Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí ve sbírce DIAGNOZA z kolekce LÁSKOBITÍ
Autor: jesenka (Občasný) - publikováno 29.9.2007 (08:52:48)
další ve sbírce>

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Má pravá noha
má podpora
můj pohyb
vpřed i vzad
na které měkce
hnízdila tvá tvář
za nocí bez konce
a za dnů milostných
odešla s tebou
miláčku

 


jednonohá
ve světě ustrnulém
visím

 

Ted v ráji lásek
prohání se
třísla má i bok
půl zadku plochého
i jeskyně mé půl
s pamětí živoucí
až na kost

 

Má noha
noha moje pravá
souputník časů minulých

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Šílená svině (Občasný) - 1.10.2007 > je to dívčí a nahlouplé, ale ne zas tolik, jak by to mohlo být. Ve své kategorii "teen", docela zajímavé.
<reagovat 
 jesenka (Občasný) - 1.10.2007 > Šílená svině> 

Je to jen popis reality.. jako ve všem, jde o úhel pohledu. Směju se,potěšil jsi mne.Ta noha prostě jednoho rána vypověděla službu..inu stará žena. Kategorie teen je mi hodně,ale opravdu hodně  vzdálená,ale už vím,že věkovitost těla,nemusí nutně vypovídat totéž o zralosti myšlenek a citů.:)Taky mě ta tvá poznámka může těšit,ne? DÍKY!!!


<reagovat 
 Šílená svině (Občasný) - 1.10.2007 > jesenka> tyhle věci mě vždycky baví...bez ironie. Vlastně bych chtěl vědět kolik ti je, ale není to pro mě nutné. Myslím, soukromá hypotéza, kterou bych nechtěl prosazovat do krve, je, že lit. zkušenost se vyvíjí vtipně. Když někdo začne ve čtyřicítce první básničku, tak ji napíše jek patnáctiletej...ale zase mám tu zkušenost, že to hodně rychle - když si to dotyčný uvědomí - graduje. Tedy asi tak: pokud jsem se netrfil do "teen" tak se omlouvám a doufám, že další příspěvky budou - určitě- lepší. Ahoj.
<reagovat 
jesenka (Občasný) - 1.10.2007 > To je v pořádku ,vážně díky.Sečti si číslovky ve svém příspěvku a máš to!! Gradace let je někdy pěkná svině!! Ahoj:)
<reagovat 
 Šílená svině (Občasný) - 1.10.2007 > jesenka> měním svůj názor... na třetí čtvrté přečtení se usvědčuji z nepozornosti. Problematickou vidím v "zakomponování" tváře, ale opravdu vidím, že můj první pohled byl mylný. Zběžně jsem nahlédl do tvých jiných příspěvků, ne tolik, abych se vyjádřil, ale u tohoto beru svá slova "přihlouplost" a "teen" jako skutečně omyl z nepozornosti.Vidím to nyní z jiného úhlu a zdá se mi to, jakože na mých snech moc nezáleží, jako dobrý text s výhradami. Doufám, že něco zase napíšeš - literární gradaci nechávám volnou působnost:)
<reagovat 
jesenka (Občasný) - 1.10.2007 >

Žasnu. Ještě lidé dokáží KOMUNIKOVAT...:) a to je celý to kouzlo.Díky MOC za něj.


<reagovat 
 Šílená svině (Občasný) - 1.10.2007 > jesenka> no, nepřeháněl bych to s tím porozuměním, ale docela slušně jsem se seknul...pro mě to není ani tak výjimečný jako zahanbující, že sem se v tý rutině fakt uhlíd...ale i to je někdy milý. Měj se a sem zvědavej na něco dalšího ...příště..dobrou...
<reagovat 
Naty (Občasný,Redaktor) - 4.10.2007 > Trochu jiná, než ty předchozí, co jsem četla. Mýlím se, nebo v ní správně cítim náznak humoru a nadhled?
<reagovat 
 jesenka (Občasný) - 5.10.2007 > Naty> Nemýlíš se,obé tam mělo znít. :))Dalo by se to docela dobře zvýraznit přednesem..ne to slovo nemám ráda,tak při čtení nahlas..:)
<reagovat 
damika (Občasný) - 5.10.2007 >

bez "miláčku" a lásek" :) A právě pro ten humor a nadhled. :)


Doporučil 
<reagovat 
 jesenka (Občasný) - 5.10.2007 > Damika> Jo,když na to ted koukám,může to tak být..nic moc se z toho nepoztrácí a alergici na "miláčky a lásky" si to přečtou bez pupínků..Moc díky.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
0 1 2 (3) 4 6 7
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter