Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Alternativní realita
Autor: sibyla (Občasný) - publikováno 25.9.2007 (20:09:48)

 Alternativní realita

 

 

Stojím na vrcholku hory a hledím do dáli.

 

Jakmile přivřu oči, vidím ten stále opakující se obraz.

 

Mladá žena s havraními vlasy drží v ruce bílý oblázek, stojí na kraji obrovského plochého kamene a dívá se do oblak.

 

Miluje a její vroucí láska ji dovedla na pokraj sebezničení.

Skočila z hory, ovšem nikdy na zem nedopadla, změnila se v bílého orla.

 

Sebedestrukce je mi tak cizí a proto otvírám oči, usměji se na motýla, který prolétl kolem

a pomalu sestupuji dolů. Jen tu vášeň máme společnou.

 

Skutečná láska srdce nedrásá ani nekončí životy.

 

Naopak.

 

Přináší hvězdné nebe a blažený pocit v srdci.

 

Vůni fialek i uprostřed zimy a tichou píseň.

 

Přenádhernou…

 

Může vést až do jiných světů. Tam lze prožít cokoli a někdy za temných nocí, kdy svítí jen pár hvězd nebo za bílého dne, kdy slunce pálí a nikde ani mráček, v určitý moment, lze zahlédnout svou druhou část v jiné dimenzi …

Nikdy se to nestalo a nebo naopak…

 

Co jsem ale nevěděla bylo, že žena, ještě než skočila dolů, se zadívala mimo sebe a zahlédla jinou ženu, která také stála na kraji srázu. Ta žena držela v ruce divnou věc, menší placatý předmět a malou úzkou  tyčinku…

 

V jediné sekundě se naše životy protnuly a naše srdce bila stejným rytmem. Následující události však byly zcela odlišné. Přesto na obraz té ženy nikdy nezapomenu. I když jsme tak odlišné, máme společnou podstatu.

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Pohled té ženy jsem pochopila až po několika měsících. Dneska už vím. Vím, co mi ta žena chtěla říci.

Já jsem do propasti neskočila. Rozhodla jsem se setrvat v našem světě a neodejít do jiné dimenze.

Jednoho sobotního odpoledne jsem objevila svoje dávno zapomenuté dílo. Dnes vše dává smysl a zapadá do sebe. Tenkrát jsem tomu mnoho nerozuměla.

Lidé, kteří mají v sobě prvky sebedestrukce je velice těžké zachránit. Můžete jim kapat zázračnou tekutinu na jejich tělo a hladit je a hladit. Tišit jejich duši. Oni však jednoho dne z ničeho nic skočí…

 

Málokdo ovšem skokem do propasti projde do jiné dimenze. Většina lidí, téměř všichni zemřou. Dopadnou na zem. Neprojdou. Ti co prošli se již nevracejí a nesdělují svá poselství. Já, i když jsem na druhou stranu neprošla, vím kde jsou.

 

Mohu pouze tišit rány v srdcích a dát trochu naděje a doufat. To lze vždy.

 

Než se rozhodnete skočit do propasti, zastavte se a zamyslete. Někdy není lepší odejít, ale zůstat. Protože na druhou stranu dojde málokdo. A návrat již není možný. Bolest, kterou způsobíte těm, kteří zůstanou, vás bude provázet navždy. A nakonec působení bolesti jiným, způsobí bolest i vám. Proto se zastavte a naslouchejte vánku …


Poznámky k tomuto příspěvku
g morr (Občasný) - 30.9.2007 > Možná jsou v tom hluboké myšlenky.
Body: 2
<reagovat 
ííírenka (Občasný) - 30.9.2007 > ahoj Sibylko - nutí to k zamyšlení. Já myslím, že ne každý by měl odvahu překročit ten pomyslný práh (i když uvnitř každého určitě dříme malý čertík a našeptává: Zkus to, zkus). Přeji Ti, ať Tě neopouští múza a Ty napíšeš plno dalších zajímavých dílek.
Body: 4
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 30.9.2007 > ííírenka> Díky ííírenko. :-) Myslím si, že jen čarodějové a čarodějky mohou skočit a přejít tak do jiné dimenze.
<reagovat 
Lola (Občasný) - 6.4.2008 > je to napsáno tím tvým hřejícím stylem, který ve mně zanechává zvláštní ale hezký pocit...
Body: 5
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 7.4.2008 > Lola> Díky moc. Asi jsi jedna z mála, co to pochopila. :-)
Ale jelikož jsme na podobné vlně, tak se nedivím.
pa
<reagovat 
fialkova (Občasný) - 30.6.2008 > Je nutné se nad propastí zastavit, zamyslet se, poslechnout si vánek a zůstat. Sami jsme si život nedali, nemáme tedy právo si ho brát. A odejít do jiné dimenze se opravdu podaří pouze čarodějům a čarodějkám, vím o čem mluvím.
Body: 5
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 1.7.2008 > fialkova> To máš pravdu. Pouze čarodějové mohou přejít... taky o tom vím své. :-)
měj se báječně sluníčkově :-)
<reagovat 
 ireversible (Občasný) - 11.7.2008 > sibyla> no jistěě:) a to jsme v podstatě všichni:) ale někdo tomu spěje evolučně méně... vůbec tvořit si snové světy atd. je 1000x lepší, než se dívat na telku a co k tomu ještě jejich návštěva:)
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 14.7.2008 > ireversible> Můj příspěvek o snovém světě nebyl. Psala jsem o osobním prožitku a ani postavy nejsou smyšlené. :-)
<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 14.7.2008 > ireversible> ..ahoj Ire, (snad Sibyla odpustí)jsem materialista, tebe beru, myslím že jsem snad pochopil i co chtěla říci Sibyla,..ale snové světy? a jejich návštěvy? Svět jiné dimenze,(nevýstižně řečeno) to ano, to je realita,ale snové světy..mohl by jsi mi písnout na můj Email? Tohle bych nechtěl rozebírat veřejně..
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 14.7.2008 > Bajata> Ahoj, to asi nemá cenu tady rozebírat. Tohle je docela osobní prožitek a určitě to tu nechci rozpitvávat. papa
<reagovat 
Vodnička (Občasný) - 22.8.2008 > Já osobně takovým to stavům rozumím, ale poslední dobou zjišťuji, že je v takovém to případě je fakt dobré naordinovat složení metráku uhlí či běžet maraton -sebedestrukce zmizí a vánek ...ten bude moc příjemný.
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 29.8.2008 > Vodnička> To asi jo. Já tyhle stavy nemám a ani bych to takto neřešila. Moje úvaha se týkalo trochu něčeho jiného. Přechodu do jiné dimenze. Jako dávní šamani. V tom žádná sebedestrukce není, naopak...:-)
<reagovat 
 Čtenář - 29.8.2008 > Vodnička> Ovšem ten maraton je dobré řešení...:-)))
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 29.8.2008 > Vodnička> Ovšem ten maratón je dobré řešení.
/nějak se mi to omylem odhlásilo./
<reagovat 
Zeanddrich E. (Občasný) - 17.4.2009 > "

."
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 21.4.2009 > Zeanddrich E.> Díky, hezký den. :-)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter