Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Film
 > Film
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Byl Jsem Mladistvým Intelektuálem
Autor: Lakys (Občasný) - publikováno 5.3.2002 (14:09:32), v časopise 5.3.2002

Byl jsem mladistvým intelektuálem

Pokud jste čtenáři časopisů CREW,SCORE nebo X-GEN, jistě znáte jedno z následujících jmen: Jiří Pavlovský, Štěpán Kopřiva nebo Marek Dobeš. Toto trio si totiž řeklo, že stránky populárních českých magazínů jim nestačí a tak udělali svůj vlastní film. Nečekejte ale dvouhodinový trhák á la Matrix. Film "Byl Jsem Mladistvým Intelektuálem" je šestnáctiminutový snímeček, ale co ztrácí na kvantitě, rozhodně získává na kvalitě. Pokud patříte mezi čtenáře jednoho z výše jmenovaných magazínů, jistě víte, jaký styl psaní tito pánové používají. A z filmu přímo cítite,že jsou tvůrci.
Příběh začíná tak, že mladý typas jde vrátit do půjčovny pár videokazet, když tu načape společenství intelektuálů při jejich schůzi. Oni se rozhodnou ho chytit. Jemu se to moc nepozdává a tak se brání a přemůže je (ani nevíte co všechno jde s takovou videokazetou provést), ale jejich kápo ho hryzne do nohy a tím ho nakazí "intelektuálským virem".
Ten se druhý den projeví tím, že z mladíka se stane intelektuál, nazve svou dívku intelektuálně retardovanou a odebere se za svými intelektuálními "přáteli".
Jeho přítelkyně se ale nenechá jen tak vyšachovat, takže se za ním vydá a pomocí hrozivých zbraní (dálkový ovladač od televize a Míša David) je přemůže a vše končí happyendem.
Film je udělán naprosto výborně a věřte mi, že dialogy intelektuálů Vás dostanou ze židle.
Mezi herci naleznete i Františka Fuku (který se postaral i o hudební stránku), legendu to české počítačově herní scény a současného dopisovatele časopisu CINEMA
Takže...co na závěr? Pokud jste film neviděli, promptně si sežeňte LEVEL CD ze srpna 2000 nebo kazetu s filmem "Křižovatka Smrti", kde se "Byl Jsem Mladistvým Intelektuálem" nachází na samém konci.
Stojí to fakt zato!!!

mé hodnocení: 10 z 10



Poznámky k tomuto příspěvku
Oplatka (Občasný) - 7.3.2002 > Není to špatné, je mi sympatický ten entusiasmus, s nímž to evidentně píšeš a který je nakažlivý. Výrazy jako "cítíte, že jsou tvůrci" jsou ale poněkud nedotažené.
Body: 3
<reagovat 
Kajman (Občasný) - 5.3.2002 > Čoveče, museli to někde dávat v TV, protože jsem to viděl a ony časáky nečtu! Mám pocit, že až tak úplně mě to nenadchlo, ale tím nechci říct, že to není dobré, mám jaksi zamlžené vzpomínky :o)
<reagovat 
 Lakys (Občasný) - 8.3.2002 > Kajman> Máš pravdu,film běžěl někdy z jara minulý rok na ČT2,ale ve čtyři ráno.Česká Televize očividně ráda vysílá své debilní inscenace,místo aby na obrazovky pustila něco pořádného.
<reagovat 
Romeo (Občasný) - 5.3.2002 > Trochu to připomíná upíry, teď abych dával bacha v půjčovně aby mě někdo nepokousal:((((
Body: 5
<reagovat 
 Lakys (Občasný) - 8.3.2002 > Romeo> Neboj,jestli tě nějaký intoš hryzne,vezmu ovladač a vydám se tě osvobodit!! :)
<reagovat 
čmelák (Občasný) - 25.11.2002 > Slyšel, viděl, poblil se z toho...
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter