Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 11.6.
Bruno
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Mí srpnové; senoseč v půlkruhu slepého srdce
Autor: mara (Občasný) - publikováno 30.8.2007 (10:49:20)


 g morr (Občasný) - 9.9.2007 > Šílená svině> tak já ti to vysvětlím celé. mě nesere, že anae konstruuje skupinky, to je legitimní. vadí mi – na základě jakých kritérií (totiž že žádných) a co se z toho pak vyvozuje.

já chtěl jenom vědět, co se tady "nosí". kritéria nebo výčet, které nabízela anae, mi to nepověděla. (o těch tvých už by se dalo aspoň hádat).

jaké vlastnosti (a nikoli literární!) anae té skupině přisuzuje – to je pro mě jádro sporu – že prý ta skupinka je nějak privilegovaná, že členové toho virtuálního sdružení se povyšujou nad ostatní atd. to mě dostává do opravdu vysokých otáček. co je příčinou tak nepěkného omylu? zase ad hominem a zas za všechny Naty, protože je to opět nejlíp vidět. troufnul by sis říct tohle: a pak taky výrazným rysem této grupy je, že převážně čtou jen sami sebe navzájem, a jen občas prokážou tu čest [...] a sníží se k připsání pár zasvěcených vět plebsu na totemu? ona je to bohapustá pomluva, Naty prostě nikdo soudný nemůže zasadit do množiny, jejíž prvky by spojovaly tyhle vlastnosti. stačí se podívat do Natiných kritik z doby, kdy měla na Totem čas.

a myslím, že bychom to mohli celé probrat osobu po osobě a došli bychom k výsledku, že tady došlo k obyč. nactiutrhání. snad až na to, že se děcka čtou navzájem. nuž, ať se čtou. já si taky vybírám, co mi hoví, to mně snad nikdo nemůže vyčítat?

---


první věta, pravda trochu spletitá :)) chtěla upozornit na značný posun od původního tvrzení, že se na totemu nosí jistý styl a že je to jasný jako facka. posun k tomu, co je doopravdy za tím –– ó bože, moje citlivé psaní tu nenechází podobně citlivé čtení. kdopak zlý za to může?
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli g morr
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter