Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Akt:-))
Autor: hermit (Občasný) - publikováno 27.9.2007 (10:56:31)

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
čtenář m. - 27.9.2007 > ještě níž, jsem fajnovka:D
<reagovat 
hermit (Občasný) - 27.9.2007 > níž nic není, musel/a bys mít mikroskop, abys našla - pupík :-))
<reagovat 
Periskop (Občasný) - 27.9.2007 > nevím, asi fakt je... :-))
<reagovat 
 hermit (Občasný) - 27.9.2007 > Periskop> asi jo, já jsem tak předevčírem blbnul se stativem, nic moc nevyšlo, ale pak mi bylo líto to všechno vymazat, tak to tu aspoń provětrám. na výstavu to nedám ;-))
<reagovat 
 Periskop (Občasný) - 27.9.2007 > hermit> jojo, když ono je to tak proti srsti zmáčknout sebevražedně ten resetovací čudlík... ale když už tak blbneš, zkus tam místo sebe šoupnout nějakou pěknou babu... né že bych tě nerad viděl, ale pochop... :-)))
<reagovat 
 hermit (Občasný) - 27.9.2007 > Periskop> krásný holky fotěj jenom srabi.... my hoši, co se nebojíme, fotíme cokoli...:o)))
<reagovat 
 Periskop (Občasný) - 27.9.2007 > hermit> jsem srab! :-)))
<reagovat 
Balcarka (Občasný) - 27.9.2007 > až na ty kolečka od světla na tváři :)
<reagovat 
 hermit (Občasný) - 27.9.2007 > Balcarka> jak to myslíš? "až na ty kolečka na tváři?" já to fotil kvůli těm kolečkům!!! :o)
<reagovat 
 Balcarka (Občasný) - 27.9.2007 > hermit> 

aha, tak to pardón :)

PS: prosvítá ti nos


<reagovat 
hermit (Občasný) - 27.9.2007 >

aha,,, sákra, musím ho vymazat.

:-)


<reagovat 
touha (Občasný) - 27.9.2007 > holka z vysočíny říká joo...akt hurá
klikne a pane hermite
já se ptám kdepak je ?
no ale kolečka dobrý, je lepší jich mít několik v zásobě, žeano
:-)
<reagovat 
 hermit (Občasný) - 27.9.2007 > touha> to vížejo, na akt by tě užilo... však vás známe! tudle nudle nic nebude. pěkně jsi se prozradila!! kdo ví jestli máš občanku, a jak já bych potom k tomu přišel, akty. kdepak na mě s tímhle, jsem solidní člověk, na řeči já nic nedám, hledím si svýho a víc mě nezajímá, já s nimi nechci nic mít. tak. :o)
<reagovat 
 hermit (Občasný) - 27.9.2007 > touha> to vížejo, na akt by tě užilo... však vás známe! tudle nudle nic nebude. pěkně jsi se prozradila!! kdo ví jestli máš občanku, a jak já bych potom k tomu přišel, akty. kdepak na mě s tímhle, jsem solidní člověk, na řeči já nic nedám, hledím si svýho a víc mě nezajímá, já s nimi nechci nic mít. tak. :o)
<reagovat 
 touha (Občasný) - 27.9.2007 > hermit> pché...jsem velmi solidní
a odcházím rozjímat o tom, na co mě užije
:-)
<reagovat 
Janele z Liků (Občasný) - 27.9.2007 > Stoupnout si před zářivku, vypíchnout světlem divákovi oči, páni...a kde je ten akt???Vidím portrét...Model výtečný, opravdu, v košili a pískových kalhotech-kdyby byl, i bez nich, milé kontury obličeje, střih vousu,...ale z fotky "nic nemám", slabé...nutno rozlišovat mezi vzhledným modelem a kvalitní fotografií, zařad´ do portrétu a dám za 5 bambulí......Miluji akty, sbírám akty, ale tady je to jak z klipu z 80.let, stroboskop nad hlavou...dyskoteka grááá...
Body: 2
<reagovat 
 hermit (Občasný) - 27.9.2007 > Janele z Liků> 

konečně konstruktivní kritika! sypu si tabák na hlavu a odcházím také do jeskně. .-)

díky všem

 


<reagovat 
anae (Občasný) - 27.9.2007 > mám ráda cudný hochy :-)
Body: 5
<reagovat 
skold (Občasný) - 27.9.2007 > měl jsem lepšejší, che ,.D
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 27.9.2007 > krásnej chlapík. to prostě nejde pokazit, když je objekt tak nádhernej!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
miroslawek (Občasný) - 31.10.2007 > Náhradní Kristus... aneb mám štěstí, že jsem hetero ;o)))
<reagovat 
hermit (Občasný) - 31.10.2007 > aneb, jak praví novodobé přísloví: veká přezka na opasku často skrývá nepatrné ohanbí ;-)))
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 11.11.2007 >

 

Mistr dělá na mého syna "sasanku", velmi zdařilá performance!


<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 11.11.2007 > stanislav> to je milé.-)...sasanka...a kde je krab?
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 11.11.2007 > Janele z Liků> zeptej se Mistra, zda umí i kraba...
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter