Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 23.4.
Vojtěch
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Doutnání
Autor: kalais (Občasný) - publikováno 2.10.2007 (14:41:20)

Hejno. A přece místa hluchá. Jako by v topení

dirigent orchestru zalomil vazy. Haraší housle odevzdaně.

Jsem tou, kterou jsi nebyla. V dece moje jméno

silné jako kosti dinosaurů

nalomeno.


Hraju. Tleskají listy. Všechno opadne. V podzemí bydlí zlá.

Hraju. Nejlépe jak umím. Nevíš.

Až umře, v lomu zařinčí slepé dítě, žárovky zablikají, pak už nebude.

nic nebude, jen jemná mlha vyklíčí kolem domu.

 

Nebydlíme.

Jen krátce doutnáme na prahu se zábradlím v zubech..



Poznámky k tomuto příspěvku
šedé (Občasný,Šéfredaktor) - 2.10.2007 > Velmi hezká...ani klíčící koldomní mlha mi nevadila. Myslím, že je ve své střídmosti poměrně srozumitelná. Nálada je perfektní (gravitační) - svíravá.
Doporučil 
<reagovat 
šedé (Občasný,Šéfredaktor) - 2.10.2007 > Ještě se vracím uložit. Tohle je fakt paráda!
<reagovat 
 zanzule (Občasný) - 2.10.2007 > šedé> souhlas s šedým...
Doporučil 
<reagovat 
zase zkrvák (Občasný) - 2.10.2007 > konec dobrej...
prostředek mi nějak ekluje.
<reagovat 
 kalais (Občasný) - 3.10.2007 > zkrvák> víš co, víš jak
prostředky eklujou dycky na podzim

ď
<reagovat 
 zase zkrvák (Občasný) - 3.10.2007 > kalais> prostředek je vůbec divnej pán...
<reagovat 
skold (Občasný) - 3.10.2007 > Ten konec je fajn...zrovna nedávno jsem přemýšlel nad být-bydlet ...čteš mi myšlenky ,.)
<reagovat 
Raimund (Občasný) - 3.10.2007 >
Doporučil 
<reagovat 
egil (Občasný,Redaktor) - 3.10.2007 >
Doporučil 
<reagovat 
Čestmír Esox (Občasný) - 3.10.2007 >
Doporučil 
<reagovat 
anae (Občasný) - 3.10.2007 >
Body: 5
<reagovat 
touha (Občasný) - 3.10.2007 >
Doporučil 
<reagovat 
sojka (Občasný) - 3.10.2007 >
Doporučil 
<reagovat 
sojka (Občasný) - 3.10.2007 > líbí, ale jinak na mě trochu těžkotonážní:-) pocit z toho mám jako když Sovák ve filmu Marečku, podejte mi pero! horko těžko odříkával... My přijdem blíž!


<reagovat 
damika (Občasný) - 3.10.2007 > Líbí, dečky došly...škoda.
Body: 5
<reagovat 
rohoz (Občasný) - 3.10.2007 >

nechce se mi věřit, že jsi schopna tak přímé (ovšem pro mne krásné) prezentace tak silné emoce, že spíše pochybuji o své schopnosti číst.


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
jedenznamy (Občasný) - 4.10.2007 >
Body: 4
Doporučil 
<reagovat 
Claw (Občasný) - 4.10.2007 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
ariel (Občasný) - 4.10.2007 >
Body: 5
<reagovat 
tssssss (Občasný) - 4.10.2007 >
Body: 5
<reagovat 
cit-i-zen (Občasný) - 4.10.2007 > čoveče, Evčo, mně to přijde jako docela blbost, ale nevím proč, třeba na to přijdu
<reagovat 
Ondrej Kern (Občasný) - 5.10.2007 >
Body: 4
Doporučil 
<reagovat 
kalais (Občasný) - 7.10.2007 > jen si žvaňte děti, ony trencle s lampasem sou právě až moc módní víme?:)
náhodou mě to těší:)

<reagovat 
 MiKa (Občasný) - 7.10.2007 > kalais> 

to mi připomíná hlášku syna mojí kamarádky: "mami, ty jsi tak OUT, až jseš IN" :))

 

jsem ráda, kalais, že se neurážíš a bereš naše řeči s humorem :)


<reagovat 
 holger (Občasný) - 7.10.2007 > kalais> 

 Fakt jsou IN? Tý brďo, tak to si našiju lampasy i na podvlíkačky. ÷))

 I já jsem rád, že se moc nekaboníš. Znáš to: řeči se vedou, řeka teče (nebo tak nějak, asi). 


<reagovat 
mamut (Občasný) - 7.10.2007 > Slepé dítě mi nesedí...jinak je to ovšem k usednutí ke kořalce
Body: 5
<reagovat 
holger (Občasný) - 3.10.2007 >

 Dobře. Fajn. Otevřela jsi dveře do sklepa. Schodů tam vede dost, do slušné hloubky. Ale dole jsem se přerazil o spoustu harampádí, které se tam válí tak nějak volně, bez většího ladu a skladu.

 Já mám s tímhle poetštýlem problém. Vždycky se ptám: musí být v poezii (aby byla in) harašení, lomení čehokoliv, tlení, řinčení, blikání. kosti, zuby, slepé děti? Přijde mi to trochu jako lunapark. Zábava na chvíli, fajn pocit za pár kaček, hezky to vypadá (hlavně z dálky), ale co dál? Pocit okouzlení odezní a moc toho nezbyde. Furt se nemůžu zbavit pocitu, že ty nejlepší poetické kousky jsou někde jinde, o něčem jiném, a tak vůbec.

 

 Ale ber mě s nadhledem, starej pes už jenom cení prořídlé zuby, poštěkává u boudy a vlastně je tak trochu k smíchu.

 ÷))


<reagovat 
 MiKa (Občasný) - 6.10.2007 > holger> souhlasím s tebou, starej pse - u týhle básně mám stejnej problém --  ale třeba tomu vůbec, ale vůbec nerozumim,  jsem totiž hloupá lama :)
<reagovat 
 holger (Občasný) - 6.10.2007 > MiKa> 

 Já tomu nerozumím taky, šiška nemá mozek, tak ani rozumět nemůžu. To mi ale vůbec nepřekáží v tom, abych hudral, protože drzé čelo je LEPŠÍ než doktorát z poézie. ÷))

 Jináč mám ale takové tušení, že tady se s určitou skupinou autorů míjím spíš generačně. Zatímco básníci v "laufu" nosí boxerky a tanga, tak já porád ještě červené trenýrky s bílým lampasem. ÷))) 


<reagovat 
 MiKa (Občasný) - 6.10.2007 > holger> 

nj, mně je taky 196 let - a jestlipak už máš předplacený vokýnko v kolumbáriu?  :)

 

ech, chudák kalais, senilně jí tu žvaníme, jak ve frontě na důchod -- to za našich mladých let, to bejvaly jinačí metafóry :)


<reagovat 
 holger (Občasný) - 7.10.2007 > MiKa> 

 Nechám se tajně rozprášit po poetických kavárnách a pak, kdykoliv uslyším něco o kostech, lámání, zvracení, chrlení nebo krvi, začnu poetům třást se skleničkami, shazovat jim půllitry do klína a sfoukávat plamínky zapalovačů. ÷))

 


<reagovat 
 MiKa (Občasný) - 7.10.2007 > holger> 

to budeš mít pěknou posmrtnou brigádu :) poetové si budou říkat: "bacha, tady straší holger" -- čéče, ty máš pro strašidlo takovej libozvučnej nick :))

 

jinak já už jsem doma oznámila, jakou píseň si přeju zahrát na pohřbu - jednu takovou vod deep purple :) a chci, aby můj popílek s těžkými kovy a ještě těžšími hříchy (amorální ropák) částečně nasypali do ohře a částečně zavřeli do toho elegantního sídliště okýnek a uren na hřbitově v našem klacíkově -- kdepak, tydle věci musí mít čék zařízený, marná sláva :)

 

a co ty bys chtěl zahrát na pohřbu? já myslím, že se tady vytvořil vhodný prostor pro tuto funerální diskuzi :)


<reagovat 
 Naty (Občasný,Redaktor) - 8.10.2007 > holger> Sakra, tak to jsem ráda, že při svým věku se toho nedožiju. Ty zapalovače bych nepřežila. ;-))
Kalais promine... doufám.

Jinak pro mě je to taky trochu těžkej kalibr, ale ještě to rozdejchávám.
<reagovat 
Eusebia Hadzievska (Občasný) - 27.10.2007 > Smyčce a duté bubnování, hudební text. To slyším (já). Karel David, ne nepodobný.Spíše než doutnání jsem cítila "zetlívalo zespodu". Dinosauři vymřeli po kostech, konkurenti savců, nás by jinak nebylo./V dece moje jméno silné jako kosti dinosaurů. Eva/evoluce, sněžná na nachové.

v podzemí
bydlí zlá Dodatkem: (Lom, slepé dítě, řinčené-a-s-o-Pes v Lomu /Miroslav Holub/
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
vlny (Občasný) - 17.11.2007 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 12.10.2008 > za dinosaury a zábradlí v zubech...
Body: 4
Doporučil 
<reagovat 
Zeanddrich E. (Občasný) - 25.6.2009 > "

."
Doporučil 
<reagovat 
Annis (Občasný) - 27.4.2011 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter