Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 11.6.
Bruno
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Mí srpnové; senoseč v půlkruhu slepého srdce
Autor: mara (Občasný) - publikováno 30.8.2007 (10:49:20)


šedé (Občasný,Šéfredaktor) - 4.9.2007 >

Jakube, osobně s Tvým názorem můžu souhlasit jen do určité míry.

 

Ona kohorta byla příznivcem určitého trendu, který byl v té době považován za to nejlepší, co se tady objevuje. Zpětně je to dobře patrné, ale nikde není psáno, že současné "tvrdé jádro" totemu není ovlivněno módními trendy, které, jak známo, se v tak interaktivním prostředí jako jsou lit. servery mění velmi rychle, prostě proto, že se velmi rychle vyčerpávají jejich prostředky (klišovatí). Dobře si vzpomínám, že v době, kdy tady byla in poetika, kterou zmiňuješ, se přesto dal dobře rozpoznat rukopis (některých) jednotlivých autorů...a přesto, když se vracím, už se mi jejich texty vpodstatě slévají do jedné skupiny (působí vyčpěle). Spíš než to, že se čtou jednotlivé básně bych řekl, že jsou (stále) lépe přijímány texty, které jdou nějakým způsobem dopředu. To ovšem nevylučuje, že mohou být ovlivněny momentálním zdejším přístupem k poezii, stejně tak dobře, jako byly dříve ovlivňovány ty texty, o kterých mluvíš, a stejně tak mohou být (a jsou) ovlivněni i jejich čtenáři, protože kdyby jsi se nenechal ovlivňovat četbou, těžko by se Ti dnes líbila moderní poezie (dokonce bych řekl, přestože třeba nebudeš souhlasit, že jsme naučeni, co se nám má líbit, protože čím větší povědomí o poezii získáváš, tím jsi vybíravější).


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli šedé
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter