Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Odpusťte
Autor: arkovic (Občasný) - publikováno 14.3.2002 (23:46:52)
I po čtrnácti dnech mám svědomí zastřený tmou, mnozí fotografové svůj morální kodex dávno vytratili z myslí, mě však tahle fotka stále mrzí. Vlastně ne úplně mrzí, když jí dávám na Totem, ale spíš děsí, že ani já neznám hranice.
I po čtrnácti dnech mám svědomí zastřený tmou, mnozí fotografové svůj morální kodex dávno vytratili z myslí, mě však tahle fotka stále mrzí. Vlastně ne úplně mrzí, když jí dávám na Totem, ale spíš děsí, že ani já neznám hranice.


Poznámky k tomuto příspěvku
marjanka (Občasný) - 14.3.2002 > a co je na tom nemorálního??
<reagovat 
 arkovic (Občasný) - 15.3.2002 > marjánka> Je to (alespoň pro mě) dost drsný narušování soukromí týhle stařenky. Jsou chvíle, kdy se prostě objektiv nechává ve futrálu.
<reagovat 
čtenář TH - 15.3.2002 > V tom případě bys narušoval kdekoho, když chceš v Náchodě fotit...tam totiž lidi nic jinýho nedělaj, než že čtou parte:))...á můj milý beránek v pozadí...a pranýř a stará radnice a kostel v pravo...děláš mi radost chlape :-))...jinak z této fotky je zajímavé bohužel jen to kolo :(
<reagovat 
čtenář TH - 15.3.2002 > V tom případě bys narušoval kdekoho, když chceš v Náchodě fotit...tam totiž lidi nic jinýho nedělaj, než že čtou parte:))...á můj milý beránek v pozadí...a pranýř a stará radnice a kostel v pravo...děláš mi radost chlape :-))...jinak z této fotky je zajímavé bohužel jen to kolo :(
<reagovat 
čtenář TH - 15.3.2002 > V tom případě bys narušoval kdekoho, když chceš v Náchodě fotit...tam totiž lidi nic jinýho nedělaj, než že čtou parte:))...á můj milý beránek v pozadí...a pranýř a stará radnice a kostel v pravo...děláš mi radost chlape :-))...jinak z této fotky je zajímavé bohužel jen to kolo :(
<reagovat 
Cavalera (Občasný) - 15.3.2002 > jednu věc nechápu .. proč to sem potom dáváš ... pro tu polemiku? ... fotka jako taková nic moc ..
<reagovat 
 arkovic (Občasný) - 15.3.2002 > Cavalera> Trefa. Ovšem evidentně nedopadla na správnou půdu, neb nikoho doposud ani trošilinku nepobouřila. Nevadí, odejdu si zase zpět do svýho naivního světa, kam okolní svět dopadá jen skrz růžovou záclonku na okně perníkový chaloupky.
<reagovat 
marjanka (Občasný) - 15.3.2002 > TH: neříkej děvčatům chlape;-)
<reagovat 
 arkovic (Občasný) - 15.3.2002 > marjánka> Vďaka, shledávám, že má přezdívka není nejštastnější, asi brzko přejdu na "Arkovou".
<reagovat 
Martina (Občasný) - 15.3.2002 > Jak vidno si stařenku ani moc nevyrušila - jenom asi neví o svém zveřejnění ve světě... :), ale nakonec je vlastně zády. I tohle je život a tvůj foťák to prostě zachytil...toť vše.
Mimochodem ta fotografie mne zaujala. I "výpověď" toho kola je zajímavá...
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 15.3.2002 > Hudson by potřeboval zavést unisex, aby se už konečně přestal ztrapňovat:))

Hranice? Ty já vidim tam, když předemnou leží rozmasakrovaná mrtvola a ruka na foťáku váhá - fotit, nefotit.... Ale to je jen příklad, nic co by se mi stalo, jen jakto vnímám. Možná si citlivější. Jinak ta fotka nic moc.
Body: 1
<reagovat 
Kapucín (Občasný) - 15.3.2002 > Jak jsem si nejdřív prohlížela jenom fotku bez tvého komentáře, tak první, co mě napadlo, bylo, že to "Odpusťte" říká právě ta stařenka na adresu jmen na parte. Jako že oni ano a ona ještě ne. To mi přišlo dost silný.
<reagovat 
 arkovic (Občasný) - 16.3.2002 > Kapucín> Zajímavej pocit. Dává fotce úplně novej rozměr. Původně jsem ji chtěla nazvat "Kavárnička dříve narozených", avšak něco mi přeci jenom zabránilo ..Víceméně podobnej pocit jsem z týhle fotky měla taky, ale obtížně se vyjadřoval. Tvoje vysvětlení ho velmi obstojně zastává. Děkuju.
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 15.3.2002 > No bylo hůř...já sem řek děvčatům i Vole...tak to se teda omlouvám. Tady si to oprav na ženská a u toho minulýho si to oprav na volko :-))))))))
Vím žes někde byla jako holka, ale nedávno sem si zas přečet nějakou reakci, kde se mluvilo o tobě zas jak o klukovy, tak ti nevím...i ta ikonka...kdyby to byla růžová tak neváhám :-)))
<reagovat 
 arkovic (Občasný) - 16.3.2002 > Thomas Hudson> Pravda, že do poslední chvíle mého zrození byla většina bílopláštníků přesvědčena, že bráška bude mít brášku, ale má maličkost jim narušila plány..:)
<reagovat 
danniel (Občasný) - 15.3.2002 > mno ja bych nepolemizoval. nerikam, ze objektiv se ma strkat vsude, napr. nataceni porodu me prijde dost uchylny, zvlast z front side (to pak ty lidi ukazujou navstevam nebo co?). ale co se pohrbu a smrti tyce nemam namitek. patri to k zivotu (ja vim porod taky, ale dbejme na intimitu) a tak neni duvod pred tim zavirat oci a zaverky.
<reagovat 
 arkovic (Občasný) - 16.3.2002 > danniel> A co duševní intimita? Něco jinýho samozřejmě je, když jsou zúčastněný s Tvejma počinama obeznámený, ale co ti ostatní?
<reagovat 
 danniel (Občasný) - 17.3.2002 > Arkova> soudim samozrejme podle sebe. kdyz na nekoho vytahnu kouzelnou skrinku v podobne situaci, tak se muzu zeptat maximalne sam sebe: vadilo by mi to?
<reagovat 
Madman (Občasný) - 19.3.2002 > i moje babička čte pravidelně nová parte a já nevidím nic nemorálního ji přitom vyfotit ... ještě s tak nádherným kolem ... škoda, že jsou ty parte přesvícená ...
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter