Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Útrpné právo-rozhovor z kolekce utrpení
Autor: jedna holka (Občasný) - publikováno 24.7.2007 (19:33:46)
Koláž z musea útrpného práva


Poznámky k tomuto příspěvku
gom (Občasný) - 24.7.2007 >
Body: 5
<reagovat 
JJAARROO (Občasný) - 24.7.2007 > Prima práce.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
vierita (Občasný) - 10.8.2007 > To je dobry
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
darf (Občasný) - 14.8.2007 > Nevypadá to věrohodně. Těma mřížema by prolez i "slon". Proč ten chlápek má kolem zápěstí hadříky? Aby si náhodou neudělal "bebí"? ;o)..A ani není ušmudlaný, nebo nevypadá, že by dostal aspoň nakládačku. Ten za mřížema ma výraz jako by ten druhý měl už za minutu vydechnout naposled. ..Utrpení má jíný výraz. To se musí zažít.
Body: 5
<reagovat 
 jedna holka (Občasný) - 16.8.2007 > darf>  máš pravdu,jenže tohle jou voskové figuríny... máš to napsané pod koláží.Pokud se podíváš pořádně,na rukách nemá hadříky,ale rukávy.
<reagovat 
 darf (Občasný) - 17.8.2007 > jedna holka> Aha...Ty figurky jsem fakt nerozpoznal. vpadaji jak živí:o) Ale ten výjev mohli fakt líp udělat. Proč to ale tady ukazujes, kdyz to je jen "turistická" fotka z "Disneylandu"?
<reagovat 
 jedna holka (Občasný) - 19.8.2007 > darf> když já to tady ukazuju jako koláž-je to pět fotek v jedné,proto jsem ti už před tím psala,že je to koláž....
<reagovat 
darf (Občasný) - 19.8.2007 > Aha, tak to se mi povedlo ;o) Vubec nejde poznat, ze to je kolaz. Tak jako technicky to mas perfektne zvladnute....
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter