Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Obrazy léta
Autor: kadalecka (Občasný) - publikováno 25.3.2002 (00:53:31)

Letní měsíc nad řekou u temného lesa a v rybníčku žabky. V trávě cvrčkové a psí kožich plný blech. Po ránu tráva plná rosy a oči plné štěstí. Ranní paprsky slunce a křehký zpěv ptáčků, plující mráčky oblohou dozrávající pole a uzrávající plody léta. Modré nebe, zelené louky, rudé vlčí máky.


Divoké koně a tiše se pasoucí srny.


Mraveniště , mlčící hlasy a vlající vlasy. Zvony kostela, zrající jahody, drobné rybky u hladiny jezírek a tiše plynoucí čas.


Babča o holy jdoucí od léta k létu, od jara k podzimu. Přes zimu k dalšímu roku. Tělo čím dál vetšejší a očka plná. V dálce slyší - neumí čésky -


Vinoucí se polní cesta se skřivanem nad hlavou. Vesnice jen v dáli a odpolední žár. Děti u rybníka, koza na pastvě a včely v úlu. Malý potůček s ještě menší lávkou. Parta vandráků a večerní táborák. Kytara a hlasy. Oheň a hvězdy.


Sen o téhle věčnosti.


To je to, co mi chybí.



Poznámky k tomuto příspěvku
Kapucín (Občasný) - 25.3.2002 > S "holy" a "vetšejší" bych se smířila, ale číst v tak krátkém textu plný, plné, plné a plná je trochu únavný. :o)
P.S. Než mi zase někdo vytkne, že si všímám víc gramatiky příspěvku než jeho obsahu: a) myšlenku jsem pochopila, b) nehodnotím.
<reagovat 
agnieszka (Občasný) - 25.3.2002 > Slabé. Přemýšlím, co asi znamenají slova vetšejší a holy. (*vetšejší*=nepodařený pokus o druhý stupeň přídavného jména velký a *holy*=ang.svatý?)
<reagovat 
 Norri (Občasný) - 25.3.2002 > agnieszka> pro agnieszka: "vetšejší" od slova vetchý a "o holy" bylo mysleno asi o hodne tvrdé hůlce :o)))
Body: 1
<reagovat 
agnieszka (Občasný) - 25.3.2002 > norri> pro norri: ...a ta moje otázka byla myšlena jako vtip :o)))
kapucín> opakování slova "plný" jsem chtěla předhodit taky, ale už mě to tu nebavilo:)
<reagovat 
stulík (Občasný) - 26.3.2002 > docela slabé.Asi už tady všechno přišlo na přetřes.
Body: 1
<reagovat 
3022 (Občasný) - 28.3.2002 > Nějak nechápu o co vlasně autorovy šlo...
<reagovat 
kadalecka (Občasný) - 18.4.2002 > šlo mi o vaše reakce. Zajímavý. Dik.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter