Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Umočení Krista
Autor: Filip B. (Občasný) - publikováno 20.6.2007 (07:21:40)


Poznámky k tomuto příspěvku
MCMXLI (Občasný) - 20.6.2007 > :D
Doporučil 
<reagovat 
Prokletí (Občasný) - 20.6.2007 >

cheche... vzpomínám, jk mi po jedným autorským čtení jistá dáma přispěchala v ústrety, aby mě sprdla, žýe by to chcelo víc úcty ;o)

pěkná práce a vtip berem


Body: 5
<reagovat 
damika (Občasný) - 20.6.2007 >

Chodím sem od rána a přemýšlím, co je to úcta. Ukřižovaného ztvárnit ano, umočeného ne? Neberu to jako výsměch. V očích má spíš beznaděj, než utrpení...ocitl se mezi sráči. Neměli sílu ani odvahu k jeho ukřižování....jen moje pocity. :)

Vtip, nevtip, jsi dobrý - za ten výraz...

 


Doporučil 
<reagovat 
Estel (Občasný) - 20.6.2007 > blábláblá :/
<reagovat 
 Filip B. (Občasný) - 21.6.2007 > Estel> Cože?
<reagovat 
holka_magor (Občasný) - 21.6.2007 >
Body: 5
<reagovat 
Mima (Občasný) - 21.6.2007 >

Aby si na Tě Neposvítil a Neoplatil...no, žádný kázání, jen jsem si vzpomněla, jak jsem raději onehdá stáhla zpět obraz s ukřižovaným, který se zaklínil( ten kříž)padlý nakřivo ve skalách.Bylo mi doporučeno někým ze "stálých" dát to aspoň nohama vzhůru nebo úplně pryč, abych někoho třeba nenaštvala nebo přímo hluboce neurazila.Sice nevím, která ze dvou skupin by se cítila více napadena,možná obě, chystalo se na obraze z temné oblohy hromobití.

Jinak Tvá práce je samozřejmě jako skoro vždy precizní.


Body: 5
<reagovat 
 Filip B. (Občasný) - 21.6.2007 > Mima> Nejsme v idiotskem Polsku.
<reagovat 
 caesarborgia (Občasný) - 22.6.2007 > Mima> no když věšeli krista asi nepočítali že nekdo bude přemýšlet o kompozici ;))
<reagovat 
 Mima (Občasný) - 21.6.2007 > Prokletý Filip> 

.. ani na Olympu, tam by bylo víc práce s kropením.. 


<reagovat 
 Mima (Občasný) - 22.6.2007 > caesarborgia> Ve jménu kompozice by si jistě opět bravurně poradil i v případě, že by šlo o "umečeného" nebo "upečeného", ani by nemusel dlouho přemýšlet. Nejsem vyznavačkou žádného náboženství,,jen mě určitý věci dovedou vytočit. Zdravím, pane advokát....
<reagovat 
 caesarborgia (Občasný) - 22.6.2007 > Mima> trubko
<reagovat 
Malá.hloupá.holka (Občasný) - 26.6.2007 > A já ho žeruu...:-D
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Zvrhlík (Občasný) - 4.7.2007 > Geniální nápad. :)
<reagovat 
 Filip B. (Občasný) - 4.7.2007 > Zvrhlík> Neni muj,jeden muj znamej napsal takovou povidku Umočení krista,tak sem k tomu udelal ilustraci.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter