Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 2.5.
Zikmund
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Sám sebou
Autor: strider (Občasný) - publikováno 3.4.2002 (08:20:09)
Sám sebou

Doběhl autobus, skočil na první schůdek a dveře se za ním hned zabouchly. Posadil se. Ještě teď z toho byl celý vedle. Klepaly se mu nohy, vlastně se mu skoro podlamovaly, když se blížil ke dveřím. Vždyť ještě před malou chvilkou byl sám sebou. Když si to v duchu řekl, ještě teď se mu z toho dělalo nanic. Sám sebou. To by se mu nemělo stávat. Chvilku nad tím uvažoval. Kdo ale je, nebo spíš, kým teda je, když není sám sebou? Lidi ho tak znaj. Musí někým být. Nebo není nikým a jen tak všechno kolem pozoruje, tak nějak sedí na plotě a dívá se kolem? Rozhlídl se. Pořád seděl v autobusu. Začal radši uvažovat nad něčím úplně jiným. Protisrážkový systém v letadle asi nemá nic společnýho se sněhem a s deštěm... nebo s kroupama...


Poznámky k tomuto příspěvku
centaur (Občasný) - 3.4.2002 > Zdá se mi to příliš průhledné, jednorázové, nevím jak bych to řekl, takže opisem: myšlenka býti sám sebou je tam vyjádřena příliš didakticky a v takhle malém textu (který se asi cítí být více uměleckou formou než úvahou) působí hrubě, na mě. Člověk je tam vsazený jen aby representoval myšlenku, autobus beze smyslu. Přijde mi to prostě laciný. Stejně jsem se nevyjádřil dost dobře. Když tak si řekni a já povím víc.
<reagovat 
nana (Občasný) - 3.4.2002 > Nebyls to ty, kdo napsal takovýto s tim klukem na autobusový zastávce a nějaký holce co nastoupí do autobusu a on nastoupí za ní a dál si to nepamatuju...Taky to byla taková minipovídka...Ale líbí.
Body: 5
<reagovat 
 Kapucín (Občasný) - 4.4.2002 > nana> Báječná příležitost udělat si reklamu! Jmenuje se to "O cestě", publikováno v rubrice Fejetony a napsala jsem to já! :o)))
<reagovat 
asics (Občasný) - 16.4.2002 > myslím, že i v tak krátké podobě to je velmi výstižné a i mile napsané. je zajímavé se nad tím zamyslet. mně líbí :))
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter