Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci autovivisekce - detail z kolekce autovivisekce
Autor: kip (Občasný) - publikováno 15.9.2007 (00:56:25)
následující v kolekci>


Poznámky k tomuto příspěvku
b0wiceQ (Občasný) - 15.9.2007 > moje vnitrnosti ?
Body: 5
<reagovat 
Estel (Občasný) - 15.9.2007 > bez homeopatik?
<reagovat 
Klatba (Občasný) - 15.9.2007 > Umělá hmota, vosk, barva?
<reagovat 
Petr Měrka (Občasný) - 16.9.2007 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Čtenář - 15.9.2007 > já doufám že to je real..dnes ráno jsem navštívil přítele a na cikánským dvorku jsme z balkonku u jointa sledovali popravu jednoho celýho pytle slepic ..připomínalo mi to transport ale zajímavý bylo že některý na tom špalku ani nekdákly zato jiný řvaly jak lidi ..beztak se těm uřvanejm to stalo osudný páč týpek je většinou ani natřikrát řádně netrefil a tak chcípaly v dalším pytlu s hlavou na kusu kůže nebo péra nebo co to maj :/ ..hm podzim je krásný obdodbí ..mělo to ještě hezký pokračování ..:)
<reagovat 
 kip (Občasný) - 16.9.2007 > čtenář> eeéé, jako bych byla zpátky v masokombinátu..
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 15.9.2007 >

zajímavý, akorát je blbý, že jsou levá komora a výstup aorty umístěny nalevo (čili anotomicky napravo), což trochu ruší :-) též buď umístění plicnice (nebo je to kmen karotidy a podklíčkové tepny... pak jde o rozměry) je mimo (neproporční)

 

ale je to zajímavé dílo

 

techniku neprozradíš? 


<reagovat 
 Estel (Občasný) - 15.9.2007 > drfaust> můžu mít osobní?

čím se živíš?
<reagovat 
 kip (Občasný) - 16.9.2007 > drfaust> jaj, příště se radši podívám dovnitř..:)
technika viz další obr.
<reagovat 
Janele z Liků (Občasný) - 19.9.2007 > Kladu si otázky, začlo to podivně, u křečovitých čínských naušniček a teď tohle, dvě v jedné, za poslední tleskám, ale chvěju se zimou, v nervových buňkách mrzne...
<reagovat 
Janele z Liků (Občasný) - 19.9.2007 > Připomíná mi to práci mého otce...díky němu jsem takový cynik...Proto nemám ráda ani hladoksrsté psy, plazi, vše bez srsti...Jediná jsem se na školní pitvě zhroutila, staříček měl fixou napsáno na noze, kdy se narodil, kdy umřel, jméno, jako po zabijačce, když se balí maso do sáčků, popisuje fixou...vytrhaná žebra, stáhlá kůže přes oči, z rozřízlé lebky trčel mozek...Dělá mi problém i nařezat maso...Mám jednu teorii, že patologové mají ve většině případů světle modré, až bílé oči...pamatuji si, jak v té pitevně nebylo odsávání par, jak ležela vrtačka na vahách, na pokapané igelitce s nápisem Hypernova...
<reagovat 
 kip (Občasný) - 24.9.2007 > Janele z Liků> uf, tak blízký kontakt nemám, jen s velkovýrobně ke konzumaci zpracovávanými živočichy, kterými pro jistotu tělo neživím..Jinak je nás ještě víc než dvě..:)
K té karmínové- až snad někdy opadne totální pracovní nasazení v "domovské" fabrice pokusím se Ti nějaký zakroutit.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 (2) 3 4
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter