Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 23.4.
Vojtěch
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Film
 > Film
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
ROK ĎÁBLA
Autor: Lucie (Občasný,Redaktor) - publikováno 24.3.2002 (00:57:34)
 

ROK ĎÁBLA

  Tak jsem se zas jednou nechala přemluvit a šla do nejmenovaného komerčního multikina na český film. Ve velkém luxusním sále s nekonečně dlouhým a širokým plátnem bylo všeho všudy 16 diváků. Tak nevím, jesti mám být ráda, že mi za uchem nebude nějakej debílek žvejkat popkorn a srkat kolu, nebo nostalgicky vzpomínat na vyprodaný sály.
  K samotnému filmu - pokud máte rádi hudbu Jarka Nohavici a Čechomoru, a něco o nich taky víte, budete se bavit. Humornej film, nebo spíš dokument, o vzniku hudební spolupráce těchto lidí. Poměrně nutná je znalost "reálií" těchto hudebníků, protože jinak nepoznáte, co je mystifikace a co realita. I když však některé gegy nepochopíte, ty zbylé, jednoduché a divácky vděčné, cíl neminou.
  Smutná zpráva závěrem pro všechny příznivce Zelenkových mystifikačních postupů v jinak zcela reálném žánru dokumentu. Jestli jste viděli Zelenkův celovečerní dobut Mňága - Happy End, a porovnáte jeho formu s formou Roku ďábla, vyjde vám jednoduchý závěr. Dvě totožné formy aplikované na jiné hudebníky. Opakovaný vtip není vtipem, a tak zneklidněně přemýšlím o tom, proč se Zelenka neposunul někam trošku dál....

 

 

 

 

 

 

 

ROK ĎÁBLA, 88 min.
 
Premiéra: 7. března 2002
 
Přístupnost: mládeži přístupný
 
Námět, scénář, režie: Petr Zelenka
 
Kamera: Miro Gábor
 
Hudba: Jarek Nohavica, Čechomor, Karel Holas
 
Hrají: Jarek Nohavica, Karel Plíhal, František Černý, Karel Holas a skupina Čechomor, Jaz Coleman, Jan Prent

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Kajman (Občasný) - 24.3.2002 > No, svérázná recenzička :o) já na to slyšel pět jen chválu, ale to nic, mě se Ti druzí nelíbilo a všade se rozplývají také... Zajdu a pak tě zdrbnu :o)
<reagovat 
DeadKennedys (Občasný) - 24.3.2002 > Jo a taky ta parafráze s Rokem Koně...
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 24.3.2002 > neřikám, že se mi to nelíbilo, jen že Mňága byla mnohem lepší.... protože byla první.

DK: Jo, ale ten film sem neviděla, takže to můžu srovnat leda tak v názvu:)
<reagovat 
stín (Občasný) - 24.3.2002 > Mňágu jsem neviděla a tak možná proto jsem se na tomhle filmu NAPROSTO dokonale bavila:)
<reagovat 
marjanka (Občasný) - 24.3.2002 > možná je to tím, že jsou mi nohavica a českomoravská mnohem bližší než mňága a žďorp, ale líbilo se mi to hodně... víc než m&ž happy end...
<reagovat 
Oplatka (Občasný) - 28.3.2002 > Film jsem sice zatím neviděla, ale Tvoje recenze mi přece jenom připadá příliš krátká a nejasná svým vyzněním...(Spáčilová to sice poslední dobou dělá taky, ale být lepší než naše zatím stále asi nejznámější filmová kritička by stálo za to, ne?)
Body: 3
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 28.3.2002 > jo krátká je příliš... nehrála jsem si na recenzentku, tentokrát, ve dvě v noci jsem na to neměla to pravé pomyšlení, spáčilku nečtu, sem věrná jinýmu plátku, ale stálo by to za to rozhodně, mě taky štve, že mě nikdy nevzali na žurnalistiku, ale zase bych nebyla tam, kde jsem teď ŽE JO ?! bys o tom mohla ledacos vědět
<reagovat 
Kajman (Občasný) - 1.4.2002 > Tak už tu Spáčilku nechte být, musím se jí zastat, já jí mám rád a shodnu se s ní obvykle na 90%, tak do ní tak nešij, Oplatko, hihi. Delší to možná být mohlo, ale co, každý má svou představu o vhodné délce ne, hihi.
<reagovat 
čmelák (Občasný) - 6.5.2002 > Spáčilovou nemám rád, áť žije Cieslar :)
<reagovat 
Oplatka (Občasný) - 9.5.2002 > Já do Spáčilové nešiju, jenom mi připadá, že poslední dobou její recenze dosti upadají, nebylo by na škodu, kdyby se tam s někým střídala, zřejmě už ji to vyčerpává...Cieslara mi nepřipomínejte, moje zážitky s tímto namyšleným pánem od přijímaček z filmové vědy mě ještě doteď děsí ve snech!
<reagovat 
čmelák (Občasný) - 9.5.2002 > Mě naprosto znechutila recenzí na Rebely (v MFD) a to byla poslední tečka. Od té doby jí už moc neznám. Cieslara znám akorád z hospody. Občas ho karád přivede, neví možná je malinko namyšlenej, ale vzhledem k tomu, co píše, je to podle mě mezi českou filmovou kritikou první liga. Jeho znalosti bych chtěl mít.
<reagovat 
čtenář KiKi - 9.5.2009 > rok ďábla je úžasnej film pouštím si ho hodně často vždycky mě pobaví i rozesmutní ...
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný,Redaktor)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter