Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Simon says...hands up!
Autor: Dharma (Občasný) - publikováno 26.4.2007 (16:05:42)


Poznámky k tomuto příspěvku
krispinaa (Občasný) - 26.4.2007 > ne:(
<reagovat 
sempull tampush (Občasný) - 27.4.2007 > je to celý neostrý, nebo se mi to jen zdá?
<reagovat 
šedivec (Občasný) - 27.4.2007 > Chtělo to ještě udělat dva kroky vpravo, zaostřit a bylo to tam ;-)
<reagovat 
kayman (Stálý) - 29.4.2007 > jo ta pravá ruka páně by mohla bejt líp, ale neostrý mi to nepříde, je to hezký
Body: 4
<reagovat 
swedish_nigg (Občasný) - 2.5.2007 >

ty barvy sou jak z rip-nutýho pyrolskýho torna

což je asi to, co se mně na tom libový nejvíc


Body: 2
<reagovat 
SATANICSAINT (Občasný) - 9.5.2007 > Trošku mě to připomíná Bushův 1.projev po zřícení dvojčat-v hledišti byli všichní,kdo v USA"něco znamenají-od politiků,po hollywoodské celebrity,Bush plácal naprosté kraviny,jako rekvizitu si přizval malou holčičku,která přišla o rodinu(ten beránek),a pokušel se vyrobit slzu,když sděloval,že"této holčičce TO dlužíme!".V té době jsem amíkům držel palce,a říkal si,že konečně někdo těm proklatým Tálibáncům vytře zrak,ale Bushovo vystupování,mě přišlo,že sráží celkovou monumentalitu té chvíle.Čím ubožeji,a neschopněji působil,tím nepatřičnější mě přišla reakce publika,které bouřlivě"jako jeden muž"aplaudovalo zcela mimo jakýkoliv důvod-tj.před pointou apod.A pak jsem si všiml chlápka v pozadí,který to celé"moderoval",používaje výraziva,a pohybů jako onen Kristus v pozadí na této fotce.I ostatní rekvizity jako vlaječka,kříž,holubice sedí.Jen bych to asi ořízl těsně pod tou mramorovou deskou,na níž je ta holubička-to pod ní vypadá jako krb,a ta snad baba na koštěti,či co to je,to nechápu už vůbec..Bohužel mě to ukazuje,že"počet doporučení mám už vyčerpán",takže bohužel;-)!
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter