Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Převrácená věštba
Autor: .......... (Občasný) - publikováno 18.7.2007 (10:01:04)

je strach

   a řeka široká

 

- jedině kámen po kameni

přeskákat - pevnou půdu pod nohama

i uprostřed řeky neztratit

 

- jedině kamínek po kamínku

vkládat do mozaiky estonského moře

bludných kamenů

bouře ukrytá v hlubině vod věstí klid ...

Poznámky k tomuto příspěvku
dadik (Občasný) - 18.7.2007 >
Doporučil 
<reagovat 
holger (Občasný) - 18.7.2007 >  Dík, to nemuselo bejt!  ÷))
<reagovat 
 .......... (Občasný) - 18.7.2007 > holger> vždyť sis ji objednal, tak jaký nemuselo bejt?:)
<reagovat 
Arid (Občasný) - 21.7.2007 > ?
<reagovat 
Adina (Občasný) - 22.7.2007 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Adina (Občasný) - 22.7.2007 >
<reagovat 
Adina (Občasný) - 22.7.2007 > A my mluvíme o básni, vzbudila v nás asociace.............vnitřní asociace víš...
<reagovat 
Adina (Občasný) - 22.7.2007 > Hele něco v tom je, to se musí nechat...............
<reagovat 
 ariel (Občasný) - 22.7.2007 > Adina> jako že když se Amy v řece vybouří, je pak večer hodnější? ani bych neřekl...
<reagovat 
 Adina (Občasný) - 22.7.2007 > ariel> No to né, ale dejme tomu, že když já se v řece vybouřím, tak se pak večer míň vožeru...a Amálka je pak taky klidnější, páč do ní nechodím dloubat čumákem:o)
<reagovat 
 .......... (Občasný) - 22.7.2007 > Adina> tak Ty si říkáš Amálka:) to mě moc těší -a nedloubej do ní :) radši trošku mysli - to cítění po  nikom vyžadovat nemůžu:)
<reagovat 
 Adina (Občasný) - 22.7.2007 > ..........> 

Já si Amálka neříkám, Amálka je Amy a je to pes,vííííš:o)

 

A náhodou, bouře věstí klid, to je takový obsedantní...jsi vzornej hraničář:o)))))))))


<reagovat 
 ariel (Občasný) - 22.7.2007 > ..........> je to opravdu hafan a my jsme byli s Adinou na zmrzlině! tak už se nezlob a promiň že jsem nemluvil o básni
<reagovat 
 .......... (Občasný) - 22.7.2007 > Adina> 

to mě od Tebe moc těší - ten Tvůj názor - hraničář -to je ten mému osmnáctiletému synovi tak moc sympatický herec v Pánu prstenů - je ve skutečnosti teplej, že? - no, jen tak tady sbírám útržky vědomostí ke Tvé kritice, když už Tě má báseň až tak nezajímá:)


<reagovat 
 .......... (Občasný) - 22.7.2007 > ariel> ale to já se nezlobím, jen přemýšlím, kde že to se kdo nevybouří:)
<reagovat 
 Adina (Občasný) - 22.7.2007 > ..........> 

Nemám tušení, já to na něj nezkoušela.......

A nenech vosmnáctiletýho syna zabřednout do blbostí, měl by sportovat, né čumět na pána prstenů:)


<reagovat 
 Adina (Občasný) - 22.7.2007 > ..........> Amálka v Otavě, když to chceš vědět:o)) Je to pes, ale neni hraničář:)))))))))
<reagovat 
 .......... (Občasný) - 22.7.2007 > Adina> :) já si samozřejmě nechám poradit - stejně tak v oblasti poezie, stejně tak v oblasti postubescentnícvh dětí - jistě máš s v obou oblastech bohaté zkušnosti (viz hajka) - jinak mému synovi vyřídím, až se vrátí z vody a posléze někdy koncem srpna z Indie - díky za radu!
<reagovat 
 Adina (Občasný) - 22.7.2007 > ..........> 

Až se vrátí očištěn Gangou, ať se vrhne na basket...nebo, jestli je menšího vzrůstu, na hraní kuliček......


<reagovat 
Adina (Občasný) - 22.7.2007 > Fajn arieli, tak do tý doby, než se pomylujem, budu říkat, že jsi plavec......
<reagovat 
.......... (Občasný) - 22.7.2007 > byla jsem u spousty moří - ale estonské je něčím hodně zvláštní - nejen těmi bludnými kameny a nejen těmi večery, co se táhnou až skoro do půlnoci:_) stavěli jsme stan v deset večer a pořád bylo vidět - to moře je zvláštní možná tím, co o těch místech víš - o té mytologii, o které se tu pokouším - asi zbytečně :) psát - psát - Litva a Estonsko jsou nedotčené krajiny - jedeš tam na kole šedesát kilometrů a nepotkáš jedinýho člověka... viděla  jsem v Estonsku na ostrově Saarema pralesní jezíírka se žlutými kosatci - uprostřed lesů ... viděla jsem taky miny - bála jsem se.) je to tam  nedotčené ... to pohanství tam i ve Vilnijusu je pořád znát ..
<reagovat 
Adina (Občasný) - 22.7.2007 >

To je krásný........a hraničáři byli v pohodě? To nebejvá dycky.......

 

Jinak to asi byla fajn relaxačka...


<reagovat 
 .......... (Občasný) - 22.7.2007 > Adina> 

Adinko, Ty jsi na své hraničáře pořiď syna ( teda možná i dceru) a bude Ti líp:)

 

jo, jinak to byla fajn relaxačka:)


<reagovat 
 Adina (Občasný) - 22.7.2007 > ..........> 

Jasně, mý děti dostanou specoš výcvik na hraničáře a budem je nakládat pro studijní účely do lihu a budou jednou pro vždy v lihu:o) chceš protekční zavařovačku na protekční poličku? :o))))))

 

Mno. jinak báseň fakt pěkná, má atmošku i něco navíc. To se musí nechat..


<reagovat 
.......... (Občasný) - 22.7.2007 >

:) vždycky když píšu s dedikací, je to živelnější - něco jako překlad:) nebo jako "kritika", že?:)

 

jasně, až zavaříš, pošli:)


<reagovat 
 Adina (Občasný) - 22.7.2007 > ..........> Nic nepošlu, to uchovám pro studijní oučely.
<reagovat 
.......... (Občasný) - 22.7.2007 > já vím, že to v Tobě vzbouřilo vnitřní asociace:) - to je v pořádku, Adino - doufám, že jste se v Otavě dobře vykoupali - Ty a Tvůj pes:)
<reagovat 
 Adina (Občasný) - 22.7.2007 > ..........> A taky ariel se krásně vykoupal...sice jen po kolena, pravděpodobně plave jak zednická tříska, ale vykoupal se krásně.....
<reagovat 
 ariel (Občasný) - 22.7.2007 > Adina> hele, takhle o mě můžeš mluvit, teprve až se pomilujem. pak to budu brát jako erotický škádlení. mrcho jedna.
<reagovat 
 .......... (Občasný) - 22.7.2007 > Adina> 

vážně? vážně jste vy tři - Ty a Ariel a Tvůj pes vykoupali v Otavě?:) no, to Vám ale přeju:)  po kolena? - no, v Otavě jsou i hlubší místa . Byli jste taky v zatopeném lomu? tam je to fajn, ale většina místních je líná tam chodit. Je to hluboká voda, čistá, kolem skály ... jen to chce nějakou námahu. S mým bývalým manželem jsme tam chodili hodně často.


<reagovat 
 Adina (Občasný) - 22.7.2007 > ariel> 

Brek, já nejsem mrcha, sem hodná holšiška, pomoooooooooooc:o))))))))) Teda vlastně jsem zarostlá socka a učni budou až v září........

 

Teda vlastně já musim mluvit k básni....no..arieli, ty bouříš, aby pak byl klid, přiznej se:o))))))))))))))))))))))


<reagovat 
 Adina (Občasný) - 22.7.2007 > ..........> Byli jsme u náhonu, aby se ariel neutopil........
<reagovat 
 .......... (Občasný) - 22.7.2007 > Adina> :) díky za hezké vzpomínky:)
<reagovat 
 ariel (Občasný) - 23.7.2007 > Adina> příště půjdu na hloubku, a ty na tu hloubku půjdeš se mnou
<reagovat 
 Adina (Občasný) - 22.7.2007 > ..........> A potom jsi tam bejvalýho utopila??
<reagovat 
 Adina (Občasný) - 25.7.2007 > ariel> 

S tebou i do pekel horoucích :o)))))


<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter