Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Šavlozubá
Autor: Adina (Občasný) - publikováno 23.6.2007 (17:27:14)

Po víně rostou třetí zuby.

 

Stáhla si hrdlo

                 do smyčky

a vylezly jí

                    osmičky.

 

No a pak konečně

hodila šavli na ruce

pruhovaný lineárním ornamentem

a firemními razítky.



Poznámky k tomuto příspěvku
MiKa (Občasný) - 23.6.2007 >

:))


<reagovat 
stanislav (Občasný) - 23.6.2007 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
ondřej (Občasný) - 23.6.2007 > alkohol tedy odhaluje bolesti některých žen...
<reagovat 
 Adina (Občasný) - 24.6.2007 > ariel> Jak kdy, arieli......víno někdy na ženský bolesti i pomáhá:o)))) Ale aj ibalgin je dobrej:o))
<reagovat 
ondřej (Občasný) - 24.6.2007 > No, a po ibalginu taky něco roste?
<reagovat 
 Adina (Občasný) - 24.6.2007 > ariel> Vlasy....proto jsem furt tak zarostlá............
<reagovat 
ondřej (Občasný) - 24.6.2007 >

po ibalginu rostou vlasy

Adina je zarostlá

 

--------->


<reagovat 
 Adina (Občasný) - 24.6.2007 > ariel> 

ó jak realistické smýšlení

z toho vyplývá Adina se musí nechat prostříhat, ale až bude mít na kadeřníka, z toho vyplývá Adina nemá na kadeřníka, z toho vyplývá Adina je socka, z toho vyplývá ADINA JE ZAROSTLÁ SOCKA :o)))))


<reagovat 
ondřej (Občasný) - 24.6.2007 > jdi k učnicím. třeba u nás v Holešovicích jsou učnice. ženy to mají čertvíproč dražší. tak kolem 50 Kč? učnice tě ostříhá, a ještě jí mistrová řekne, co udělal za chyby :o))
<reagovat 
 Adina (Občasný) - 24.6.2007 > ariel> ženy to mají vždy těžší..........
<reagovat 
ondřej (Občasný) - 24.6.2007 >

když mají dobrou mistrovou (všimni si té nenápadné alegorie Boha), tak ani ne...  


<reagovat 
 Adina (Občasný) - 24.6.2007 > ariel> Jenže naše kombinované ženské myšlení nám neumožňuje vyznávat jedinou mistrovou (všimni si té nápadné alegorie Boha) :o))))))
<reagovat 
Kejchal (Občasný) - 27.6.2007 >
Doporučil 
<reagovat 
Barča (Občasný) - 26.6.2007 > To je přímo úděsné .... ale originální ...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Adina (Občasný) - 27.6.2007 > Barča> strashidelné:o)
<reagovat 
 Barča (Občasný) - 27.6.2007 > Adina>  Ja, ja, hrdelné an die Strasse ....
<reagovat 
 Adina (Občasný) - 27.6.2007 > Barča> 

Páč život je jeden velkej chrdelnej průser:o))))


<reagovat 
satannáš (Občasný) - 6.7.2007 > jdu si nalít ...:o)))
Body: 4
<reagovat 
 Adina (Občasný) - 7.7.2007 > satannáš> Co???? Pohárek něčí krve????
<reagovat 
 satannáš (Občasný) - 8.7.2007 > Adina> pohárek krve před usnutím , mi každý večer přijde k chuti .....:o)))
<reagovat 
Barča (Občasný) - 27.6.2007 > Jo, jo, to víme, a tak si ho fšelijak musíme vylepšovatititititi i i i i . . . . . . a taky fšem dobrejm dušičkám kolem nás ..... já jsem si právě v sobotu zasejc zlomila ruku --- zasejc tu samou, pravou, a zasejc v to samým blbým místě --- v rameni !!!!!!! Pro svý idiotství už nemám slov !!!!!
<reagovat 
 Adina (Občasný) - 28.6.2007 > Barča> Jéje, tak brzký uzdravení...vesele srůstej:o) Hele možná zas v létě pojedu do Krkonoš:o)
<reagovat 
 Barča (Občasný) - 1.7.2007 > Adina>  No fajn ! Tak doufám pevně, že dáš vědět a že se u mne zastavíš . Bydlím blizoučko nádraží, vlastně nad nádražím na kopci.
<reagovat 
 Adina (Občasný) - 2.7.2007 > Barča> Vždyť já vím, přece:o))) Během příštího týdne budu vědět kdy pojedu:o)
<reagovat 
 Adina (Občasný) - 6.7.2007 > Barča> Aha, tak to moc nevypadá, jedu už příští týden a podle všeho jen na tři dny...
<reagovat 
 Barča (Občasný) - 13.7.2007 > Adina> To je škoda, už je mi lépe, a našla jsem kupodivu portrét Tvé maminky, co jsem kreslila v roce 1957. Alespoň myslím, že by to mohla být ona ..... (?) Ráda bych Ti ho věnovala. Tak někdy se zastav jindy . Je štíhlá, má černé, rovné, trochu rozcuchané vlasy, dolíčky ve tváři a rozverný, šibalský úsměv . ( Může jí být na tom portrétu tak asi 12 ---- 14 let .)
<reagovat 
Adina (Občasný) - 16.7.2007 > Určitě, nebo se domluvíme a já udělám výlet jen do trutnova:o)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter