Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Sucha sezona
Autor: Gino Hašler (Občasný) - publikováno 8.3.2002 (16:38:13), v časopise 13.5.2002
Digitalni Airbrush (kliknutim k vetsi versi)
Digitalni Airbrush (kliknutim k vetsi versi)


Poznámky k tomuto příspěvku
Gino Hašler (Občasný) - 8.3.2002 > Ten tlusty cerny ramecek jsem tu nechtel, zvolil jsem 0 bodu, lec surprise, surprise...
<reagovat 
blabolil (Občasný) - 8.3.2002 > Rámeček je fuk, no, hm, hm, nic ví nemohu říct.
Body: 5
<reagovat 
hyperbolik (Občasný) - 8.3.2002 > Rámeček vem čert. Obraz je síla!!
Body: 5
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 9.3.2002 > to sou mi věci, ty podpěrky sou dobrý
Body: 5
<reagovat 
centaur (Občasný) - 9.3.2002 > krása, jako Salvador...
Body: 5
<reagovat 
čmelák (Občasný) - 9.3.2002 > Je to dobrý, ale co mi v tom hapruje je ta skála vzadu, která je moc lesklá. Ta mi nesedí. Ale jinak OK
<reagovat 
Buchtís (Občasný) - 9.3.2002 > Moc líbí.Ale proč má to stvoření tak dlouhej nehet na palci? A ta skála mi připadá spíš jako nějaká celta podepřená klacíkama nebo něco takovýho...
Body: 5
<reagovat 
janvlas (Občasný) - 9.3.2002 > sirealismus?
<reagovat 
Godard (Občasný) - 9.3.2002 > Jo, Salvador jak vyšitej! Tomu se nedá fakt nic vytknout. Po dlouhý době se zas na Totemu objevilo něco SUPR :-)
Body: 5
<reagovat 
Cavalera (Občasný) - 10.3.2002 > hmmmmm ... paráda!!
Body: 5
<reagovat 
Gino Hašler (Občasný) - 10.3.2002 > Godard - jsem ti moc vdecny za supr uznani, jen bych rad vlastni identitu...nic ve zlem, ale uz od detstvi jsem nebyl Gino Hasler, ale "vnuk K Haslera". Ted jsem zase Salvador. Kdybych zacal psat protestni pisniky byl bych Dylan jak vysitej a s prazskymi lidovkami bych asi byl "celej dedecek"...V cem to hernajs vezi, ze nemuzu byt proste Gino...?
<reagovat 
Kapucín (Občasný) - 11.3.2002 > Gino, to je prostě nádherný... To nebe, mhm... krása! :o)))
Body: 5
<reagovat 
kafka (Občasný) - 11.3.2002 > Nemyslím si, že je to jako S. Dalí. Jsou tam patrné rozdíly. Holt pro někoho je jakýkoliv surrealismus prostě "Dalí", ale to jen, že jsme líní jít dál, až za tu zdánlivě prostou plentu.

Prostě to NENÍ Salvator Dalí ani Ernst ani Magritte, i když z každého by se tam kousek najít dal. Ale proč je tam hledat, že?
Gino, já tě v tom vidím, podepisuješ se dost výrazně. Myslím, že v galerii na výstavě surrealistů bych tě poznala.
<reagovat 
blabolil (Občasný) - 11.3.2002 > No, s tím Dalím jsem tady kdysi začla já, ale
já tomu zas tak nerozumím, Gino máte rozhodně
svou identitu, to je bez diskuse. Ale, já mám
pro toho Dalího slabost, a navíc zas tak do surrealismu nedělám, jo ještě taky můžu Toyen,
takže kafka má v tomhle patrně pravdu, je v tomhle
tématu daleko, daleko přede mnou. Nepište žádný
protestsongy, ani pražský lidový, byla by to škoda, takhle jste prostě jedinečný Gino, navíc
musím uznat, že Karla Hašlera by těžko někdo
v pražských písničkách triumfnul a troufám
si tvrdit, že ani jeho vnuk, ne. Třeba se pletu.
Ne, bude lepší, když budete malovat.
<reagovat 
čmelák (Občasný) - 11.3.2002 > No jo, Kafka taky vidí všechno. :)))
<reagovat 
centaur (Občasný) - 11.3.2002 > snad jsem zas tolik neřekl, když jsem se vyjádřil, že mi to připomíná Dalího (rozhodně však víc Dalího naž Magritta), už kvůli poušti a obloze, např., ale to není důležité. Vulgo: maluj si jak chceš, já to myslel jako kompliment, ne jako nařčení z plagiátství.
<reagovat 
Godard (Občasný) - 11.3.2002 > Tim "Salvador jak vyšitej" jsem chtěl říct, že to je stejně perfektní jako díla Dalího. A je to jemu skutečně víc podobný než Magrittovi. Ale JE TO GINO :-))
<reagovat 
hyperbolik (Občasný) - 12.3.2002 > Přesně tak. Některé věci lze vnímat spíš jako pochvalu. Když řeknu o písničce, že má krásnou náladu Beatles, také to neznamená, že ti, co ji hrají, nejsou sví.

S.D. je obecně uznávaný génius, to je málo platné, nemyslím, že by bylo snižující, být k němu přirovnáván.
<reagovat 
Gino Hašler (Občasný) - 12.3.2002 > Tak se holt musim omluvit...spatne jsem to pochopil, totiz ze bych byl na urovni Daliho, o tom se mi zatim muze jenom zdat. Jste hodni, diky:-)
<reagovat 
slide (Občasný) - 29.3.2002 > Hmm možná bys byl Gino ale proč tedy maluješ jako Salvador? Jinak Spánek je fakt moc hezkej a ty podpěrky ehm mno jak myslíš.. malování nerozumím ale Spánek jsme měli na základce pověšenej ve třídě huh..
<reagovat 
Gino Hašler (Občasný) - 30.3.2002 > Slide - ...a proc Salvador maloval podle Vermeera a Vermeer podle...a mohli bychom jit az buhvikam. Jeden se od druheho uci, a ze bych maloval jako Salvador? I wish my friend!!! Ty myslis ten Hluboky spanek? Jak se proboha dostal na zed vasi tridy?
<reagovat 
R.Samildanach (Občasný) - 28.4.2002 > Jsi Gino!
Body: 5
<reagovat 
čtenář westfood - 13.5.2002 > god bless this
Body: 5
<reagovat 
Dommi (Občasný) - 6.7.2003 > supr
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter