Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
„ MŽIK “
Autor: Tresnicka (Občasný) - publikováno 4.3.2002 (23:31:27)
Vrásčitá víčka
na stole dohořívající svíčka
záblesk očí
šum, co dveřmi se krotí

Tichem uvízlý zvuk padající sklenky
strachem proložené hrající zvonky

Padající tvář přes světlo sluneční křivky

Jasný stín nad tmou okamžité smrti


Poznámky k tomuto příspěvku
rifasalo (Občasný) - 5.3.2002 > Tak tohleto je ta nejcernejsi vecicka, ktera vysla z tveho ciste malebneho telicka :(
Je to mocinko zajimave, ale...
Proc to pusobi tak deprimovane?BOJIM
Tak to je poprvni co musim rict, ze je to nak opacny smer, nez kdy jindy jsi pisala....
Pis zas vesele TRESNICKO!!!
Kazdopadne zdarila potemnelost....
<reagovat 
farišta (Občasný) - 5.3.2002 > no, i bez té hrubice - uvízlý se mi to moc nelíbí, poslední verš se mi zdá opravdu hloupý.
Body: 1
<reagovat 
Kapucín (Občasný) - 5.3.2002 > To fakt bolelo! Ta hrubka myslím...
K básni: Trochu moc deprese takle při úterku! :o)
<reagovat 
Gavrik (Občasný) - 5.3.2002 > Víčka svíčka, sklenky zvonky, napiju se samohonky...
<reagovat 
čmelák (Občasný) - 5.3.2002 > Bravo (Garvikovi)!! Tys mě pobavil :)))
<reagovat 
Tresnicka (Občasný) - 5.3.2002 > Kapucín > Me to prijde na uterek, jeste dost vesele! :))
<reagovat 
Tresnicka (Občasný) - 5.3.2002 > Farišta > Proc hloupy? Chapala bych, kdyby se Ti nelibil a vubec nemam nic proti hodnoceni, ale proc HLOUPY??
<reagovat 
Tresnicka (Občasný) - 5.3.2002 > Je a dekuji za upozorneni na chybu a Kapucíne pokud jsem Ti zpusobila nejake hlubsi bolesti, moc se omlouvam, vazne me to mrzi :)))
<reagovat 
Tresnicka (Občasný) - 5.3.2002 > Bravo (čmelákovi)! Tys mě pobavil....
<reagovat 
čmelák (Občasný) - 5.3.2002 > Tresnicko ses tak jedovata jako spadla visen, ale nic ve zlem :)
Vzdyt priste muze byt lepe!!!
<reagovat 
Tresnicka (Občasný) - 5.3.2002 > olasafir > neni to opacny smer... A strach tady vychazi kdyztak jen z predstav, ne ze me.. (to jsem totiz netusila, jaka na to bude kritika, hihi)
<reagovat 
 rifasalo (Občasný) - 6.3.2002 > Tresnicka> No nevim, prijde mi to takove .... no prilis cerne, ale ty vis, tyhle vecicky mam taky moc rad....jen nechapu proc tady panove stropili takovej neklid, kdyz kazdodenni chleba chutna porad jinak :))) A navic Kdyby videli tu sladkou tvaricku, jenz tohle splodila, hned by zmenili nazor, neb pak to vyzera trochu vic SCI-FI(asi ne prilis dobrej pojem, ale je to FUCKJEDNO), ale tak by clovek asi nemel posuzovat kreaci basnikovi duse....
Kazdopane jsem asi jak na to koukam jediny, komu se to libi......
I kdyz prilis cerneho potemneni nad slunnym ozarenim Tresnickovske dusinky :))))

Chyba? Zvlastni je, jak kazdej IGNOR si nejdriv vsimne HRUBKY a ostatni pak uplne zahodi dopryc!!!!! Ne ze by to nebylo dulezite, pravopis, ale proc posoudit nejdriv onen zmineny a pak teprv dilo samotne?
Jak muj nedavny zapocet z patologie, kdy me zkoladerila jedna macarata ZENA, ze mi chybi ve vete dve carky a ze je zvedava jak budu pisat bakalarku :)))) Me odveteni? Snad hodnotite muj um, co se oboru tyce a ne tuto "banalni" vecicku?
No nic muj nazor nemusi byt shodny s okolnimi, jako by se jindy shodoval!!!!
Kazdopadne nechtel jsem znamkovat, ale uplne me trha za oci kdyz vedle tveho dila vidim tak osklivou znamku a tak se na me nikdo nezlobte, neb KRITIZOVAT umi temer kazdej, ale kouknout se do vnitrku studakovi duse jen malo kterej clovicek!!!! Treba by jen stacilo si precist vic tvych veci a pochopili by , ale jiz toho rozepisovani necham.......
PS:jelikoz pospicham, tak me preklepy a chyby prosim vynechte!!!!
Body: 5
<reagovat 
rifasalo (Občasný) - 6.3.2002 > Prosimte a nenech se nikterak odradit !!!
Kdo z nas vsech je natolik fundovanym jedincem, ze muze posuzovat?
<reagovat 
Tresnicka (Občasný) - 6.3.2002 > čmelak > :) Dekuji..
<reagovat 
Tresnicka (Občasný) - 6.3.2002 > olasafir > nemusel si se me zastavat, ale DEKUJI, odradit se nenecham, pche >> Kdyz preziju jizdu v jednom aute spolu s otcem, je tohle banalni... :)
<reagovat 
rifasalo (Občasný) - 7.3.2002 > Ne, Ne, Ne!!! Ja se nezastavam, jen hovorim co na jazyku mam...
A pokud mam svuj nazor, vetsinou opacny :)), tak i tak propovim...
Kazdopadne cesta s oteckem v jednom voziku nemusi byt tak tragicka jak se zda :))), i kdyz jsou i ty, ktere se hold nepodari :))
<reagovat 
Tresnicka (Občasný) - 7.3.2002 > olasafir > Ty cesty se nezdaji byt tragicke, ony jsou! At jsem za volantem ja, ci on....
<reagovat 
rifasalo (Občasný) - 8.3.2002 > :+)))))))
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter