Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Svlékající se-akt /uhel,bílá pastelka/
Autor: Vagabond (Občasný) - publikováno 23.4.2007 (00:39:49)


Poznámky k tomuto příspěvku
huwik (Občasný) - 23.4.2007 >

vlasy nejsou pěkné, ale to neva - já sama vlasy vůbec neumím.

Mě se to líbí :o)


Body: 5
<reagovat 
Dani (Občasný) - 23.4.2007 >

 


Body: 5
<reagovat 
Efča (Občasný) - 23.4.2007 > viz prokletí
Body: 5
<reagovat 
praskunst (Občasný) - 23.4.2007 > takové kalhotky mám taky
Body: 1
<reagovat 
Filip B. (Občasný) - 23.4.2007 > Co je to za vývojový mezičlánek? Jo,a to uhlí....
<reagovat 
 Čtenář - 23.4.2007 > Prokletý Filip> 
<reagovat 
Prokletí (Občasný) - 23.4.2007 > jediné, čeho škoda: nezvládlé prsty na levé ruce a vlasy, ty fakt nevyšly. jinak moc príma
<reagovat 
 Dadla01 (Občasný) - 24.4.2007 > Prokletí> NAPROSTÝ SOUHLAS!!
Body: 4
<reagovat 
VonBerg (Občasný) - 24.4.2007 > moc pěkný
Body: 5
<reagovat 
tche (Občasný) - 23.4.2007 >
<reagovat 
 Filip B. (Občasný) - 24.4.2007 > tche> Tolika se ani nedožiješ,kryple....
<reagovat 
 tche (Občasný) - 24.4.2007 > Prokletý Filip> mám pocit že nejsi příliš vyzrálý
<reagovat 
 caesarborgia (Občasný) - 24.4.2007 > tche> drobný rozdíl..nahoře rozšudlaný bez kresby a konstrukce..
Filipovo kresleno konstruováno..ten přezrálý vývojový článek budeš asy ty..nestál si modelem?
<reagovat 
 tche (Občasný) - 24.4.2007 > caesarborgia> mam opacny nazor na kresby. ta filipova kresba je o par radu horsi nez ta vrchni. predevsim tam nejsou zvladnute zkratky, je to ploche, kresba je spatna vsude, v tele, obliceji a predevsim koncetinach. u vrchni kresby je linka presna a presvedcima, stinovani spravne. filipovo stinovani je naprosto nelogicke, nehlede na absenci reflexu. byl bych taky rad abys me neponizoval takovymto zpusobem.
<reagovat 
 caesarborgia (Občasný) - 24.4.2007 > tche> tak se podle toho chovej..na svůj názor máš právo ale stačí nereagovat na cizí komenty podobným způsobem a pak se ti nestane že ti to nekdo vrátí ..kdybys to kreslil ty je to jiný
<reagovat 
 tche (Občasný) - 24.4.2007 > caesarborgia> pouze sem se zastal autora. a jako argument nevyzadujici dalsich slov sem pouzil kresbu filipa. nevidim na tom nic spatneho. za tom sem se dockal nadavek do kryplu a lidoopu. nelibi se mi to. v budoucnu se zastanu klidne znovu cloveka, kterej je hrube napadenej nekym, kdo nic neumi.
<reagovat 
 čtenář caesarborgia - 25.4.2007 > tche> myslím že stejně jako ty má na svůj názor i Filip :) ..navíc když sem lidi svý přízpěvky dávaj mohly by očekávat různý reakce a brát si s sebou obhájce je ubohé a bezvýznamné > dělá to tu sice pár debilů ale myslím že na názorech ostatních to nic nezmění ani na jejich vyjadřování (pěknej příklad) ..jediný co ti můžu zopakovat že každýmu se líbí neco jinýho a čekej reakce na podobný "argumenty"
<reagovat 
 caesarborgia (Občasný) - 25.4.2007 > tche> btw: pokud sem si všiml nadal ti jen do kryplů o lidoopech tu je jen náznak který se ale k tobě nevztahuje jedině že bys byl fejk..
<reagovat 
 tche (Občasný) - 25.4.2007 > caesarborgia>...ten přezrálý vývojový článek budeš asy ty..nestál si modelem?


a to je co?

autor si sem zadnyho obhajce nebral, sem tady sam od sebe, autora neznam

kazdy ma pravo na nazor, ale vysmivat se cizi kresbe, aniz bych byl sam lepsi, to mi prijde ubohe. vysmech by si mohl dovolit jeste tak clovek ktery neco umi vic, ale filip je na tom evidentne stejne, mozna jeste hur, nez autor tohoto prispevku.
<reagovat 
 čtenář caesarborgia - 25.4.2007 > tche> seš směšnej jak tu bečíš..raděj se budu vysmívat tobě vidím že ti to dělá dobře;)
<reagovat 
 tche (Občasný) - 25.4.2007 > čtenář> opravdu diskuze na urovni. dekuji
<reagovat 
 čtenář cesareborgia - 25.4.2007 > tche> nevim jakou úroveň by sis představoval..radikálně si tu řek že autorova práce je o několik tříd výš..to si může asi dovolit velký znalec umění..body ses to vyjádřit neodvážil tak nevim co tu chceš ještě řešit..jestli si čekal že tu jako ty budu hájit názor někoho jinýho tak to ses přepočítal..já jsem sice možná ještě větší hovado jako ten na koho si tu stěžuješ ale aspon si prolezu profily obou dvou abych nemoh napsat takovou dementní kritiku, která ani kritika není..to cos popsal jsou praktický rady akademika..myslím že právě akademický kresby už dáávno žádný umění nejsou :) ..to ses poptom s těma třídama dost netrefil..rozlišuj osobní invenci a kresbu podle fotky nebo modelu což je fakt jen cvičení nebo ještě hůř kopírování..měj se a neděkuj nz ;)
<reagovat 
holka_magor (Občasný) - 24.4.2007 > moc pekny telicko....ty vlasy to fakt kazej.....a zda se mi to, nebo ma obri hlavu?
Body: 4
<reagovat 
 caesarborgia (Občasný) - 24.4.2007 > holka_magor> to se ti fakt nezdá ;)
Body: 3
<reagovat 
 holka_magor (Občasný) - 25.4.2007 > caesarborgia> hmmmm...tak to jsem fakt dobra....
<reagovat 
Carpin (Občasný) - 6.5.2007 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Mima (Občasný) - 22.5.2007 > Čistá práce,i když až moc ukázněné.Komentář ke slečně samozřejmě.
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter