Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Film
 > Film
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Good bye, Lenin
Autor: Adina (Občasný) - publikováno 18.4.2007 (21:12:29)

Docela silnej zážitek. S největší pravděpodobností zařaditelnej k tragikomedii.

Děj by se dal přirovnat k mašinérii společenských změn, synovské lásky a groteskních situací. Řekla bych, že je tu neotřelým způsobem zpracováno otřelé téma pádu komunismu ( a berlínské zdi). Tím končím tento soubor jednoduchých vět. Jsem spíš poeta, ne rece(n)sista. Takže tohle je jen taková malá notiska, kdo chce víc, hurá na to.

 



Poznámky k tomuto příspěvku
opožděné zrcadlo (Občasný) - 19.4.2007 > Já to vidělo, vybodněte se na to a půjčte si něco pořádnýho.
<reagovat 
Kejchal (Občasný) - 19.4.2007 >

A já bych tendleten film doporučil.


Body: 3
Doporučil 
<reagovat 
anae (Občasný) - 19.4.2007 > Utkvěly mi hlavně dva momenty - místo rudý vlaky sojůzu rudá fangle cocacolovy limčončnády a pak ten úuuuuužasnej záběr, jak stěhujou obří sochu Vladimírka, jak letí na nemeckými panelofymi obludami, obludná socha nad obludnou architekturou ... ale taky bych chtěla, aby mě mý děti vystřelily vlastnoručně vyrobenou raketkou do univerza (konečně sama letět!! ) huráá :-)) jo, povedená tragikomedie
Doporučil 
<reagovat 
hajka (Občasný) - 19.4.2007 >

Děj by se dal přirovnat k mašinérii společenských změn, synovské lásky a groteskních situací.

 

todle mi nejak prijde bez hlavy a paty...:) ale taky videla a doporucuju...film, neeeeeee recku...:)


<reagovat 
 Adina (Občasný) - 19.4.2007 > hajka> 

Recka je samička od racka?


<reagovat 
 Adina (Občasný) - 19.4.2007 > hajka> Počkám, jestli sem naběhne slečna domácí:o)) Jinak jí budu muset napsat notisku, ať na tuto notisku naběhne..........................................
<reagovat 
 čtenář Aleš - 20.4.2007 > Adina> Vy si s Oplatkou (slečnou domácí) posíláte zprávy z pokoje do pokoje? :)
<reagovat 
Oplatka (Občasný) - 20.4.2007 > To těžko, když máme dohromady jeden jediný počítač... Díky, Adi, je to příjemné osvěžení rubriky.
<reagovat 
ztratila (Občasný) - 19.4.2007 > Co je pro tebe něco pořádnýho?
<reagovat 
 Adina (Občasný) - 20.4.2007 > ztratila> Dost možná, že jsi se na to chtěla zeptat někoho padlýho :o) Pro mě totiž neni pořádnýho nic:o) Maximálně pořádná vopice, jo, tu už jsem zažila:o))))))
<reagovat 
čtenář Miloš - 26.4.2007 > Omlouvám se za trojí vyvedení.
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 21.4.2007 > bože můj...proč?
<reagovat 
 Adina (Občasný) - 23.4.2007 > Max Bubakoff> 

Spíš za co, soudruzi :o)))))))))

 

 

Může bezbožník volat svého boha?Jdi mi s bohem. Podpis : agentka 666

:))))


<reagovat 
 Quotidiana (Občasný) - 26.4.2007 > Max Bubakoff> 

protože teď nedávno to přikládali za výhodnou cenu (končíci devítkou) k Lidovkám :D

(ale já to mám zdarma od ODS .-))


<reagovat 
 Adina (Občasný) - 26.4.2007 > Quotidiana> 

A já hákuju v trafice:o) Tudíž nějaký dývko se taky najde a eště kvůli tomu nemusím kamarádit s ódéesákama:o)))))))))


<reagovat 
 Čtenář - 27.4.2007 > Adina> To je potřeba využít, když se něco rozdává. Třeba před rokem jsem u vás v Praze na Letné dostal různé dárečky od různých stran. A vůbec mi to nevadilo.

Je fakt, že třeba tu tužku od ODS jsem do dneška ze šuflete nevytáh. Až ale vypíšu všechny náplně, bude jako když ji najdu. :)

Škoda, že nikdo nerozdává nabité kreditky, že? :)
<reagovat 
 čtenář Aleš - 27.4.2007 > čtenář> Ne že by to bylo důležité, ale tu poznámku výše jsem psal já a zapomněl jsem napsat jméno.:)
Ať nejsem jako anonymní anonymus.:)
<reagovat 
Adina (Občasný) - 15.5.2007 > políííís, políííís! :o))))))))))))))))))))))))))))
<reagovat 
čtenář Miloš - 19.4.2007 > "Recka" asi bude ta "notiska", ne?
<reagovat 
 Adina (Občasný) - 19.4.2007 > čtenář> 

No, čtenáři, recka bude spíš samička od racka chcechtavýho........

snažím se totiž prosadit, aby se v novodobé češtině 21. století měnilo v ženském rodě a na e......, protože e je takový rozpláclejší, ležatější a lépe symbolizuje ženský princip, víš....


<reagovat 
 čtenář Miloš - 22.4.2007 > Adina> Žena i ženský princip patří do kuchyně, k dětem k práci a do postele! A proto, milej principe, o ležatosti a rozpláclosti si nech leda zdát a nevymýšlej kraviny. Starosti o e přenech jiným.
<reagovat 
 Adina (Občasný) - 23.4.2007 > čtenář> No..mužský princip patří do postele. Tuhlenc se mi zdálo o ležatosti a rozpláclosti...byl to suprovej sen, jenom ta avie mi trochu stlačila hrudník........Pokud chceš, abych ti třeba přenechala moje starosti, pak si teda dáme spicha:o)) A já ti věnuju všechny moje prázdný kreditky, checht
<reagovat 
 čtenář Miloš - 25.4.2007 > Adina> Těší mě, že se ti zdají suprové sny, jak ti ávie stlačují hrudník!
Ke tvé nabídce se však musím vyjádřit přinejmenším zdrženlivě, ne-li negativně, protože když říkám, abys starosti o "e" přenechala jiným neznamená to, že bych se o to snad hlásil, natož o jiné tvé starosti nebo o tvé prázdné kreditky.:-) Radši pracuj, našetři do těch kreditek nějaké kačky a pak se spolu můžeme na tom spichu domluvit.
Zdraví tě mužský princip.:-)))
<reagovat 
 Adina (Občasný) - 25.4.2007 > čtenář> typicky mužský princip:o)))))))))))))))))))))))))))))
<reagovat 
 Adina (Občasný) - 25.4.2007 > čtenář> Pé es..prázdné kreditky jsou docela recikkovatelným odpadem. Muži jak kteří...Kam se řadíš ty? :o)))))))
<reagovat 
 čtenář Miloš - 26.4.2007 > Adina> Neměl jsem a nemám potřebu volit, zda bych se zařadil mezi recykláty nebo nerecykláty. Jsem prostě geniální a jedinečný. Do odpadkového koše se tedy házej sama i s kreditkama.:-)
<reagovat 
 Adina (Občasný) - 26.4.2007 > čtenář> 

Moje lahvička od džusu Jupík též sama nemá volební právo..........má ho výrobce a spotřebitel. Zeptej se proto rodičů a bejvalek, zda jsi recyklát. Já recyklát nejsem. Sviním prostředí kde se jen dá. Kreditky recyklátem jsou a tudíž odhodit kreditky a hups sama do druhýho kontíku, to je fajn harakykyyký, nebo jak tomu ty východňáři řikaj:o)


<reagovat 
 čtenář Miloš - 26.4.2007 > Adina> Drahá, já se nemíním zabývat tím, jestli je má osoba recy- nebo nerecyklovatelná jako lahvička od tvého džusu Jupík (chm abys nedělala neplacenou reklamu) a tázat se ohledě toho ani svých rodičů, natož "bejvalek", protože rodiče nepovažuji za své výrobce (ty snad sex provozuješ pouze jako výrobu dětí?) a "bejvalky" za spotřebitelky vlastní osoby. Na rozdíl od tvého Jupíka mám volební a občanské právo a na rozdíl od tebe i rozum, ty nerecykláte.
No a na to, jak máš uklizeno ve svém pokojíku kontíku jsem se neptal, tak se tím nemusíš chlubit.:-)
<reagovat 
 čtenář Miloš - 26.4.2007 > Adina> Drahá, já se nemíním zabývat tím, jestli je má osoba recy- nebo nerecyklovatelná jako lahvička od tvého džusu Jupík (chm abys nedělala neplacenou reklamu) a tázat se ohledě toho ani svých rodičů, natož "bejvalek", protože rodiče nepovažuji za své výrobce (ty snad sex provozuješ pouze jako výrobu dětí?) a "bejvalky" za spotřebitelky vlastní osoby. Na rozdíl od tvého Jupíka mám volební a občanské právo a na rozdíl od tebe i rozum, ty nerecykláte.
No a na to, jak máš uklizeno ve svém pokojíku kontíku jsem se neptal, tak se tím nemusíš chlubit.:-)
<reagovat 
 čtenář Miloš - 26.4.2007 > Adina> Drahá, já se nemíním zabývat tím, jestli je má osoba recy- nebo nerecyklovatelná jako lahvička od tvého džusu Jupík (chm abys nedělala neplacenou reklamu) a tázat se ohledě toho ani svých rodičů, natož "bejvalek", protože rodiče nepovažuji za své výrobce (ty snad sex provozuješ pouze jako výrobu dětí?) a "bejvalky" za spotřebitelky vlastní osoby. Na rozdíl od tvého Jupíka mám volební a občanské právo a na rozdíl od tebe i rozum, ty nerecykláte.
No a na to, jak máš uklizeno ve svém pokojíku kontíku jsem se neptal, tak se tím nemusíš chlubit.:-)
<reagovat 
 Quotidiana (Občasný) - 27.4.2007 > Adina> 

no u nás to rozdávali na metru.... takže se s nimi kamarádit ani nemusím... :)

 


<reagovat 
 Adina (Občasný) - 27.4.2007 > čtenář> Rozum mít klíďo můžeš, leč máš vyvážen poměr rozum-vůle-duch ? Achá. A na úklid, jakožto sociokulturní projev já pčíkám:o))))))))) No..pokud bych považovala sex pouze za výrobu dětí, byla bych výrobní linka s nulovým výkonem, ale když už, tak už. A když už děti, tak recykláty:o)))))))))))
<reagovat 
 čtenář Miloš - 28.4.2007 > Adina> V některých filosofických systémech je rozum součástí ducha jinde je vnímán jako mimosmyslová záležitost, jinde zas pro změnu je duch určen k nejvyšší rozumové činnosti, v 17. století byl duch pouhopouhá kombinace lidských smyslů, pokud se nepletu - kterého ducha máš na mysli? Ze které pozice nahlížíš na pojem duch?:-)))))) Jinak, o mou vůli neměj starosti a co se vyváženosti čehokoliv u mé osoby týká - jsem na tom bezpochyby dobře a určitě lépe než ty, recyklátová výrobní linko s nulovým výkonem.:-)
<reagovat 
 Adina (Občasný) - 30.4.2007 > čtenář> Pojetí vnímání ducha se liší v jednotlivých kulturních podmínkách, pokud jsi zůstal v sedmnáctém století, vyvažuj se klidně smyslem :o)))))) Zde máš právo volby, mužský principe:o)))) Mimochodem, jak jsi na tom s výkonem ty? :o))))))))))))))))))
<reagovat 
 čtenář Miloš - Nadčasový mužský - 30.4.2007 > Adina> Že se pojetí ducha liší v jednotlivých kulturních podmínkách jsem naznačil já - a zeptal jsem se tím pádem první na tvé "duchovní podmínky" a tvou volbu, abych vůbec zjistil, jestli máš, kromě "jakéhos" výkonu-nevýkonu jimž se chvástáš také ducha nebo jsi jen mašina.:-))))))

Otázka po výkonu mi smrdí drzým kapitalismem. Navíc - pokud bych (jak si veřejně přeješ) dlel duchem v 17. století, ve zlatém věku manufaktur, skepse a přerušovaných souloží potom musíš uznat, že otázku musíš položit jinak. Holt není jiné volby: Musíš k mojí genialitě přistupovat s bázní. S povinnou úctou k patriarchátu a tedy k mužskému principu! A vůbec také s pokorou vůči předkům (zejména k mužům), tedy k těm, co zanechali kulturní odkaz a zároveň nezištně nakopulovali potomstvo, jež zdegenerovalo - jak je na některých tvých "rozumových schopnostech poznat. Tyto tvé výlevy a rozumové výkyvy omlouvá snad jen to, žes žena.:-))))))



<reagovat 
 čtenář Miloš - Nadčasový mužský - 30.4.2007 > Adina> Někam zmizelo celé mé jméno "Miloš - Nadčasový mužský princip" a protože bych nerad působil jako anonym, nezbývá mi, než se za předchozí příspěvěk opětovně podepsat.:-))))))
<reagovat 
 Adina (Občasný) - 30.4.2007 > čtenář> Drzým kapitalismem? Ty chceš své recyklovatelné děti prodávat??????:o))))S duchem...no...můj duch je suspenze, mojito a s rozemletou kůrou limetky:o)))))
<reagovat 
 čtenář Miloš - 1.5.2007 > Adina> Takže jsi suspendovaná. To není vůbec žádné překvapení.:-)))))))

A jinak. Řekl jsem snad - za svou osobu - cokoli o prodeji? Nemám s tím zkušenosti a tak by mě zajímalo, jaký máš ty předpřipravené cenovky u svých recyklovatelných dětí.:-)))
<reagovat 
 Adina (Občasný) - 1.5.2007 > čtenář> řekl jsi, že otázka po výkonu smrdí drzým kapitalismem. Účelem výkonu v kapitalismu, jak již sám název tohoto ismu napovídá, je zkapitálnění:o))))
<reagovat 
 čtenář Miloš - 12.5.2007 > Adina> A copak mi tímto moudrem míníš vysvětlit?:-) Že pracuješ na nejvyšší výkon?:-)))
<reagovat 
 Adina (Občasný) - 15.5.2007 > čtenář> 

tímto ti chci vysvětlit, že pokud ti má otázka ohledně výkonu v souvislosti s dětmi (ne) recykláty smrdí kapitalismem, znamená to, že je míníš prodávat čili zkapitálnit. Ale fuj!!!!!!!!!


<reagovat 
 čtenář Miloš - 17.5.2007 > Adina> Tvé děti? třeba hned.:-) Ale to neznamená, že jsem kapitalista, ale spíš se hlásím ke starým dobrým časům otrokářství.:-D
<reagovat 
 Adina (Občasný) - 18.5.2007 > čtenář> Dovoluji si připomenout, že jsem výrobní linka s nulovým výkonem a tudíž není co otročit, ani kapitálnit:o)))) Ještě že nejsem ani otrokář, ani kapitalista:o)))))))))))))
<reagovat 
 čtenář Miloš - 21.5.2007 > Adina> Jen připomenu, že tvé štěstí je, že není v mé moci ti "velet" a tvůj nulový výkon zvedat tím, že bych to teprve zapnul - a vyvést tě z omylu.:-)))

<reagovat 
 Adina (Občasný) - 24.5.2007 > čtenář> No když nemůžeš, tak nemůžeš :o))))))))))))))) A než velet, to je lepčí Velvet:o))))))))))))
<reagovat 
 čtenář Miloš - 24.5.2007 > Adina> Kdepak - radši velet a mít i ten Velvet.:-)))
<reagovat 
 Adina (Občasný) - 27.5.2007 > čtenář> Jenomže velet nemůže kdekdo:o) Teda může, ale kdekdo ho nemusí poslouchat:o)))
<reagovat 
point (Občasný) - 8.2.2008 > Měl jsem možnost se díky "lidovkám" kouknout.Celkový dojem z filmu je rozpačitý, herecké výkony pruměrné, scénář mě taky moc dvakrát nedojal a soundtrack, radeji ani nevzpomínám. Jediné co mě teší, že "dýfko" stálo něco kolem pade.
Raději se koukněte na "Životy těch druhých" pravda žánrově je to z jiného těsta, ovšem najde se společný rys. Oba snímky jsou produktem německé kinematografie a komunismus je zde zastoupen mírou vrchovatou.
<reagovat 
ariel (Občasný) - 8.2.2008 > mně se to líbilo. mě to příjemně překvapilo. je to citlivě zpracovaný
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter