Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
pro cheruba
Autor: anae (Občasný) - publikováno 8.6.2007 (17:17:06)

 

 

Nejvíc tě miluju beze slov

s tvou kůží na svém těle

 

oblečeného v nahotě

jen tvé jemné dlaně.

 

Nejvíc tě miluju bez vysvětlování

proč a jak tě miluju

 

bez myšlenky na budoucnost

nebo minulost

 

bez milenek, přátel, ženy

 

spoutaná jen tvým objetím

za noci kdy nežijeme jen sny.



Poznámky k tomuto příspěvku
dadik (Občasný) - 8.6.2007 > :)
Doporučil 
<reagovat 
 anae (Občasný) - 8.6.2007 > dadik> díky.
<reagovat 
ondřej (Občasný) - 8.6.2007 >

spoustu těch řádků by mohl napsat každý první a půltý, upřímně - např. první, čtvrtou, pátou, šestou strofu. pokládám to spíš za zpovědi

 


<reagovat 
 anae (Občasný) - 9.6.2007 > ariel> od toho jsou slova a věty, k dispozici všem, aby si je poskládali podle svého .. :-)
<reagovat 
Janele z Liků (Občasný) - 9.6.2007 > anae, řekla jsi bez obalu, co sama za takových nocí cítím, při vší skromné troufalosti ke srovnání...
Doporučil 
<reagovat 
ztratila (Občasný) - 10.6.2007 > Vidíš, já si myslela, že bereš poezii taky především pocitově...
<reagovat 
 Barča (Občasný) - 10.6.2007 > ztratila>  Jako já ? No, někdy možná i jo ... Pokud jde např. o pocit hádanky --- tak ten tam vkládám vědomě .... Jsou pocity a pocity, ale i city a city ...... ----- ..... ----- ..... - - - - - - - - - - Dokonce city a rozumové úvahy někdy splývají ...
<reagovat 
ztratila (Občasný) - 10.6.2007 > Vidíš, a já si vždycky myslela, že vnímáš poezii výhradně pocitově. Zdá se mi, že to dokládá i tahle tvoje poslední poznámka. Poezii můžeš uvažovat jako určitý druh literatury, můžeš ji rozebírat na figury a tropy - a nebo o ní mluvit o citech a pocitech, vágně a neuchopeně a pak úplně nechápu, v čem se úhel pohledu Janele a tvůj tak zásadně liší:)
<reagovat 
Barča (Občasný) - 10.6.2007 > Jo ták, Ty myslíš, jak ji chápu teoreticky, všeobecně. V tom máš asi pravdu -- prožívám ji. A to i s jejími úvahami atd. ..... které ale pokládám za důležité ...


Ale když sama tvořím, snažím se též ( anebo hlavně ) o rozumový přístup ...
<reagovat 
jiri-jirik (Občasný) - 11.6.2007 >

Smrt krouží kolem mé lásky
když nejvíc září

žvanivost se menuje
ta mrcha zlá

jména dává
a tím zabíjí
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
damika (Občasný) - 14.6.2007 > Viz Janele. :)
Body: 5
<reagovat 
Barča (Občasný) - 9.6.2007 > Ano, jednoduchost sklouzla k banalitě ... Nepomůže ani dobrá pověst autorky ......
Body: 4
<reagovat 
 opožděné zrcadlo (Občasný) - 10.6.2007 > Barča> Hm... vidíš. Jenže když mně říká Janele, že ne... tak si vůbec nejsem jisté...
<reagovat 
 anae (Občasný) - 11.6.2007 > Barča> 

Hele, Báro, a co na to Krakanoš?  celý naše životy jsou banální, banální záležitosti banálních tvorečků..

a přece, jak dojímavé v jednotlivosti okamžiku .. a co je kýč? a co je banalita? je banalitou erotické vzrušení z mužské hebké kůže? ..


<reagovat 
 Barča (Občasný) - 10.6.2007 > záňadří s pupínky>  Myslím, že Janele to bere pouze a pouze citově .... A ještě se snaží vidět v tom extra nahotu a upřímnou sdělnost --- ale báseň , i od vynikajícího autora, by neměla ztrácet úroveň těch předešlých .... ani ve vyjádření prostých citů -- což je ostatně nejtěžší ... Je ale fakt, že např. poslední dva řádky jsou moc pěkné, a celé je to melodické ... Měním přece jen bodování.
<reagovat 
 Barča (Občasný) - 14.6.2007 > anae>  Banalitou nemyslím námět, ale pojetí, zpracování .... ( Žádné hluboké vzrušení pochopitelně nebývá banální ... )

Co je kýč, to by snad každý autor měl už dávno vědět, myslím . I Krakonoš to ví, už proto, že některé upomínkové zboží s jeho podobou kýčovité kupodivu není ... I když je ho mizivé množství.
<reagovat 
 anae (Občasný) - 15.6.2007 > Barča> tak jo, Baru, je fajn, že máš aspoň ty v poezii jasno
<reagovat 
 Barča (Občasný) - 15.6.2007 > anae>  To víš, každý má vždycky víc jasno u druhých, než u sebe ....
<reagovat 
 anae (Občasný) - 16.6.2007 > Barča> skvostně moudrá slova, milá ženo!
<reagovat 
opožděné zrcadlo (Občasný) - 9.6.2007 > Takový blátíčko.
Body: 2
<reagovat 
 anae (Občasný) - 9.6.2007 > záňadří s pupínky> ano, řekla jsi to přesně, slova naměkko :-))
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 9.6.2007 > záňadří s pupínky> Někdy je lepší slovo poslat po jednoduché špetce z papíru, než vykotrmelcovat si metaforičností, která vše zastře patero kuliček s dečkou...Autorka je dosti zralá na to, aby někdy mohla být jen tak nahá a přímá, nemusela cudně s náznakem poodhalovat všechny své rozhalenky ve slovních kotrmelcích a berličkách, nad kterými by se ukojila vrsta slovachtivců se sterilitou vlastních prožitků...u ní to totiž není výsada nudícího kolovrátku, ale přirozená výjimečnost...
Body: 5
<reagovat 
 opožděné zrcadlo (Občasný) - 9.6.2007 > Janele z Liků> Myslím, že pláčeš na nesprávném hrobě, bylo bych to poslední, kdo by snad stálo proti jednoduchosti a prostotě.

Jistěže se můžu mýlit, ale myslím, že tady se vážky už od prostoty překlopily k banalitě-. Proto.
<reagovat 
 anae (Občasný) - 11.6.2007 > Janele z Liků> Díky, milá přemýšlivá kritičko. Nejspíš mi rozumíš .. což je moc fajn. Jen taková poznámka na okraj .. ono to psaní možná tak trochu souvisí i s povahou pisatele .. ani např. v tenise nemám ráda všechny ty opičky a finesy, i když jsou často účinné .. pro mě není nad pěkný přímý úder :-). Mám radost, že se tu objevila snad další paní Šaldová :-) ..
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 9.6.2007 > záňadří s pupínky> Respektuji Tvůj názor, všímá si, že v intimně podbarvené, věnované básni-často sama sklouzávám k prosté sdělnosti, vždyť je to věnováno...archandělům, cherubům, serafům, enchelům, ti mluví enochianem...a tady mi to prostě sedí, u krutě "naivních" romantismů...
<reagovat 
 anae (Občasný) - 7.7.2007 > ryzí peří> hele, názvy tvejch nicků jsou fakt k posrrr .. kam na ně chodíš?  za to máš ode mě DDDD, když už to nejde jinak
<reagovat 
 opožděné zrcadlo (Občasný) - 9.6.2007 > Janele z Liků> :)) to je případná poznámka s těma cherubama.

to zas bude na zemi obrů.
<reagovat 
zxy (Občasný) - 18.10.2007 >
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter