Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Recenze, názory
 > Recenze, názory
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Ztraceni z kolekce Recenze
Autor: weitinger (Občasný) - publikováno 29.4.2007 (06:00:00)
následující v kolekci>

Nebývá mým zvykem, abych komentoval Tv seriál, ale činím vyjímku. Navíc některá tato, jakoby okrajová, dílka jsou pozoruhodná a lehce strčí svou kvalitou do kapsy megaspektákly, americké nebo evropské provenience.

Tvůrci tohoto napínavého dramatu novodobých Robinsonů se evidentně nechali inspirovat klasikem žánru, totiž samotným Julesem Vernem. Tento nemá na svědomí pouze vědecko-fantastické příběhy, nýbrž i řadu románů o trosečnících, porůznu havarujících tu v Grónsku, tu na kře ledové, tu v hlubinách oceánu nebo mimo náš svět. Proč srovnávám zmíněné Lost s Vernem? Cyrus Smith, hrdina nejslavnější robinzonády, si taktéž myslel, že jsou sami na opuštěném ostrově. Pekelně se mýlil. Z povzdálí je sledoval a držel nad nimi ochrannou ruku hrdinný kapitán Nemo.

Ovšem naši hrdinové jsou na tom daleko hůř. V první sérii se zdálo, že ztroskotali na pustém ostrově v nekonečném Pacifiku. Tichý oceán ano, na ostrově taktéž, ale pustém - ani omylem. Počítejte se mnou:

- Partička číslo jedna - lidé kolem Jacka, Kate, Huga, Locka, Sawyera…

- Partička dvě - paní Danielle, údajně z Francie, zatím sama, kdoví kde a kdy se objeví další její kolegové z expedice.

- Partička tři - Jackův kámoš z LA Desmond, dočasně ubytovaný v podzemním bungru.

- Partička čtyři - Ti druzí - cestující ze zadní části letadla. Mizí, a nikdo neví, kam.

- Partička pět - Oni - zatím neznámí obyvatelé ostrova.

- Partička šest - Piráti - možná, čirá spekulace, jsou to jedni a titíž s Oni.

- Navíc zde řádí neznámý tvor, podobající se lednímu medvědu. Ještě neřekl poslední slovo.

Je tam pěkná tlačenice, a pak se řekne pustý ostrov.

Výše zmíněná slova však nic nemění na tom, že seriál je povedený. Při sledování mám pocit, že se tvůrci vypravili správným směrem. Alespoň, co se týče vyznění charakterů postav, pocitů zapomenutých, vystrašených lidí v mezní situaci. Převládá snaha si pomoci, kamarádství a podobné lidské vlastnosti, které se v posledních letech z filmů vytratily.

Hodnocení: 3*



Poznámky k tomuto příspěvku
Hedwik (Občasný) - 15.5.2007 >
Body: 3
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
0 1 3 4 5 (6) 7 8 9 10 11 12 13 14 15
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter