Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Krásna z hvězd
Autor: kasali (Občasný) - publikováno 11.3.2002 (14:21:14)
I kdyby slunce už nehřálo a mračna se tak mohla rozestoupit. Kdyby noc mohla jít spolu s ránem ruku v ruce a jejich černobílé bitvy byly by navždy dohrány a jedna malá lucernička by tak zhasla mezi hvězdami, řeky by ztratily sílu i smysl a moře bez Neptuna by stejně tak svobodné bylo, jak chladný led silný, když naň nedosáhne Luna. Snad jen vítr dál by si tu hrál, ale jak, když nevozil by křídla, nestínal by větve stromů a hory jež jako symbol věčnosti, ještě dlouho by tu jako hroby připomínaly svět, tam v těch závěsech věčnosti by tóny jeho her pomalu uvadly a sám sebe by zahubil ve své bouři, neb volání jeho by již nikdo slyšet nemohl. Jak obří kolo v Prateru by nad zemí se zvedla duha a jestli ješitná by byla, tak její barvy snesly by se na již tak zvadlou poslední loukou a naposled by jí zbarvila do krás, z níž kdysi kvetla.
Jednou přijde tento den, ať už z hlouposti nás nebo z krásného a věčného přirozena. Jedna bytost zde zbude jako poslední a ta má právo a povinnost ptát se sama sebe a za všechny. Mělo to tu vůbec smysl? Kdybych směl být jedinou myšlenkou u ní a bylo-li mi dáno, musel bych zakřičet tak, jak jen bych svedl, aby ona mohla jen hlesnout jedno veliké a čisté ANO.


Poznámky k tomuto příspěvku
Kapucín (Občasný) - 11.3.2002 > Kdyby chyby. Pár by se jich našlo. Obrazy hezké, jen bych jim asi dala jinou formu.
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 11.3.2002 > Jo formální stránka by chtěla trošilinku poupravit. Tenhle styl se mi líbí...točím se v něm ve vírech a nevím na kterou stranu právě ukazuji svým prostředníčkem vztyčeným v nehanlivé poloze. Jen ten závěr...ach bože:(
Body: 3
<reagovat 
vrtusík (Občasný) - 12.3.2002 > já křičim už teď...
auuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter