Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
všední
Autor: koksem do plic (Občasný) - publikováno 23.6.2007 (22:58:22)

 

 

 

 

 

Na město noc.

 

Slyší most sdírat stopy,

ryby plivat. Ptáky padat. Řeku řvát.

Proud topit světla, auta. Domy. Na březích viset okna ze tmy.

 

Dav krčí těla.

Kde trčí hlava, seká vítr, kde zvrací dítě, páchne slad.

Na lidi taky.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

praha, 22/6/2007

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
pořezaná_sluncem (Občasný) - 24.6.2007 >

Smíchov.. *

Body: 5
<reagovat 
 koksem do plic (Občasný) - 24.6.2007 > pořezaná_sluncem> všechno nejlepší
<reagovat 
MiKa (Občasný) - 24.6.2007 >
Body: 5
<reagovat 
 koksem do plic (Občasný) - 24.6.2007 > MiKa> hell... oh...
<reagovat 
mefisto (Občasný) - 25.6.2007 > hutné..
Body: 5
<reagovat 
kygiss (Občasný) - 27.6.2007 > Má to takový trochu karatistický rytmus :) Ale dobrý.
<reagovat 
cit-i-zen (Občasný) - 25.6.2007 > jsem zvědav, kdo zas schovaný za jiným nickem to bude, ale líbí se mi to, tedy rozžehne to potřebnou noční atmosféru. Nicméně některé věci na mě působí ledabyle, třeba řeku řvát - aliterace, dobře, ale snad trochu prvoplánová. Chápu že výčty jako ptáky padat, ryby plivat mají působit snad úderně, ale ještě tomu cosi chybí. Konec "na lidi taky" se mi zdá být trochu jako z jiného pytle. Na delším textu se jistě ukáže.
Doporučil 
<reagovat 
 koksem do plic (Občasný) - 26.6.2007 > cit-i-zen> já se ani tak moc neschovávám, jen už jsem ke zkrveživovi zapomněl heslo...
<reagovat 
 cit-i-zen (Občasný) - 27.6.2007 > koksem do plic> jo já to nemyslel jako nějaký nařčení, ale říkal jsem si to napsal rozhodně někdo kdo už tady byl
<reagovat 
 koksem do plic (Občasný) - 29.6.2007 > cit-i-zen> a já to zas nemyslel nijak dotčeně...
<reagovat 
opožděné zrcadlo (Občasný) - 29.6.2007 > muselo jsem poslat link g morrovi, že by si to asi uložil. ale nejspíš se syčák od té doby ještě nepřihlásil...
<reagovat 
 koksem do plic (Občasný) - 29.6.2007 > hořké nic> no jo... g morr vždycky poznal tu tenkou linku mezi šmejdem a kvalitní poezií... ale tady to vidím i já...:-)
<reagovat 
 opožděné zrcadlo (Občasný) - 30.6.2007 > koksem do plic> myslím, že tohle se mu bude líbit a že si to bude chtít schovat; obecně bych ho moc nepřeceňovalo

vždycky byl trochu fňukna sentimentální, a poněvadž bydlí u vyšehradského nádraží, ergo kladívko na druhé straně mostu, určitě si to zařadí do svého multimediálního místopisu, někam s prominutím k tomuhle šemíkovi.
<reagovat 
 koksem do plic (Občasný) - 30.6.2007 > hořké nic> jojo, kluk citlivá si to už nějak odůvodní...
a my se nestačíme divit.
<reagovat 
touha (Občasný) - 3.7.2007 >
Body: 5
<reagovat 
zirael (Občasný) - 3.7.2007 >

Kde trčí hlava, seká vítr, kde zvrací dítě, páchne slad.


Body: 4
Doporučil 
<reagovat 
kalais (Občasný) - 4.7.2007 >
Doporučil 
<reagovat 
kalais (Občasný) - 9.7.2007 >
<reagovat 
honza_bordovicky (Občasný) - 9.7.2007 > Praha....a zž...vitaj!:-)
Body: 4
Doporučil 
<reagovat 
Leatherface (Občasný) - 14.7.2007 > u ržvoucí ržeky jsem se pozastavil, jináč spokojenosť.
Doporučil 
<reagovat 
 koksem do plic (Občasný) - 14.7.2007 > Leatherface> řve ti uši?
<reagovat 
whispermoonlite (Občasný) - 22.8.2009 > zvracející dítě mi tam vůbec nesedí, ten slad potom je moc ornamentální (což by se třeba ztratilo v textu, který by bral obrazy hlava nehlava, ale v tomto stylu, kde záleží na každý slabice, to není ono) a poslední verš je takovej kompromis. Ovšem všechno před tím, co jsem zmínil, i přes to, jak to vrávorá, se drží na nohou, a nelituju, že sem to četl. S něčím novým jsem se v tom textu setkal. Kousek nálady, nebo nastavení to byl, zřejmě něco z tvého stylu, ačkoliv tvé ostatní texty neznám.
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter