Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Grafika
 > Grafika
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
ZEITGEIST
Autor: darf (Občasný) - publikováno 4.9.2007 (23:29:37)
http://video.google.com/videoplay?docid=7462852758162537355

(http://www.osud.cz/cs/clanek.php?id=6257)


Poznámky k tomuto příspěvku
darf (Občasný) - 5.9.2007 > Uvítal bych diskusi nad tím filmem... (Jestli to alespoň někoho zaujalo..? Nebo vám vaše maminky zakázaly se se mnou bavit?) O ten "poutač" mi ani tak nešlo.
<reagovat 
ivanos (Občasný) - 5.9.2007 > ..žádný zákazy, možná lidem konečně dochází jakej seš dement
<reagovat 
 darf (Občasný) - 5.9.2007 > AndRaaz> Já jsem v klidu. Je mi to jedno. Ale vás to očividně žere, že na vás kašlou a čím více tu budete dávat toho vašeho nudného balastu, tím víc z vás budou otráveni.
<reagovat 
 ivanos (Občasný) - 6.9.2007 > darf> Ty si stěžuješ že ti sem lidi nepíšou a mě to žere?? Nepřijde ti nelogické?
<reagovat 
 darf (Občasný) - 6.9.2007 > AndRaaz> Ne. Bohužel nedokážete ani pořádně pochopit význam mé výše uvedené věty a to už je snad potřetí co se tak děje. Svým intelektem mě zatím jako moc ohromit nedokážete a to jak po stránce komunikace, tak umělecké. Měl bych vám asi začít kreslit jednoduchá obrázková schémata se stručným nerozvinutým textem, aby jste se v tom začal konečně orientovat, ale to se mi moc nechce a nemám na to čas.
<reagovat 
 čtenář AndRaaz - 6.9.2007 > darf> Místo těch obrázkovejch schémat mi radši racionálně vysvětli smysl původní věty. Jsem zvědav.
<reagovat 
 darf (Občasný) - 6.9.2007 > čtenář> S anonymními "čtenáři" nejednám... Nyní však udělám výjimku. Jediná neurčitost ve větě je, že "tu" není míněno jako "v této diskusi" nýbrž jako na celém webu Totemu a jestli to i pak ještě nebude dotyčnému jasné, tak ať si jde raději hrát s bábovičkama...
<reagovat 
čtenář AndRaaz - 6.9.2007 > Takhle se může identifikovat kdokoliv...
<reagovat 
čtenář AndRaaz - 6.9.2007 > To je vážně jak mluvit s dementem. Tyhle slovní hříčky jsou fakt ubohý, nejde tady o žádný "tu" míněno "v této diskuzi", jde o to, že ty si tu sám brečíš nad tím, že ti to lidi nekomentují, přidju já, setřu tě a ty mi napíšeš že mě žere že na mě kašlou lidi. Ptám se znovu, kde je logika? Jen si to proti mě otočil jak ubožák, nejseš schopnej ani vymyslet vlastní stěrku, takhle jsem se s klukama hádali ve třetí třídě. Nechci tě už dál urážet, protože je to pro mě ponižující, pomalu mi totiž dochází že seš skutečně hloupej a s takovýma lidma mam soucit.
Jinak anonym je někdo, u koho nejsi schopen zjistit jeho identitu. Já se podepsal, akorát jsem se nepřihlásil, víš kdo jsem, to znamená že nejsem anonym.
<reagovat 
 darf (Občasný) - 6.9.2007 > čtenář> Ať jste kdo jste ... běžte si laskavě hrát tu vaši trapárnu na jiný píseček. Už mne nezkonale nudíte.
<reagovat 
 ivanos (Občasný) - 6.9.2007 > darf> Hm podobnou odpověď jsem čekal. Už tě nechám bejt chudáku
<reagovat 
 darf (Občasný) - 6.9.2007 > AndRaaz> To jsem rád ;o)
<reagovat 
caesarborgia (Občasný) - 7.9.2007 > sestři 30 mg chlordiazepoxidu a hlídejte ho :/
<reagovat 
 darf (Občasný) - 8.9.2007 > caesarborgia> Gratuluji, že pro vás tak jistě náročný název daného hypnotika jste vůbec zvládl napsat. Vy ale děláte pokroky.. Tuhle větu určitě dobře znáte od vášeho psychiatra, že? ;)
<reagovat 
 caesarborgia (Občasný) - 9.9.2007 > darf> to nebylo pro mně ale pro tebe :) ale taky ti gratuluju k tomu že ses naučil používat google..jak ti napsal jeden autor jsi opravdu šikovná opička ;)
<reagovat 
 darf (Občasný) - 9.9.2007 > caesarborgia> Ne, mýlíte se. Vyhledal jsem si to v Ohníčku. Opice jsou nádherní tvorové a děkuji za tak vznešenou poklonu. ;)
<reagovat 
 caesarborgia (Občasný) - 9.9.2007 > darf> to nebylo ode mně musíš číst co ti píšu ..seš fakt případ
<reagovat 
g morr (Občasný) - 9.9.2007 > Nu... viděl jsem z filmu 20 vteřin. Kdo je ten tajný spolek? Zednáři? Židozednáři? Timur a jeho parta?
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 9.9.2007 > hyperpower vs osvícení :-) jestlis neviděl film, tak ta stránka www.osud.cz je taky dost výmuvná
<reagovat 
 g morr (Občasný) - 9.9.2007 > drfaust> filmu jsem viděl dost. osud je osudový.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter