Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
25/26
Autor: Ondrušek (Občasný) - publikováno 4.6.2007 (13:08:33)

Od angličtinářky sem dostal domácí úkol…
Chtěla nakreslit koně, sral sem se s tim asi hodinu. Výsledek mě přesvěčil, že o koních vim úplně kulový:



Tak sem další den zasvětil studiu „koňský anatomie“, pak už to bylo lepší, ale pořád se mi to nezdá „dost“…



Tak já nevim :)))



Poznámky k tomuto příspěvku
Dani (Občasný) - 4.6.2007 > Koník na tom druhým je povedenej
<reagovat 
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 4.6.2007 > Na prvom ma pobavil výraz koňa a spužiny, druhý taký "sladký" : ) U prvého pozadie asi naškodu-stráca sa v ňom ústredný motív..
Body: 3
<reagovat 
 Ondrušek (Občasný) - 5.6.2007 > Karhaj(Sinner)> Ten první je bez debat úplně pitomej!:)
Je tam jen pro srovnání...
<reagovat 
Prokletí (Občasný) - 4.6.2007 >

jako ilustračka proč ne... anatomii koní nejlíp studovat u ohrady.

a nechyběj hornímu zadní nohy? připomíná mi Alfa ;o)))


Body: 3
<reagovat 
 Ondrušek (Občasný) - 5.6.2007 > Prokletí> Na ohradu sem němel čas:)))
U horního koně se zdržim komentáře, je to taková pakárna, že se ještě teď směju, když se na to koukám:
"Bože! Co to sakra je:)))"
<reagovat 
Estel (Občasný) - 4.6.2007 > jéééžíííš von má místo nožiček péra a hopsá tam *vášnivě miluje medvídka Pů*
no a ten chlápek to má ale snažší....
druhej poník by mohl bejt růžovej se srdíčkama na prdeli a mohl by stát na duze ;)
<reagovat 
 Ondrušek (Občasný) - 5.6.2007 > Estel> :))
Nechápu "jak" to ten týpek může mít snažší, ale prej existujou věci, který je lepší nevědět :))

Ten druhej, to je zajímavej podnět.... Musim si někde obstarat růžovou pastelku;)
<reagovat 
 Estel (Občasný) - 5.6.2007 > Ondrušek> no von může skočit a dopadnout na hlavu což ho odpéruje...může dopadnout na ruce což ho odpéruje...má to prostě snažší...

<reagovat 
 Ondrušek (Občasný) - 5.6.2007 > Estel> No a to má pružinu i místo břicha, ale to je špatně vidět:(
To pro případ, že by spadnul na prdel! To ho pak taky odpéruje:)))
<reagovat 
surma (Občasný) - 5.6.2007 > když chceš umět kreslit koně, tak by jsi měl začít kreslit koně...
Body: 2
<reagovat 
 Ondrušek (Občasný) - 6.6.2007 > surma> ééé... ...myslel sem, že je dost zjevný, že koně nejsou a nebudou můj šálek čaje:(

Neřek sem, že chci a neřek sem, že budu.
<reagovat 
Skafloc (Občasný) - 5.6.2007 > No, nejtěžší je asi zachytit koňský oči a atmosféru energie... ale ty oči hlavně, máš je moc lidský, nikdy nekoukaj "dopředu", ale do stran, není to šelma, ale býložravec ;o))) ale jen tak dál
<reagovat 
 Ondrušek (Občasný) - 5.6.2007 > Skafloc> Jo to jo... ...ten první se nepočítá, je tam jen pro srovnání, zadupal bych ho do země,ale už ho nemám:))

Právě kvůli očím sem toho koně pak stočil na bok. Když problém nejde vyřešit, vyhni se mu! :)))
Dík
<reagovat 
 Skafloc (Občasný) - 6.6.2007 > Ondrušek> No právě že to moc nepomohlo, i z boku se kouká "dopředu"... oko by nemělo mít vidět bělmo a mít zorničku jako obdélníček.... ;o)
<reagovat 
 Ondrušek (Občasný) - 6.6.2007 > Skafloc> No... ...to je způsobený tim, že sem chtěl, aby se koukal na klobouk:) To byl taky hovadskej nápad:)))
<reagovat 
Mima (Občasný) - 6.6.2007 > Oba klidně jako ilustračka.Druhý má sice levou zadní zlomenou ve stehenní kosti,ale tají to.(dojem jakoby  roentgenového snímku).Skoro se mi víc líbí ten první,má to náboj,nápad a záhadnou atmosféru,.Druhý je moc vyhezkaný.Ale vylepším Ti průměr za rozpoutání odlehčené diskuse.
Body: 4
<reagovat 
 Ondrušek (Občasný) - 6.6.2007 > Mima> :)))
A skara, tak to já se příště budu víc hlídat, abych "neodlechčil" přes míru.
Za body dík, ale víc si vážim toho názoru;)
<reagovat 
Smeťa (Občasný) - 9.6.2007 >
Body: 3
<reagovat 
caesarborgia (Občasný) - 10.6.2007 > no Ondrušku ten první si sice odepsal ale ten druhej je brutálně kýčovitej a Estela má teda pravdu ..mně se líbí jakej má ten vrchní plechovej kůň výraz ...uplnej banderas :) možná bys byl dobrej v kreslení koňských portrétů když ne koní;)))
<reagovat 
 Ondrušek (Občasný) - 11.6.2007 > caesarborgia> :)))

Zkus víc číst a míň rejpat, je to totiž dělaný pro někoho;)
Ale ten Banderas, to je na rámeček:))
<reagovat 
 caesarborgia (Občasný) - 12.6.2007 > Ondrušek> ale no tak já si to přečet, neboj, ale víc hodnotím tu kresbu a s těmi portréty to měl být joke..mno smajlíka sme neviděli ..? ;)
<reagovat 
čtenář --- - 30.1.2009 > ---
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter