Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci K5 z kolekce kvetiny
Autor: sédy (Občasný) - publikováno 8.7.2007 (00:44:39)
další v kolekci>


Poznámky k tomuto příspěvku
SatyamJ (Stálý) - 8.7.2007 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Arid (Občasný) - 8.7.2007 > působí to krásně, ale až trošku jako přeslazený bonbónek
<reagovat 
 SatyamJ (Stálý) - 8.7.2007 > Arid> pravda je aj takato. co uz narobis
<reagovat 
Radzah (Občasný) - 8.7.2007 > Stary rybnik, zabka skace, zblunk...

Byt tak krehky, byt tak krasny, zblunk...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Arid (Občasný) - 9.7.2007 > Vyciťování je jedna z možností přístupu k realitě, ale co tím chceš říct?
<reagovat 
 SatyamJ (Stálý) - 9.7.2007 > Arid> clovek intuitivne citi pravdu.. a teda aj pravdivost v umeni.. zena ma obrovsky siesty zmysel a ja teda enormny.. intuicia nepusti, treba sa jej drzat, nielen v umeni, ale v kazdodennych situaciach.. fotografia nepusti pozorovatela niekam inam, ako do reality, clovek, ktory odhaluje krasu, co nie je inym postrehnutelna a poda ju s takou poeziou - klobuk dolu! to som mala na mysli, ked som povedala: vycitovanie.
<reagovat 
Arid (Občasný) - 9.7.2007 > dobre.. ale jen pro zpresneni: intuice neni zcela totez, co citeni.. citeni je hodnotici a vetsinou velmi subjektivni reakci na objekt, ktery urcuje, jaka ona vec ma pro nas hodnotu (dulezitost), intuice se spis blizi necemu nadosobnimu, transcendentnimu, nehodnoti, je pouze percepcni.
ano, souhlasim, zeny obvykle maji lepsi "6.smysl", ve stejne mire jsou ale nachylne k chybam v logickem usudku :-) ja osobne dam take hlavne na intuici, ale vim, ze je zbytecne takove veci nekomu vnucovat, kazdy si na to sve musi prijit sam.
<reagovat 
Arid (Občasný) - 8.7.2007 > ale pravda "umelecka" ma precejen sve zakonitosti a hranice mezi jednoduchosti a banalitou je tenka, stejne mezi tim, co se "libi" a co je "krasne"
<reagovat 
 SatyamJ (Stálý) - 8.7.2007 > Arid> pravda je len jedna... umenie je pravdivou vypovedou o autorovi.. foto je bez upravovania.. zobrazuje len holu pravdu.. umenie vo fotografii je ako: vidim, alebo nevidim.. vnimam, alebo nevnimam
<reagovat 
 Arid (Občasný) - 8.7.2007 > SatyamJ> Presne to jsem cekal, ze reknes: ze pravda je jen jedna. :-) Pochop, muj vychozi pohled na zivot je mysticky, jako tvuj. Na druhou stranu, je pysne tvrdit, ze pravda je jen jedna (samozrejme ta tvoje), nehlede na to, je to velmi zjednodusujici. Umeni pracuje s urcitym ucinkem, formou, to je slozite tema, ktere se neda vtesnat do par vet, ale napr. nejde natocit film, ktery by vystihoval cely tvuj zivot "takovy jaky je" - jaky vlastne je nebo byl - je v tom urcita interpretace, nahled, postoj... najednou je treba vtesnat cely ten ohromny prostor do par minut, dialogu, gest... to neni Jedna Pravda o tvem zivote. Jak rika Chalil Dzibran: "Nerijejte - nalezl jsem pravdu. Reknete radsi - potkal jsem jednu pravdu, kracejici po me ceste." Nedomnivam se, ze v umeni je neco jako "jen hola pravda" jako je "jen hola lebka" - dobre umeni miva hloubku, podobne jako studna a ruzne moznosti nahledu na tu vec, podle toho, kam je pozorovatel schopen proniknout, soucasne toto dilo znovuvytvari na ve svem vedomi na zaklade svych zkusenosti; neni to tak proste: co je to "hola pravda" v hudbe? Umeni neni jen "pravdivou vypovedi o autorovi" - mnoho dobrych del sveho autora daleko prekracuje, autor sam je jimi mnohdy zaskocen, prekvapen: on - nedokonaly - se setkal se vznikem dokonalosti, ktera prosla jeho rukama. Ne z kazdeho dila se o autorovi neco jednoznacneho dozvis; mnohdy naopak autora potrebujes znat, abys dilu porozumela vic do hloubky. Atd. Je to daleko rozmanitejsi tema, nez by se mohlo zdat. :-)

<reagovat 
 opožděné zrcadlo (Občasný) - 9.7.2007 > SatyamJ> A ta holá pravda, pardon, jak je tu zobrazená, ta je umělohmotná, nebo narostla? Já to totiž z té fotky nepoznám.
<reagovat 
 sédy (Občasný) - 10.7.2007 > ryzí peří> ahoj ta hola pravda je prava tedy narostla, je ve vode s javellskou louhou takze se zezdola rozklada az hnije.. u tyhle to je min vydet nez u te fialove, zamer je nechat vypadt kvetinu trochu nerealne diky osvetleni 
<reagovat 
 SatyamJ (Stálý) - 9.7.2007 > Arid> Vycitovanie.
<reagovat 
 SatyamJ (Stálý) - 9.7.2007 > ryzí peří> opytajme sa SEDY :-}}
<reagovat 
 opožděné zrcadlo (Občasný) - 9.7.2007 > SatyamJ> ó ne, hovořit má umění. případně to vyciť.
<reagovat 
 opožděné zrcadlo (Občasný) - 10.7.2007 > sédy> 

Však já vím. Akorát jsem to intuitivně nevycítilo, jak se tady o tom psalo. Podívalo jsem se na zbytek série... Jestipak ten chytrolín tady vycítil, že to zespodu hnije :))

 

 

 

Nebylo to nic proti fotce, konečně byla by pěkná, i kdyby kvítí bylo plastové.


<reagovat 
 sédy (Občasný) - 10.7.2007 > ryzí peří> hehe ale bylo by to skoda kdyby to byl gumak
<reagovat 
Věza (Občasný) - 25.4.2008 >
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
0 0 0 0 1 2 4 5 6 (7) 8 9 10 11 12 13 14 15 17 23 24 25 27 28 29 30 31 32 33 34 36 37 38 39 40 41 43 44 45 46
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter