Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Rytířský kůň a Pravěký kůň
Autor: Kaneček (Občasný) - publikováno 11.7.2007 (00:01:02)


Poznámky k tomuto příspěvku
celulosa (Občasný) - 11.7.2007 > já to mám na koníčka rád
Doporučil 
<reagovat 
Prokletí (Občasný) - 11.7.2007 > a je to pořád stejný kůň jen jinou technikou... nevymluvíš mi to ;o)
<reagovat 
 Kaneček (Občasný) - 11.7.2007 > Prokletí> Tito dva mají i stejnou techniku :-D Heh.... !
<reagovat 
30 Dkg vysočiny (Občasný) - 11.7.2007 > máš asi dobrý vztah ke koním. :) mě se teda líbí víc ta tmavá hlava.
<reagovat 
Minimalista (Občasný) - 11.7.2007 >
Body: 5
<reagovat 
Skafloc (Občasný) - 11.7.2007 > hi... taky by to mohly být dva falusy...ale toho vpravo bych si dal domu to se mi fakt líbí
<reagovat 
holka_magor (Občasný) - 11.7.2007 > jakej je mezi nima rozdil? krome velikosti, barvy a urizlyho ucha.....;o)
<reagovat 
 Kaneček (Občasný) - 11.7.2007 > holka_magor> Tak začneme třeba barvou, jiná hlína, Pak co jsi ty vyjmenovala toho je docela dost, pak na levém koni jsou otlaky prstů, na pravém jsou jakoby starobilé praskliny, jinak jediné co by vám říkalo, že jsou podobní je, že obojí jsou torza, jenže torzo je torzo a nic se na torzu nezmění:-) Jinak na levo koník má prohnutý čumák z osy a na pravo je spíše klabonosí rovný, pak oči jsou naprosto jiné a uši taky. Co se týče mého osobního názoru - pravěký kůň se mi moc nelíbí, ale rytířský jo, je elegantnější než robusný napravo. Ale tak samozřejmě vy jste ty koně nedělali, tak nevíte jaké jsou rozdíly a pokuď Vám připadají stejní, tak Vám to odpírat nebudu, je mi to docela jedno - o to ani nejde, jde o úplně něco jiného... Kdybych měla soudit díla pana prokletého, tak by to pro mě byla jedna práce 1000krát jinak, ale na tom stejně nezáleží...
<reagovat 
 holka_magor (Občasný) - 11.7.2007 > skanec> mno ja to nemyslela zas tak hrozne...;o)...barvu jsem zminila, mimochodem...;o)....to, ze maj cumaky jinak prohnuty bohuzel z tyhle fotky nepoznam...;o)....jinak dekuju za vysvetleni....ja jenom, zes je tady uz jednou mela...a vim, ze ten rytirskej jeste nebyl hotovej...a pro nekoho zalezi na tom, jak jeho dila soudi a pana Prokleteho by urcite zajimal i dalsi nazor....;o)))

Jo a jinak se mi tvy kone moc libi...fakt....;o)
<reagovat 
 Prokletí (Občasný) - 11.7.2007 > skanec> Jen do mě, bejbe ;o))) Já řeším jeden problém 1000krát jinak, ty ho jen opisuješ a ve škole ti to schválí - to je celej průser. Pokud šlo pouze o odlišnou technologii, jiný hlíny, glazury, zpracování hmoty, prosím. Myšlenku to ale postrádá.

A jinak, nejsme úplně blbí, třeba já osobně jsem se hlínou něco nadělal ;o))
<reagovat 
 Kaneček (Občasný) - 11.7.2007 > Prokletí> Nic neopisuju! Víš co je opisování? Když se ti to nelíbí, tvůj problém - já k tomu už opravdu nemám co napsat ;-) Myšlenku postrádá snad jen kýč a to, že se ti moje koně nelíbí a někdě píšeš, že vypadá jako zhulenej a nebo že snědl salám - to už něco znamená... ale to už nic, chlape :-D
<reagovat 
 Prokletí (Občasný) - 11.7.2007 > skanec> Mi se ty hlíny ale líbí, to zas né, nerad bych aby to tak vyznělo ;o)))
Kůň a salám - viz Maxipes Fík, dohnat!!!
<reagovat 
 Kaneček (Občasný) - 11.7.2007 > Prokletí> Ajo, jak šli na dostihy - tu nahrávku z kazety jsem půjčila jedné malé holčičce, která už stačila i vyrůst...
<reagovat 
damika (Občasný) - 13.7.2007 > Oba moc. :)
Doporučil 
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 14.7.2007 >
Body: 5
<reagovat 
igin (Občasný) - 21.9.2007 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter