Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Klenoty
Autor: Gino Hašler (Občasný) - publikováno 19.3.2002 (03:00:39), v časopise 24.6.2002
Zlato s diamanty, rubiny, emeraldem, ruzovym achatem a ametystem, to by mohlo stacit...kliknutim k vetsi verzi.
Zlato s diamanty, rubiny, emeraldem, ruzovym achatem a ametystem, to by mohlo stacit...kliknutim k vetsi verzi.


Poznámky k tomuto příspěvku
Lucie (Občasný,Redaktor) - 19.3.2002 > NÁDHERA, BEJT TO VE STŘÍBŘE, TAK TO HNED NOSIM:))
Body: 5
<reagovat 
Cavalera (Občasný) - 19.3.2002 > hmmmmmmmmmmmmmmmmmm ....
Body: 5
<reagovat 
toono (Stálý) - 19.3.2002 > je to supr, az na ty retizky...
Body: 5
<reagovat 
Martina (Občasný) - 19.3.2002 > Hm, ten napravo - vlevo před kamenem mi připomíná tak trochu mořského koníka... :), ale líbí se mi ten první - jde o to jak by byl velký? Ten prostřední je zase takový jemný. Toť vše.
Lucie - také nosím stříbro... :O))
Body: 5
<reagovat 
čtenář Gino Hasler - 19.3.2002 > toono - to je nedorozumeni, nechtel jsem tam davat skutecne retizky, aby nerusily. Bez nich by to ale mohlo vypadat jako nausnice, tak jsem tam dal jen neutralni sede linky naznaku...sorry about that...
<reagovat 
keram (Občasný) - 19.3.2002 > Spodní část levého vypadá jako pták s velkým okem a otevřenym zobákem. Zkrátka jako hladový mládě čekající na rodiče s potravou. A nesnaž se nam nakecat, Gino, že si to nakreslil! :-))))
Body: 5
<reagovat 
Čtenář - 19.3.2002 >
Body: 5
<reagovat 
hyperbolik (Občasný) - 19.3.2002 > není co zamhuřovat - obě oči dokořán!
Body: 5
<reagovat 
stín (Občasný) - 19.3.2002 > :))))) Gino, toužím vlastnit šuple, kde by se mi povalovaly drahokamy:))))
já bych brala prostřední - naprosto jednoznačně (je to DRAK) - a tak jak je - nosím zlato(když už) - hřeje:)
ten první je o síle, třetí o plnosti :) - pro mě:)
je to naprosto nádherný, nádherný - nemám slov!!!!
Body: 5
<reagovat 
Martina (Občasný) - 19.3.2002 > Ahoj Gino - tak to vidíš - my ženy a šperky, Olina mne předběhla - já takové šuple mám, ale jsou tam různé střípky mého života i mých blízkých, to je pro mne poklad největší..., ale kdyby bylo nějaké s nějakým takovým šperkem, no, viz Olina :)))))
Olina: Vážně! Je to on (Drak), ale řekla bych že je ještě malý dráček a jak ho tak vidím, tak je určitě jemnej, milej a hodnej... :O)))
<reagovat 
Martina (Občasný) - 19.3.2002 > keram: no jsou tam dva - horní zase vypadá tak trochu jako hladovej pelikán....! :O))))
<reagovat 
 keram (Občasný) - 20.3.2002 > Martina> No jóóó, Pelikán! A ten prostředni má nahoře zase takovou kachničku
<reagovat 
čtenář Gino Hasler - 19.3.2002 > keram - to vis ze ne...odlil jsem to ze zlata a vsadil drahokamy, ktere se mi povalovaly v "bordelovym supleti" (takove to suple, kam se hodi vsechno...kazdy by mel jedno vlastnit :-)))
<reagovat 
 keram (Občasný) - 20.3.2002 > čtenář> Šuplíky vlastnim 3, z čehož jsou burdelový 2. Navíc mám celej bordelovej stůl. Že bych se na tom stole pustil do prospektorství??
<reagovat 
Kapucín (Občasný) - 20.3.2002 > Tak tomu říkám šperk! :o)
Body: 5
<reagovat 
Henrietta (Občasný) - 20.3.2002 > Já bych chtěla ten prostřední, prosím, ale ve stříbře..:o) Je to fakt super, v čems to kreslil??
Body: 5
<reagovat 
čtenář Gino Hasler - 21.3.2002 > Henrietta - Photoshop 6.0.1 airbrush.
<reagovat 
Orpheus (Občasný) - 22.3.2002 > Nádhera... nebude vadit, když to z pokusných důvodů předložím známému, zlatníkovi aby to zkritizoval a případně zkusil vyrobit (klidně i ze stříbra)?
Nechci porušit tvoje autorský práva, takže se radši ptám...
Body: 5
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 29.3.2002 > Ty jo, Gino, to je malba? Úžasný...
Body: 5
<reagovat 
KSTK (Občasný) - 25.6.2002 > ..
Body: 5
<reagovat 
_JiKo_ (Občasný) - 28.6.2002 > Týýýjooo!
ps: typuju pastelky
Body: 5
<reagovat 
Gino Hašler (Občasný) - 29.6.2002 > JiKo - airbrush
<reagovat 
orbil (Občasný) - 25.7.2002 > zupr. a ten úplně vpravo je kudlanka nábožná. mám pravdu?
Body: 5
<reagovat 
Draculina (Občasný) - 21.7.2003 > hmmmmmmmmmmmmmm
Body: 5
<reagovat 
Mira (Občasný) - 10.10.2003 >

...tak to by se mělo realizovat


Body: 5
<reagovat 
Tan (Občasný) - 16.6.2004 > nadhera takove mit!
Body: 5
<reagovat 
čtenář iva - 3.3.2006 > tak tyto přívěsky bych si vážně nechala líbit!!!na stříbro sice moc nejsem, ale ve stříbře by se opravdu vyjímaly líp. jinak - jsou krásné!
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter