Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Hledat a ptát se
Autor: Raduna (Občasný) - publikováno 5.10.2007 (03:20:42)
Jsou dny kdy hledám sám sebe.Depka,člověk nechce nic dělat a přemýšlí nad hloupostma a nedokáže se na nic soustředit.Jsou ale místa,kde to soustředění přichází tak nějak ze shora.Je to možná taková soukromá meditace.Svoje místo ,kde naplním svoji Duši.Tu jsem si našel a tam ,  jako kdyby jsem se setkával s Bohem.Ale s tím co je mým Bohem.S tím ,  co je a má moji víru .Kostel ted potřebuji k tomu ,  abych mohl Boha oslovit a mohl mu svěřit svoje problémy,nedůvěru v sebe ,nedůvěru ve své nejbližší.Hledám v jeho blízkosti teplo a pochopení.A hlavně ..pro mně tu nejlepší nestrannou radu.Nedávmo jsem byl ve své kapli,kde teče pramen pitné vody..Jsou tam obrázky svatých. Pany Marie,andělů,Ježíše . Ti všichni se na mně dívají ale já je nevnímám.Prosím  Boha ,  aby mně pomohl.Najít klid,najít svoje sebevědomí.A on mi rozumí.Někdy cítím,že následně někdo přijde .Vezmě mně za ruku a řekne tudy jdeš správně,Já se mu podívám do očí a řeknu ,  Já vím.Jsem ,  že jsi za mnou přišel...Jeho oči budou těmi nejkrásnějšími a nejhlubšími...Jednou jsem seděl sám v chrámu.Ve velké katedrále.Vysoký klenutý strop,baroko.Kolem kalvárie,světlo z vitráží.Dívám se na oltář.Nad ním visí velký kříž.Vzhlížím k němu a hledám slova,kterými bych co nejvýstižněji řekl Bohu o co žádám.Neslyším odpověď ,  ale srdce jakoby někdo hladil........................


Poznámky k tomuto příspěvku
heyoan (Občasný) - 5.10.2007 > Ulice to je ten pravý kostel všichni jsou svatí a každý hraje svou hlavní roli.Někdo přijde vezme tě za ruku a nemáš hodinky.Pak začneš hledat klid a budeš věřit.Až přijde někdo příště chytne tě za ruku řekne ti mám tě rád .Budeš štastný že jsi našel co hledáš.Podíváš se mu do očí uvidíš chrám vysoký klenutý strop i světlo z vitráží.V noci když vedle něho budeš usínat budeš se cítit v bezpečí jako když klečíš před oltářem.Než usneš řekneš miluji tě.Jeho pohled tě naplní pocitem kde už depka nebude mít místo.PŘEJI HODNĚ ŠTĚSTÍ.







Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Quotidiana (Občasný) - 11.10.2007 >

definice povídky je zde, např.: http://cs.wikipedia.org/wiki/Pov%C3%ADdka

(sama můžeš rozhodnout, jestli to co jsi tu publikovala, povídka je nebo není... já myslím, že není a proto bys to neměla publikovat v rubrice povídky - pokud potřebuješ pomoc s přesunem do jiné rubriky, ozvi se mi)

 

co se týká interpunkce - není mezera před a je za znaménkem...

 


<reagovat 
MiKa (Občasný) - 6.10.2007 > za úpravu, za příšernééé hrubky i za stylistiku -- hledání klidu přes takhle zmršenou literární formu (žánr povídky fakt dostal na prdel, to se nedá slušněji říci), tedy takové hledání asi nebude to pravé ořechové, ale jinak ti samozřejmě nalezení míru v srdci budiž přáno :)
Body: 1
<reagovat 
 Raduna (Občasný) - 10.10.2007 > MiKa> Nejsou tam až tak příšernéééé hrubky a stylistika?Tak mi jí ukaž.Rád se nechám poučit.Píši srdcem a myšlenky dávám do textu.Nevím podle čeho soudíš,že žánr povídky dostal na prdel.Nenapsal jsem totiž žádnou povídku.Přečti si tento příspěvek prosím ještě jednou a pak rozlouskni ten ořech , který pro Tebe asi bude moc tvrdý.Nevím co jseš za kritika ale vyprošuji si uvádět něco o zmršené literární formě...Jsi snad Jirásek?
<reagovat 
 Irca (Občasný) - 28.10.2007 > Raduna>  Au au au. Hledal jsi porozumění a místo toho,Tě klepli přes prsty. Přesto ten drobný šťouch, velmi dobře prověřil, že ta tvá depka není tak katastrofální- zabojoval jsi o své myšlenky jak lev o kořist a nikde ani chvilka zaváhání. Tak proč tolik pochyb a nedůvěry v Tvé mysli? O víru a své blízké se asi taky někdy musíme porvat. A možná jen proto, aby jsme uvěřili sami v sebe. ........
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter