Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 11.6.
Bruno
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Mí srpnové; senoseč v půlkruhu slepého srdce
Autor: mara (Občasný) - publikováno 30.8.2007 (10:49:20)


 anae (Občasný) - 9.9.2007 > g morr> nesplývají, samozřejmě, jen jejich hlavním rysem je analytický konstruktérský přístup, záměrně introvertní, vše formulováno v jinotajích, bez žádných zjevných emocí, působí to často chladně, vykalkulovaně (a že to bylo těžce vypřemýšleno, vypoceno)... jen ne proboha spontaneita, city, natož vášně přímočaře! jest pod úroveň přemýšlivé intelektuální tvorby! natož humor! ten už je vůbec rouháním ... a pak taky výrazným rysem této grupy je, že převážně čtou jen sami sebe navzájem, a jen občas prokážou tu čest (ze svých poetických nebes, zasvěcenosti a znalosti všech poetických figur a fines) a sníží se k připsání pár zasvěcených vět plebsu na totemu, k tomu plevelu, který píše jïnak, než oni uznávají za sebe hodna. Jestli jsou mezi slepými - jednookými krály .. není ovšem zdaleka jisté. čau :-)
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli anae
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter