Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí ve sbírce VZPOMÍNKA
Autor: RadimP (Občasný) - publikováno 5.4.2002 (10:47:24)
další ve sbírce>

Pod pády topolů jsou zakopána slova

Jablka zbělela a zabolela tůně

Šeřík se zařekl

Včely uhořely

Na stéblech zvadlých let si posedala dálka



Poznámky k tomuto příspěvku
unseen (Občasný) - 4.4.2002 > zabolela tůně....na stéblech zvadlých let si posedala dálka..... Kloubouk dolů...
Body: 5
<reagovat 
Martina (Občasný) - 5.4.2002 > Krásné obrazy... (!) Název je k textu perfektně zvolen. Pěkné!
Body: 5
<reagovat 
Kapucín (Občasný) - 5.4.2002 > Taktéž smekám. Tahle básnička, jakož i ta minulá, je nádherný kousek. :o)
Body: 5
<reagovat 
wopi (Občasný) - 5.4.2002 > to je fakt pěknej kousek!
Body: 5
<reagovat 
zirael (Občasný) - 6.4.2002 > dokonalé
Body: 5
<reagovat 
čtenář Kamilka - 10.4.2002 > Jakoo lepcejsi nez ta minula!!!PARADAA!
Body: 5
<reagovat 
čtenář adéla - 12.4.2002 > Obraz ktery vytváříš je moc hezký, jen nevím proč furt používáš slova začínající na z
Body: 1
<reagovat 
kafka (Občasný) - 19.4.2002 > Opravdu tam máš skvělé momenty! Dobře to zní, zvučí, rezonuje...***!
<reagovat 
kafka (Občasný) - 19.4.2002 > Bravo!!! docela mě to vzalo...
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 7.12.2003 > to sou kousky u kterejch mrazí, příjemně mrazí, myslím, že autor je jednoznačně největší básnický talent Totemu
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 RadimP (Občasný) - 7.12.2003 > quentinbubakoff> 

Žjóva, quentine, jsi příliš laskav :o))))


<reagovat 
g morr (Občasný) - 6.1.2004 > omlouvám se za nevyžádaný avíza.

zde jsem si dovolil váš oblíbený kousek trochu poprznit.
doufám, že vám to bude nebo nebude proti mysli.

obzvláště pána z autorů bych prosil o jistou shovívavost. nebo ne.
Body: 5
<reagovat 
kafka (Občasný) - 19.4.2002 > nebýt toho "jsou" v prvním verši a "si" v posledním, je to dokonalé... někdy je lepší tyhle slovíčka vynechat, jen se přes ně škobrtá a zbytečně ;-)
Body: 3
<reagovat 
 RadimP (Občasný) - 22.4.2002 > kafka> Díky za postřeh! :o)
<reagovat 
 g morr (Občasný) - 5.1.2004 > RadimP> Kafka má recht, daji se škrtnout. A co se dá škrtnout, bejvá zbytečný, jen zahusti.
<reagovat 
 RadimP (Občasný) - 6.1.2004 > g_morr> Jojo, významově se škrtnout se daji, o tom žádná, jde jen o to, že by mi to zbořilo melódii či co :o)
<reagovat 
 g morr (Občasný) - 6.1.2004 > RadimP> Je pravda, že rytmus by byl trošu škobrtavější. Ale to by mi zrovna u těch tvejch věcí, tak zvukově výraznejch, ani nevadilo. Takový pěkný shluky souhlásek aby jeden pohledal.
Ale koněčně tvoje věc.
Jo ještě jsem se chtěl zeptat (jestli to teda víš :)), proč se v posledním verši sedá kde a ne kam. Ne že by mě to nějak prudilo, ale stejně mě zajímá, jestli je to vědomý, čili nic.
<reagovat 
 RadimP (Občasný) - 6.1.2004 > g_morr> No jo, to mě ani nenapadlo, že by se to dalo napsat jinak :o) Spíš je to "pod"vědomý, anžto "na stéblech zvadlých (let)" mi přijde plynulejší než "na stébla zvadlých" - ta dvě "a" by se mi trošku tloukla, mi aspoň připadne ;o) Tudíž zvuk, nikoli význam. Ale ještě nad tím popřemýšlím - díky moc za reakci :o))
<reagovat 
 g morr (Občasný) - 6.1.2004 > RadimP> a é-e (stéblech) neva?
se mi to teda taky zdá zvukově výraznější, ještě když je tam to -ble- :)))
<reagovat 
 RadimP (Občasný) - 7.1.2004 > g_morr> 

:o)))

 

Jsem včera hloubal a napadlo mě, že "kam" by vlastně znamenalo pohyb, jako přenesení z jinýho obrazu (se asi vyjadřuju strašně, ale jsem nynčko nějakej tupej ;o))), zatímco "kde" znamená sice taky pohyb, ale v rámci obrazu jednoho a tudíž se mi tam hodí líp... ale možná jen tak melu a hledám, kde nemám... ony už to jsou přece jen čtyři roky, co jsem ji napsal ;o))


<reagovat 
 g morr (Občasný) - 7.1.2004 > RadimP> Já ti rozumim. Rozdíl mezi statikou a dynamikou. Jenže nevím, jak je to s tím posedat si. Zdá se mi, že je to mutační, že nejdřív (někdo, tady ftáci) stojí, letí... a pak si posedají, takže nikoli statická záležitost. Směr.

Ale kroutit jazykem je tvoje právo, zvlášť když seš schopnej o tom uvažovat takhle, kupodivu – někdy mi při tej intepretaci připadá důležitý vědět, co je "chyba" a co "oumysl". Ale většinou mě to moc nezajímá.
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 8.1.2004 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
vod (Občasný) - 20.1.2004 > "dálka" tenkrát, teď blízka
Body: 4
<reagovat 
blondýna (Občasný) - 22.2.2004 > tohle mi nějak evokuje Skácela.
<reagovat 
 RadimP (Občasný) - 22.2.2004 > blondýna> 

jojo, já na Skácelovi vyrůstal (tohle je vlastně můj první vážnější pokus) a dlouho se ho nemoh´ zbavit... ale už se lepším  (pro změnu lítám na Šiktancovi)

 

díky moc za čtení.


<reagovat 
Kelly (Občasný) - 17.8.2004 > jojo :o)
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
2 (3) 12 13 17 18 19 20 21 22
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter