Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Zuzana se starci - detail /kopie V.Seallers/
Autor: Vagabond (Občasný) - publikováno 20.4.2007 (00:23:30)


Poznámky k tomuto příspěvku
Filip B. (Občasný) - 20.4.2007 > Jo tak se starci,čubka....
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 20.4.2007 > ruce jo, ale pokrivene obliceje, zvlaste ona, napr..max 4
Body: 4
<reagovat 
Prokletí (Občasný) - 20.4.2007 > souhlasí s žabky o-ou... chceš ty chyby slyšet konkrétně nebo ti stačí o-ou? ;o)
<reagovat 
 tche (Občasný) - 24.4.2007 > Prokletí> nechapu jak se opovazujes mit tak jedovate poznamky kdyz sama neumis prakticky nic.

o ou , ale muselo to dat praci a spoustu casu. bohuzel vysledek tomu neodpovida

bych mohl napsat o cely tvoji tvorbe. to samy plati o prokleti

<reagovat 
zabicka (Občasný) - 20.4.2007 >

o ou , ale muselo to dat praci a spoustu casu. bohuzel vysledek tomu neodpovida


<reagovat 
 tche (Občasný) - 24.4.2007 > zabicka> 




<reagovat 
 zabicka (Občasný) - 24.4.2007 > tche> nerozumim
<reagovat 
 tche (Občasný) - 24.4.2007 > zabicka> nechapu jak se opovazujes mit tak jedovate poznamky kdyz sama neumis prakticky nic.

o ou , ale muselo to dat praci a spoustu casu. bohuzel vysledek tomu neodpovida

bych mohl napsat o cely tvoji tvorbe. to samy plati o prokleti

<reagovat 
 zabicka (Občasný) - 24.4.2007 > tche> 

:D si me rozesmal! nechapu, jak muzes uvadet bez dovoleni muj obrazek kdekoliv a jeste nedat u nej jmeno autora, tak aby bylo jasne ktery obrazek kteremu autorovi patri! Kazdopadne pro ostatni uvadim, ze moje dilo je pouze Martina, ktera jde dohledat v me galerii pripadne original u me doma;)

 

Jedovatou bych svoji poznamku rozhodne nenazvala, zvlast v pripade, kdy "autor ma zajem o hlubsi kritiku sveho prispevku" a navic prispevek autora je velmi opravdu velmi spatne obslehly znamy obraz. Jednoduse tam mas tolik chyb, ze by to vyslo na tolik pismenek kolik nejsem ochotna tukat. Pokud ti nestaci jemne upozorneni, ze se mas znovu kuknou na original a oceneni hodin casu kolik si tomu musel venovat, tak nevim nevim.

 

Kazdopadne sem lidi davaji svoje veci prave proto, aby se dozvedeli co jde jeste zlepsit, nebo kterou cestou se dat. Vratim-li se ke svym prispevkum, coz je ode mne osklive u cizich obrazu, ale co se da delat, na svoji obhajobu musim rict aspon to, ze sem nikdy netvrdila, ze jsou moje vytvory dokonale, ze neco umim, ci neumim. Kazdopadne co vim je, ze pouze kopirovanim se clovek kreslit nenauci a bez umeni prijimat kritiku uz vubec ne.


<reagovat 
 tche (Občasný) - 24.4.2007 > zabicka> nejsem autorem kresby, jen se zastavam autora. jedovatou bych tvou poznamku nazval. to co si napsala neni hlubsi kritika.
<reagovat 
 zabicka (Občasný) - 25.4.2007 > tche> 

zastavat se je hezka vec, ale co takhle se omluvit autorum za pridane obrazky bez jejich svoleni a bez uvedeni nazvů a autoru ?

 

Hlubsi kritika je takova, ze de spatnou cestou. Namaha spojena s vytvorem tohoto typu neodpovida vysledku. Vickrat se opakovat nebudu.

 

Ovsem porad me vrta hlavou co ma moje kritika spolecneho s mym obrazkem a obrazkem nekoho uplne ciziho u tohodle vytvoru?


<reagovat 
 Prokletí (Občasný) - 26.4.2007 >

tche> Jsi k sežrání ;o)))) kdy sis naposledy zašukal? tedy... zasouložil...

btw: jestli je "souhlasí s žabky o-ou... chceš ty chyby slyšet konkrétně nebo ti stačí o-ou? ;o)" jedovatý, kup si, případně pujč, lupu a jdi se podívat, kam ti zapad smysl pro humour ;o)))

ale jinaks' nám to teda nandal, šéfe!

<reagovat 
Mima (Občasný) - 22.5.2007 > Nemám nic proti zkoušení kopírovat mistry.Mně to rozhodně nepoškodilo,spíše naopak, když jsem si kdysi jen tužkou črtala portréty od Cezanna,věci od Matisse...drzý, co?Teď jsem si sice naběhla na krutou reakci, ale vem to čert.Jinak souhlas s tím, že  příliš dlouhý čas strávený kopírováním není zdaleka tak užitečný, jako se stejně dlouhou dobu věnovat vlastním pokusům.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter