Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Film
 > Film
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Honem! Honem!
Autor: sirka (Občasný) - publikováno 28.2.2002 (18:20:08)
Život dospívajících je tak krásný říkáte si, když vás film zavede mezi mladé přátelé Rora (Fares Fares) a Minse (Torbel Petersson). Na druhý pohled si to už nemyslíte, protože oba jsou samozřejmě normální lidé a normální lidé mají problémy.
Roro je zamilovaný do Lisy (Tuva Novotny), ale ví, že jako róm by měl problémy, kdyby nerómskou Lisu přivedl ukázat rodičům. Chodí spolu tedy bez vědomí Rorových rodičů, kteří vědomi si svého etnika, chtějí Rora oženit s Yasmin (Laleh Pourkarim). Roro tedy jednoho dne přijde domu a tam jej čeká Yasmin s rodinou a svatba je v plném proudu.
Mins již se svou holkou bydlí, ale poslední měsíc má v hlavě místo lásky obavy z nemožnosti dosáhnout erekce. Zkouší tedy všechno možné, ale úspěch se nedostavuje, naopak propadá čím dál větší depresi.

Pokud máte chuť na film lehčího rázu a chcete se i bavit, jděte na Honem honem. Tvůrci podávají totiž i tragičtější chvíle humorným stylem. A samozřejmě můžeme očekávat – dalo by se říci – až hollywoodský konec, pokud pomineme velkou rvačku Romských rodin.

Film mě mile překvapil i svou technickou stránkou. Čekala jsem něco ve smyslu “Fucking Amal“ (druhý Švédský film v našich kinech), kde byla kamera a režie hodně amatérského původu. Z plátna ale vyběhli neamatérští hrdinové. Film byl tedy dobře kamerově zvládnut. Zároveň se jedná o tzv.: „Autorský film“. To znamená, že si režisér píše zároveň i scénář (pokud jsem to dobře pochopila)


Omlouvám se za takto nedodělanou recenzi, ale uspíšení bylo z důvodů témata na Fóru ohledně Romů/Cikánů a Neromů.


Poznámky k tomuto příspěvku
Kajman (Občasný) - 2.3.2002 > Rád zajdu, severská kinematografie a švédská zvlášť stojí obvykle zato, máloco špatného se z téhle země k nám na plátna dostává :o) Ale trošku (dost) bych si zaobhajoval za Fucking Amal! Možná byla režie a kamera amatérská, ale mě (i mou přítelkyni) tenhle filmeček VELMI potěšil a pohladil.. Když budeš mít čas, zkus jí ještě "doladit" :o), zasloužíš si to.
<reagovat 
Oplatka (Občasný) - 7.3.2002 > Máš pravdu, tohle je evidentně šité hodně horkou jehlou. Nebudu tedy zatím hodnotit, počkám, jestli si na to ještě najdeš čas.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter