Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Hudba
 > Hudba
 > Profily
 > Recenze
 > Zajímavosti
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Mutterunsere.mp3
Autor: Janele z Liků (Občasný) - publikováno 16.6.2007 (22:24:02)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                    Zapomenutá světla jsou ta, která zapomněli rozsvítit.



Poznámky k tomuto příspěvku
anae (Občasný) - 17.6.2007 > Připomnělo mi to jednu hru, kdy se potopíme, zpíváme si pod vodou písničky a hádáme, která to je :-)
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 17.6.2007 > anae> Ono vrnění má evokovat těžký dech, rezonanci, když nestíhá technika, lupou sluchátka, když je něco zkrátka moc nahlas, ale stejně máme pocit, že nás nikdo neposlouchá...
<reagovat 
Rawen (Občasný) - 18.6.2007 > jojo, hudby je tady málo, i když jde jen o miniaturku - pokus - musím náležitě ohodnotit
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 18.6.2007 > Rawen> Ano, jen miniatura, pár let stará, pár věcí jsem zkomponovala na klavír, improvizace na cello, ale vše mi shořelo v PC...V této skladbě mám výjimečně vysoký hlas, spíše platím za zvučný tember...
<reagovat 
Rawen (Občasný) - 18.6.2007 > akorát prosím o nematení lidí kteří nemají IE - na Firefoxu to například nehraje
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 18.6.2007 > Rawen> Děkuji za zastavení, já jsem si již dávno všimla tvého osobního profilu na WWW, zaujalo mě, že skládáš hudbu, slyšela jsem snad stokrát zvuky klavíru na chodbách umělecké školy...Mohu to nějak ovlivnit, aby se to spouštělo lidem i ve firefoxu, nejsem technický typ...?
<reagovat 
 Rawen (Občasný) - 18.6.2007 > Janele z Liků> hm ono to je složitější, buď tu mp3ojku hodíš na net a sem dáš na ni jen odkaz, nebo pokud dáš "publikovat formulářem" tak je v dolní části formuláře " Vložit na konec příspěvku odkaz tohoto znění:" a "Nebo bude odkazovat na tento soubor:" - přičemž ten soubor musí být do 2MB. díky za návštěvy mé stránky, v současné době se zase trošku vrtám v hudbě, takže třeba tady těch hudebních pokusů buzde víc :)
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 19.6.2007 > Rawen> Děkují Rawene za technokratické "zradosti(od slova zrada nikoliv radost)"

Ono vrtání mě fascinuje, zejména v hledání možností vlastnoručně vyrobených nástrojů jako např. na samorostu volně natažené struny, olámaný xylofon, kalimba, různé škraboty, skřípání, šňůrka v dutině kelímku apod.K tomu všemu hlasová improvizace, od napodobování zvířat, až po čistý kostelní chór či zvučný tember ála rozezlená výřečnice...fascinuje mě však ze všeho nejvíce klavír jako v díle Ludovica Einaudiho, Maxe Richtera, Tiersena, Ane_Arch...Budu sledovat nadále Tvé pokusy...
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 23.6.2007 > pochoutka. takhle podvečer.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
MiKa (Občasný) - 24.6.2007 >
Doporučil 
<reagovat 
ztratila (Stálý) - 25.6.2007 > MI TO PŘIPOMÍNÁ ZPÍVAJCÍ VELRYBY...
Doporučil 
<reagovat 
Zámotek (Občasný) - 30.6.2007 > zní to zajímavě
Body: 3
<reagovat 
opožděné zrcadlo (Občasný) - 22.7.2007 >
Doporučil 
<reagovat 
back (Občasný) - 18.11.2007 >
Doporučil 
<reagovat 
markýza andělů (Občasný) - 22.12.2008 >
Body: 5
<reagovat 
fix.a (Občasný) - 16.6.2009 > Lehké "psycho".
<reagovat 
Janahe (Občasný) - 6.8.2009 > .
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Nepublikovat mimo Totem.cz  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter