Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 2.5.
Zikmund
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Schizofrenní povídka
Autor: godzilla (Občasný) - publikováno 4.3.2002 (21:37:34)



Víte, studovat psychiatrii není jen tak. Některé postupy výzkumu se dokonce lidem mohou zdát doknce nemorální. V některých případech je ale nutné je použít, dejme tomu u soudu. Soudní psychiatr může mít důvod se domnívat, že mu zkoumaná osoba lže, či předstírá duševní chorobu. Dříve se to však dalo velmi těžko prokázat, o obtížích při stanovení pravé diagnózy ani nemluvě. Proto v roce 1994 vyvinul francouzský vědec PASCRETIN takzvaný IDEOGRAF. Tento přístroj je založen na principu vyzařování vitamínů.

Po předávkování vitamínem C se tato látka vypařuje z kůže ve zvláštních paprskovitých útvarech, které jsou registrovány tzv. VITAMÍNOLOKÁTORem. Připojený computer, tzv. ANALYZÉR z nich, ač te zní neuvěřiteně, dokáže z těchto paprsků dešifrovat myšlenky zkoumaných osob a zapisovat je latinkou. Doc. MuDr. Větrovec z naší katedry tvrdí, že kdyby tento PASCRETINův objev nebyl tajný,jistě by za něj PASCRETIN získal Nobelovu cenu.

Musím poděkovat naší katedře, že mi umožnila s tímto vynikajícím přístrojem pracovat. Konkrétně to byl Doc. MuDr. Větrovec, který mě spolu s pěti studenty vybral, abych získal vzorky myšlenek co největšího počtu individuí, abychom je posléze mohli v našem semináři analyzovat. Příslušníci naší rodiny bohužel nenašli pro takovýto pokus pochopení, ale naštěstí se v inkriminované době konal třídní sraz naší třídy z gymnázia.

Dovolte mi ještě pár slov ,než se dostaneme k vlastnímu záznamu. Z důvodu relativní nezáživnosti jsem pro vás vybral pouze ty souvislejší ideje, věcy typu 
      " Podrbu se..." ," Mám si zapálit?" jsem z ohledu na čtenáře vynechal. Sice mě úroveň některých příspěvků poněkud zklamala, ale jsem rád, že se mi podařilo dát dohromady "tým", jehož myšlenky se v určitých bodech stýkají a tvoří poměrně přesný záznam třídního srazu. Bylo také těžké bývalým spolužákům podstrčit dostatečnou dávku vitamínu C, i když jsem použil formy bonbónů. Nakonec jsem získal čtyři osoby, dvě pohlaví mužského a dbvě ženského, mezi nimi kupodivu i bývalou třídní učitelku.

17:07 OBJEKT A VITAMINZOVAN
OBJEKT B VITAMINIZOVAN
OBJEKT C VITAMINIZOVAN
OBJEKT D VITAMINIZOVAN

17:09 -18:00
OBJEKT A: To je nuda. A ta Bába, ta mě pěkně sere, prej "Tak co Jirko, ještě tolik pijete?" Už aby přišel Pavel, s tim jedinym se dá bavit.
OBJEKT B: Ta Klára, to je snad eště větší kráva než tenkrát před pěti lety... Takový hrozný hadry! No jo, hlavně že furt řiká "hustý", "vostrý" a "vopruz"
OBJEKT C:" To je fakt hrozně zmatený, ten systém na tý vejšce... Eště je možná dobře, že sem se tam nedostal, to bych chodil po světě jako támdle Prasečák a celý dny bych diskutoval vo seminářích, přednáškách, bodech, zápočtech, profesorech, asistentech a kdoví čem eště. Vidíme se po třech letech a voni se tu překřikujou s takovejma blbostma.
OBJEKT D: Kam jsem si jen dala ty brejle! Takhle ty své caparty ani nerozeznám. Jéjej, Václav si nechal narůst vousy! No, ten má ale ránu! On se jediný nedostal na vysokou. Takže to byla úspěšná třída. A té Kláře jak to sluší! Vždycky, když se takhle podívám na třídní sraz, utvrdí mě to v názoru, že dostávám čím dál blbší žáky. Třeba ta letošní třída- ten Weiner: Hádá se se mnou, že prý Karel Matěj Čapek - Chod byl schizofrenik a celá třída se může zbláznit smíchy.

18:00-19:30
OBJEKT A: A sakra, už mi zbejvá jenom pade. No co, na tři piva to stačí a Pavel stejně asi nepříde, takže bude akjorát čas k vodchodu. No, možná kdybych se vožral, tak by mě to tu bavilo víc. Lucka taky vypadá ňák znuděně.
OBJEKT B:Todle nemá cenu. Musim přijít na ňákou výmluvu a jít vocaď. Nebo eště tak hodinku počkám, jestli nepřídou Pavel s Kamilou nebo Eva. Ty vostaní bych klidně voželela. Co na mě ten Honza tak čumí? Dělá to už vod tý doby, co mi dal ten bonbón. Eště tak aby v něm něco bylo!
OBJEKT C:Takže Láďa má kapelu! "Urvaný uši", to je teda název. Kdybych si byl tenkrát doma prosadil ty bicí, tak sem dneska moh hrát taky.
OBJEKT D:No, tak pomalu už půjdu. Akorát stihnu televizi. Beztak se ty děti přede mnou nějak žinýrují. Třeba Jirka, ten mlčí a skoro nepije. Přitom u nás před školou se během polední pauzy pravidelně stihl tak opít, že jsem musela otevřít okno, aby se se ten jeho dech dal vydržet. Je jim zkrátka teprve jednadvacet, ve třiceti to bude o něčem jiném. Tak ještě zkusím něco vytáhnout z Martiny.

19:30 OBJEKT D SE VZDALIL Z DOSAHU VITAMINOLOKATORU

19:30-21:00

OBJEKT A: Ty bláho, támdle de Pavel. Celej ňákej červenej a rozesmátej. Zřejmě je zhulenej, tak snad pro kamarády taky umotá špeka. Ten míval dycky dobrý modely, proto taky je tak oblíbenej.
OBJEKT B: Ten Venca se ňák rozpovídal... Což vo to,mezi těma vostatníma blbama eště ujde, ale zrovna přišel Pavel. A vypadá fakt výborně s tim mikádem. Venco, Venco, ty se ňák vodvazuješ! Jestli prej mám kluka! No jo, a Pavel přišel bez Kamily... Že by se rozešli? To si musim zjistit, tern by určitě stál za hřích!
OBJEKT C:Hergot, ta Lucka je ale nervní! Jako bych si povídal sám pro sebe. No jo, přišel Pavel, to je extra těžká konkurence. Asi vypadá nejlíp zcelý třídy, to je fakt. Vona za nim bude chtít jít. No ale von snad má Kamilu, ne? I když... proč s nim semteda nepřišla. Jéžiš, ta Lucka ho ale žere! A jak je pěkná, když jí takle svítěj voči! !Nejspíš se budu muset zapřít a jít s ní za nim, tady už jí dlouhu neudržim. Třeba Pavel aspoň bude mít ňáký to hulení.


21:00 - 22:30

21:03 OBJEKT D1 VITAMINIZOVAN

OBJEKT A: Ten Honza je s těma bonbónama fakt votravnej. Sám je nejspíš vůbec nežere, jenom je rozdává. No ale aspoň mě založil, takže můžu eště tak hodinku kalit.
OBJEKT B:Aha,takže Kamila je v Americe. A prej mě pozdravuje. Hm.No uvidíme, ha ha. Je to vode mě sviňárna, lízt kámošce do zelí, ale co vůbec se to nemusí dozvědět. A vypadá to, žesi Pavel dá říct!
OBJEKT C: Seru na to, dyť je úplně blbá! Přišel Pavel, a už se na mě ani nepodívá. A hele, už se motá brko. Tak pohulim a du domů.
OBJEKT D1: To je teda sešlost! Honza zírá na mě a mlčí, Jirka vypráví už pátou historku vo tom , jak se vožral na sračky a Vašek na mě vrhá vražedný pohledy. Nejhustší je stejně Lucka. Takle rozujetou jí faqkt neznám, hahaha. Připomíná mi to minulej pátek v Suchý dásni s Radkem. To tam do něj dělala ta vožralá tlustá holka, a když šla na záchod, tak mi řikal: "Prosim tě, zbav mě jí!" A Lucka před tim seděla s Vaškem, tak proto je tak vorávenej, hehehe! Asi to dopadne jako v tom fóru "pohulíme a uvidíme" Dneska sem sám doma, takže možnosti tu sou...

22:31
OBJEKT A SE VZDALIL Z DOSAHU VITAMINOLOKATORU
OBJEKT B SE VZDALIL Z DOSAHU VITAMINOLOKATORU
OBJEKT C SE VZDALIL Z DOSAHU VITAMINOLOKATORU
OBJEKT D1 SE VZDALIL Z DOSAHU VITAMINOLOKATORU

Omlouvám se, že přerušuji záznam vtakovém napínavém momentu, ale bohuželjednak jsem pospíchal domů a jednak jsem si zachycené myšlenky pochopitelně nestíhal pročítat.Zbytek průběhu našeho třídního srazu tedy přenechávám vaší fantazii



Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter