Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Zrcadlo
Autor: Canon300 (Občasný) - publikováno 14.3.2002 (00:56:41), v časopise 19.6.2002
No nevím, jestli je to správná kategorie, jestli to emá být spíš jako Experiment ...
No nevím, jestli je to správná kategorie, jestli to emá být spíš jako Experiment ...


Poznámky k tomuto příspěvku
Akir (Občasný) - 14.3.2002 > Hezký..
Body: 3
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 14.3.2002 > HM NEBO MOŽNÁ DO GRAFIK...
<reagovat 
danniel (Občasný) - 14.3.2002 > 1 za vtip :-)
Body: 5
<reagovat 
Cavalera (Občasný) - 14.3.2002 > dobrý:-))
Body: 5
<reagovat 
Lenny (Občasný) - 15.3.2002 > To je naprosto bombasticky.
Jak jsi to udelal?
Hale mas stejny fotak jako ja?!
Kez bych s nim umela taky tak zachazet
Nadhera
Body: 5
<reagovat 
Kapucín (Občasný) - 15.3.2002 > Supr nápad!
Body: 5
<reagovat 
westfood (Občasný) - 15.3.2002 > skoda v provedeni
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 15.3.2002 > Jo škoda toho provedení protože nápad se mi líbí...vodní hladinu máš děsně přeefektovanou, takže to je dost nepřirozený...a taky to haraburdí co je kolem slečny nahoře děsně odvádí pozornost...
Body: 1
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 15.3.2002 > a jestli je to dole ta ona nahoře, tak to pochybuju, leda že by nahoře měla push upku...
Body: 1
<reagovat 
keram (Občasný) - 18.3.2002 >
Body: 3
<reagovat 
Canon300 (Občasný) - 28.3.2002 > LUCIE. No já si to už přesně nepamatuu ale myslím že neměla .-))) Je to skutečně ta samá čas t+2min :-))
<reagovat 
Canon300 (Občasný) - 28.3.2002 > THOMAS HUDSON: Jo, nejsi sám , komu to vadí a já to uznávám jako chybu a hodlám to předělat, stejný model ale jiný exteriér. Ale vodní hladina je reálná.... nevím co myslíš tím pojmem přeefektovanou, to je skutečně odraz na hladině ....
<reagovat 
Canon300 (Občasný) - 28.3.2002 > LENNY: No s tímhle nemá foťák zas tak moc co dělat, jsou todva snímky složené do sebe... Nevím jestli mám stejně dobrý foťák jako ty, mám Canon EOS300 + 28-80USM :-)) Nic na tom není, obyčejná fotka ze stativu, dvakrát se stejnou expozicí ...
<reagovat 
Canon300 (Občasný) - 28.3.2002 > LUCIE. no možná taky , i když do grafik to se mi zas uplně nezdá, je to dilema ... .-)
<reagovat 
anglij (Občasný) - 19.6.2002 > ..hmm....hooodne zajimavy napad...pekne....
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter