.2007 > Dokonalý.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Dharma (Občasný) - 12.4.2007 >
Body: 5
<reagovat 
Zmata (Občasný) - 13.4.2007 > Ahojky ty tady normálně ovlivnuješ myšlení lidí prostřednictvím těchto obrazů:-) to je super:-)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
zabicka (Občasný) - 12.4.2007 >

zajimavy to je, nektere malickosti mi vadi... treba mi chybi teeelo, nebo aspon naznak, ze ta hlava neni usekla. a druha drobnost celkove - snad je to tim pozadim - to pusobi lehce upatlane, pri tehle cernote se to dost tezko asi da udrzet nerozmaznout... nojo ale melo by to jit. Nebo tolik necernit .

 


Doporučil 
<reagovat 
 vierita (Občasný) - 12.4.2007 > zabicka> promin ale naznak tela tam je pokud nemas problem se zrakem:-))me to upatlane vubec neprijde, hlavni je ten portret a ten si myslim ze je dost ostry:-)
<reagovat 
 zabicka (Občasný) - 13.4.2007 > veratovarkova> problem se zrakem opravdu nemam  kdyz to nevidis sama, tak se neda nic delat. Upatlane je to kolem, netvori to dobry ramec, ale to uz ti tu kdosi psal...
<reagovat 
elroj (Občasný) - 13.4.2007 > Paráda. Hodně lidí by ti mohlo závidět. Jsem jedním z nich. Nebavilo by mě to tolik vykreslovat. Vy holky jste hold také pečlivější,ale to se opakuju. Jéééééžišmarjá na to zas bude keců. Tak jen do mě. Kde jsi caesare???????????  :o)))))))))))))))))))
Body: 5
<reagovat 
Prokletí (Občasný) - 13.4.2007 >

pozadí nejvíc uškodila si nechtěná frotíž podkladu... jinak zvládnuté, ten náznak těla je sotva jen náznak, matoucí. a taky mi nesedí - to je v okně? je tam divně složené před a za


<reagovat 
 vierita (Občasný) - 13.4.2007 > Prokletí> Pozadí pro mě není důležité! Chci vystihnout charizmatický výraz lidi a to si myslím že zde je vidět! Jestli tě zajímá pozadí tak se musíš jít podívat k někomu jinému:-) Co se týká těla tak jastli máš představivost tak si domyslíš kde tato nádherná žena je a já to nechám na každém jednotlivci at si zapojí svoji fantazii a můžete mě klidně psat, kde tuto ženu vidíte:-) Třeba v okně a třeba není:-)))))
<reagovat 
 Prokletí (Občasný) - 13.4.2007 > veratovarkova> jak jsem psal u minulého: za všechno, co si do své věci pustíš, jsi před divákem zodpovědná. s tím tělem jde o to, že by mělo kousek vyčuhovat, což se neděje a je to nepříjemně matoucí, čímž se pozornost ku škodě obličeje přesunuje tam. ju?
<reagovat 
 vierita (Občasný) - 13.4.2007 > Prokletí> Můžu se tě tedy zeptat, ty když jsi ji viděl poprvé tak jsi hned začal zkoupat jestli se paní díva z okna nebo ses díval na její výraz? Mimochodem okno to není!
<reagovat 
 Prokletí (Občasný) - 13.4.2007 > veratovarkova> Jasně že každýho přitáhne první výraz... dojem se ale pak rozmělní problémovejma momentama, o kterých výše. Rozumíme? ;o)
<reagovat 
 vierita (Občasný) - 13.4.2007 > Prokletí> Nerozumím! Jestli tě zajímá potom především pozadí tak se nepotřebuješ dívat na portrét!
Víš co má mona lisa v pozadí? ted hned vybavis si to? A víš jaký má výraz? Myslím že toto si vybavíš hned!
<reagovat 
 Prokletí (Občasný) - 14.4.2007 > veratovarkova> 

Nejde především o pozadí ;o) Jde o to, že pokud děláš obraz, musíš ho dělat a dodělat jako celek. Stejně jako kdyby architekt skvěle navrhl půl baráku, ale zbytek blbě, sesype se mu to celý, nehledě na to, jak skvělá ta jedna půle byla.

Co se týče Mona Lisy, přes veškerý odpor, který k ní mám, si její pozadí vybavím docela přesně.

 

Neříkám, že je pozadí důležitější, ale motiv a pozadí se musí navzájem podpořit - ne shodit. To je praxe výtvarnýho umění už x století. A jestli si teď neporozumíme, tak možná vůbec, i to se může stát ;o) Jde o to, že když už se tolik děláš s hlavou, je škoda, že ji pozadí nepodrží.

 


<reagovat 
 vierita (Občasný) - 14.4.2007 > Prokletí> To jsi mě docela překvapil, že víš přesně jaké má pozadí:-) to je dobře, ale většina lidí si pamatuje její výraz jako u každého portrétu:-)
Jinak si rozumíme neboj, jen zkouším obhajovat, proč mě nebaví a moc nezajíma to pozadí:-))) příště až budu dělat portrét tak zvolím jen jednobarevné pozadí, aby v tom nikdo nic jiného nehledal, chci zde vyjadřit jen výraz, náladu, povahu a typ portrétovaného člověka:-)
<reagovat 
 vierita (Občasný) - 14.4.2007 > Prokletí> Jo a ještě ti chci moc poděkovat za tvé reakce:-) Vážím si toho
<reagovat 
holka_magor (Občasný) - 15.4.2007 > Portret dobrej, i kdyz celkkem dost tmavej, to telo by chtelo vic zduraznit....videt sice je, ale clovek musi hledat....mno a to pozadi...dobre.....btw: Monu Lisu si taky vybavim dost presne, teda to pozadi....;o)
Body: 4
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 17.4.2007 > 4-5
<reagovat 
k3s (Občasný) - 20.4.2007 >
Body: 5
<reagovat 
satannáš (Občasný) - 8.7.2007 > perfekt ...
Body: 5
<reagovat 
heyoan (Občasný) - 14.7.2007 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter