Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Rovnováha v prírode z kolekce people&life
Autor: onestone (Občasný) - publikováno 9.8.2007 (22:21:09)
následující v kolekci>


Poznámky k tomuto příspěvku
R.P. (Občasný) - 9.8.2007 > čo dodať, je to pekná fotka, ale krutosť prírody...
Body: 4
<reagovat 
 slakinglizard (Občasný) - 10.8.2007 > R.P.> souhlasim
Body: 5
<reagovat 
slakinglizard (Občasný) - 10.8.2007 > jen v pozadi vidim auta,neni ta srnka srazena..to potom moc rovnovaha prirody neni...
<reagovat 
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 10.8.2007 > Na nose sa mi vidí MIERNE preostrené, inak fajn.
Body: 4
<reagovat 
Klatba (Občasný) - 10.8.2007 > Krutá je možná smrt (druh smrti, možná to zvíře bylo skutečně sraženo, a bylo přeneseno dál od cesty, aby nedráždilo útlocitné řidiče železných vrahů). Příroda je laskavá, postará se o něj, pomaličku propadne listím.
Body: 4
<reagovat 
honzyk (Občasný) - 10.8.2007 > ...sileny, ale , jak to rict, prirozeny "pohled"...tak je a bude...no...
Body: 3
<reagovat 
Čtenář - 10.8.2007 > ..mne nejvice libi se ti lide v pozadi....!!!!
honzyk
<reagovat 
espa (Občasný) - 10.8.2007 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Mima (Občasný) - 10.8.2007 > Přirozená fotka,moc líbí kompozičně, s rozmazanými nejasně lidmi vzadu, má to tajemství.Myslivci, nebo řetězová bouračka...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
romim (Občasný) - 10.8.2007 > Tak pokud by to měla být "Rovnováha v přírodě", tak by tam místo srnky měl ležet človek. Jsme to my lidé, co se rozmnožili jak rakovina po celé Zemi. Srnky jsou v tom nevinně.
Doporučil 
<reagovat 
slnko (Občasný) - 10.8.2007 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Janele z Liků (Občasný) - 12.8.2007 > to už je na mě moc, jak jde o nás z lesa, ty lidi šedí...Svírání, bolí to...
<reagovat 
b0wiceQ (Občasný) - 29.8.2007 > krasne vyvazena fotka, akorat se mi zda, ze je tam moc rychlej púrechod ostrostiů.. byl bych radsi pro pozvolnejsi prechod.. Ale ta fotka je fakt dobra...... debata od tom srazili nesrazili priroda nepriroda:D... myslim ze je to hon myslivcu co strilej na srnky nic vic...... nevim jestli je rovnovaha prirody zrovna vystihujici nazev pokud to tak je.... takzue jak to vlastne je!?
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Věza (Občasný) - 13.2.2008 > Chudinečka malá!! Fotka jako taková by nebyla špatná, ale zdá se mi být špatné propagování násilných a smrtících záběrů. Dost že ta srnečka musela takhle skončit...!
Body: 1
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 (13) 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter