Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí ve sbírce poplakávající tmou z kolekce Překříž Tristus z Pych-Nutě
Autor: Lyryk (Občasný) - publikováno 13.7.2007 (15:28:38)
další ve sbírce>

poplakávající tmou

 

 

ženou se lehce apokalyptické mraky světlin

a na rtech múzy sotva tušit rumělky

víc se mi k inspiraci nevysvětlí ---

svět matoucích se umělkyň

 

březnové ídy idylky -kanóny kanonizací-

na kamionech naložené v poplen kách

bídnictvím neprospělí žáci

nelásky úvěr --- těžká potěmka ---

 

lunoryt --- smutků hluboko

jen tak okaté krotké na oko

padaných dešťů třeskuty

 

k výpraskům běsky přes kolena přehnuty

vše k sběhům nezávazně -nakvap- připravené

volnosti --- stáda k sté propasti -pastevec Zítra- žene

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
ztratila (Stálý) - 13.7.2007 > nic než slova
Body: 1
<reagovat 
anae (Občasný) - 13.7.2007 > ;-) krotké naoko .. život není vůbec, ale vůbec jednoduchý!
Body: 5
<reagovat 
Lyryk (Občasný) - 13.7.2007 > .)) vypadá to, že ses úplně ztratila; díky za geniální postřeh;
<reagovat 
 rýp (Občasný) - 13.7.2007 > Lyryk> Přečíst nahlas, nejlíp i s názvem kolekce. A pak podstrčit libovolnému robotovi z východu. Třeba z toho udělá vtipný spam.
<reagovat 
ztratila (Stálý) - 13.7.2007 >

prostě nic než (prázdná) slova.


<reagovat 
Lyryk (Občasný) - 14.7.2007 > .)) prázdná slova = (logicky) prázdná kritika, když o ničem; pak mi vrtá hlavou, proč ses vůbec zdržovala s nějakým vyjádřením? leda bys vedla nějaký veřejný boj proti určitému stylu umění; cítím, že vedeš .))
<reagovat 
Barča (Občasný) - 14.7.2007 > Nakvap připravená volnost --- to mluví za všechno .... Tragická báseň o současném kočování různých tlup ( i názorů .... atd. .....) O prázdných slovech nemůže být ani řeč ! Zejména ne u Tebe, myslím ....
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
rohe (Občasný) - 14.7.2007 >

:-)


Body: 5
<reagovat 
Loco (Občasný) - 15.7.2007 >
Doporučil 
<reagovat 
ztratila (Stálý) - 15.7.2007 >

nemám pocit, že vytváříš něco tak významného, aby stálo za to nějak soustavně bojovat. a já proti tobě nebojuju. - občas čtu texty a vyjadřuju se k nim.


<reagovat 
Lyryk (Občasný) - 15.7.2007 > vzhledem k tvému pocitovému vyjadřování si myslím, že je vždy předem rozhodnuto .)
<reagovat 
ztratila (Stálý) - 15.7.2007 >

Ne nutně.


<reagovat 
Lyryk (Občasný) - 16.7.2007 > zcela nutně .) jinak bys byla schopna negativně argumentovat, čehož jsme se nedočkali; je zcela legitimní napsat nelíbí..., ale je nelegitimní napsat "prázdná slova", aniž bys doložila, co to vlastně (a zejména v konkrétním případě) znamená; myslím, že bylo rozhodnuto předem, už před čtením .)
<reagovat 
ztratila (Stálý) - 16.7.2007 >

Trochu neasertivní, alibistickej názor. Nicméně na něj máš plný právo, stejně jako já na svůj, pokud ho zformuluju slušně, což se myslím stalo.

 

Mohla bych napsat nelíbí, ale to by přesně nevyjádřilo můj pocit, z toho textu. Když se mě něco nechytá a vůbec to ve mě neulpí, čtu si to nahlas. Tvůj text při takovém přečtení může vypadat zajímavě. - Problém je, že to na mě působí jako pouhý shluk slov, poskládaných s jistou zkušeností - ale chybí tomu energie, emoce i  třeba nějaká výpověĎ. Ale vypadá to dobře a složitě - má to teda poměrně dost fanoušků, pochopitelně. Takhle to vidím.

 


<reagovat 
ztratila (Stálý) - 16.7.2007 > A poprosila bych tě příště, když na mě reaguješ, abys tuhle kolonku v odpovědi označil, na což soustavně zapomínáš, děkuji:)
<reagovat 
 Lyryk (Občasný) - 16.7.2007 > ztratila> Býval bych se rád něco dozvěděl, ale budiž, nemáš co říci.) Sice jsem nepoužil odkaz "reagovat", ale použil jsem zaškrtávátko vedle; myslel jsem, že tak dostaneš avízo do pošty; pokud to tak nefunguje, popel na mojí hlavě, úmysl v tom nebyl.
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 6.8.2008 > A já se zařadím mezi fanoušky - tahle se mi líbí, mám z ní pocit, že všechno padá a řítí se do propasti a do propadliště dějin a nic nedává smysl a všude jen náznaky a masky, a hlavně nezávazně,,, někdy ten svět na mě takhle nějak dopadá ;o)
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Nepublikovat mimo Totem.cz  
 
 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 (22) 23 24 25 26
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter