Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 30.4.
Blahoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
bizon
Autor: vierita (Občasný) - publikováno 13.7.2007 (21:53:17)

undefined

                                                                                          

 

                                                                                     http://veratovarkova.php5.cz



Poznámky k tomuto příspěvku
gom (Občasný) - 13.7.2007 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Zmata (Občasný) - 13.7.2007 > vyborne
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
JJAARROO (Občasný) - 14.7.2007 > Copak mi chybí k dokonalosti?
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
holka_magor (Občasný) - 15.7.2007 >
Body: 5
<reagovat 
celulosa (Občasný) - 14.7.2007 > poněkud přeplácané, takže bizon vypadá jako by měl broučí tykadla, vlastně mi to připomíná laciné reprodukce kmenového umění z obchoďáku. domů tedy nikdy a doporučit to mohl jen blbec s jedním okem.předek bizona je úplně mimo,rozlil se nad ním inkoust a jediné, co se mi na té malbě líbí je žluté pozadí.
Body: 2
<reagovat 
 vierita (Občasný) - 14.7.2007 > celulosa> Tak aspon něco se ti líbí! Škoda, že nemůu napsat něco na tvá díla, docela bych se na ně podívala a zkritizovala:-)Jestli jsi někdy viděl nástěnné malby v altamíře tak víš, že ti bizoni jsou takoví a že je to na nějakých místech i takhle přeplácané:-) To že je to přeplácané taky něco vystihuje, ale to je na tebe asi moc složitá záležitost. V obchodácích je mnoho kmenového umění, ale nikde jsem neviděla kresby z altamíry, takže o nějaké laciné reprodukci bych se tady nebavila. Chtěla jsem přenést na plátno nástěnné malby, protože jsou pro mě něčím mystickým a krásným. Jestli se ti to nelíbí tak máš smůlu.
<reagovat 
 celulosa (Občasný) - 14.7.2007 > veratovarkova> jenže milá Věro, v Altamíře je tma a malby poškozovali během časů vandalové, je to vlastně taková pravěká sprejerská zeď, a proto to nepovažuju za také za žádné umění. V Altamíře jsem nebyl, ale bylo jsme na Twiefel fontaine v Namibii, bylo to krásné místo, ale bez místa samotného, ty malby,by jaksi neměly smysl. Nelíbí. Je spíš vidět, že ty nechápeš. Kdyby to byla vrcholná díla, malíř by je tam nikdy nezanechal, protože by tam s nimi musel zemřít, v touze mít je neustíle při sobě. Takoví zkrátka my lidé jsme. A na většině tvých obrazů je vidět, že slouží k učení se techniky, což není špatně, ale není to umění. Kreslit až tak moc neumím a to, co se někdy učím sem dávat nechci,protože to je bez významu,není to vnitřní vyjádření, a pak jestli sem někdy něco dám tak jen jako exlibris, proto se totiž o kreslení pokouším. Nechci malovat obrazy.
<reagovat 
 vierita (Občasný) - 14.7.2007 > celulosa> To že to ty nepovažuješ za umění je v nejlepším pořádku. Jo a jesli najdeš jeden jediný obraz starý 14 000tis let a bude to podle tebe vrcholné umělecké dílo tak mě dej o něm vědět! Jsi jen moula, který neví o čem píše. Já jsem narozdíl od tebe přesvědčena, že v altamíře jsou vrcholná díla, jen mě mrzí že to někdo není schopen pochopit.
<reagovat 
 Minimalista (Občasný) - 14.7.2007 > celulosa> 

???

 


<reagovat 
 Prokletí (Občasný) - 14.7.2007 > celulosa> Máš rozkošně omezené názory na umění ;o) Nikdo ti nebere, že neděláš (nepočítám-li ty úsměvné pubertální literární ejakuláty), i netvořící kritik může být dobrý, pokud ovšem mluví k věci a neplácá.

"... je to vlastně taková pravěká sprejerská zeď, a proto to nepovažuju za také za žádné umění." - z čehož vyplývá, že sprejer není umělec? Některé kvalitní masterpiecy strčí do kapsy šest akademiků a to jsou přitom dělané bez ambice atakovat galerie (a kupující snoby). Btw je teď v Brně na FaVU v ateliéru malby přijatý chlapík sprejer, klasickou malbu nedělá, ale své zvládá skvěle a s nápady (čímž ti plně nahrávám, abys rozehrála na téma, jak úpadkové je české vysoké výtvarné školství, v Namibii jsi byla - nemachruj - čtyři vejšky, z čehož tři v jůesej a dvě v grónsku, za sebou máš taky, žejo, kočko?)

"Kdyby to byla vrcholná díla, malíř by je tam nikdy nezanechal, protože by tam s nimi musel zemřít, v touze mít je neustále při sobě." - to je nádherný blábol, odkud to máš? Umělec nedělá pro artefakt, ten je až sekundární výsledek. Pro artefakt dělá řemeslník. Navíc ti asi zcela uniká, proč pravěký člověk vůbec podobné dělal a jakou díru do světa tím spáchal.


veratovakova> Tvoje věc mě teda ovšem dech nebere, oproti skutečnýmu pravěkýmu umění to postrádá určitou žádoucí "sprostotu" techniky i výrazu, ty vycizelováváš něco, co vycizelované být nemá. Vykašli se na podobné a nebo si to dělej pro sebe do šuplete, umíš jiné a líp ;o)
<reagovat 
 caesarborgia (Občasný) - 16.7.2007 > celulosa> Prokletí (Stálý) - 14.7. > celulosa> Máš rozkošně omezené názory na umění

krásně řečeno :)
<reagovat 
 vierita (Občasný) - 14.7.2007 > Prokletí> Toto beru, byl to jen pokus, chtěla jsem vyzkoušet jak to bude vypadat na plátně. Vyloženě se s tebou ztotožnuju:-) Děkuju
<reagovat 
 celulosa (Občasný) - 17.7.2007 > caesarborgia> Prokletí...rozkošně omezeným názorům na umění se také říká vkus
<reagovat 
 Prokletí (Občasný) - 17.7.2007 > celulosa> To jsou fóry - kde to bereš? A nechceš se tím i živit? Petr Novotný se svým tikem už má po zenitu... ;o))))
<reagovat 
 celulosa (Občasný) - 17.7.2007 > Prokletí> a proč né???když to nevýjde, můžu zkusit štěstí v pornu, tam je totiž Petr Novotný za zenitem už dávno
<reagovat 
 celulosa (Občasný) - 17.7.2007 > Prokletí> a jelikož rád obyvkle pojím příjemné s užitečným pořad by se mohl jmenovat Pojď bude prdel
<reagovat 
 celulosa (Občasný) - 17.7.2007 > celulosa> a když selže i tento plán založím RUM Radikální umělecké hnutí za všobecnou nesvobodu, předsednictví nabídnu Rumlovi, místopředsednictví Svobodovi, heslo bude mysleli jste si, že česká politika nemůže být už víc v prdeli, tak to jste se spletli, a vrhnu se na politiku

<reagovat 
 caesarborgia (Občasný) - 17.7.2007 > celulosa> nevim co ještě hledáš tady
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter